Eräs sisar sai eräältä JT vaatteita. Kun hän tuli kotiin, hän heitti roskiin ne kaikki vaatteet. Siinä näkee, mitä JT vaatteista ajatellaan.
Lahjaksi vaatteita
24
230
Vastaukset
- Anonyymi
Onko JT joku uusi vaatemerkki?
- Anonyymi
JT on Jehovan todistajien vaatemerkki. Niitä vaatteita eivät osta kuin Jehovan todistajat.
Pitäisihän se tietää, että jt kelpaavat vain Raappahousut, sillä ne on kuin tehdyt Peräilman päästelyyn salilla ja kentällä.
- Anonyymi
Sinulle on vakuutettu että jos kirjoittelet tuolla tavalla aina kun jaksat, niin pääset sinne paratiisiin, koska se johtaa ajatukset pois järjestö-uskonnon ihmettelemisestä ?
No sinä että hyvä niin, mitäs siitä Jeesuksesta Raamatussa, vartiotornihan kertoo että enkelihän se vain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle on vakuutettu että jos kirjoittelet tuolla tavalla aina kun jaksat, niin pääset sinne paratiisiin, koska se johtaa ajatukset pois järjestö-uskonnon ihmettelemisestä ?
No sinä että hyvä niin, mitäs siitä Jeesuksesta Raamatussa, vartiotornihan kertoo että enkelihän se vainVartiotorniuskontohan toimii monella tasolla tosiaankin, kuten kookoo5 osoittaa
- Anonyymi
Jos tuntuu siltä, että ei uskalla käyttää värikkäämpiä vaatteita, niin aluksi kannattaa käyttää hillittyjä värejä. Mutta värejä kannattaa käyttää. Ei tarvitse olla päästä varpaisiin värikäs. Riittää, että on pusero tai kravatti värikäs. Vaikutelma on aivan toinen kuin harmaissa.
- Anonyymi
Harmaa on ihan hyvä väri. Harmaassa on monenlaisia sävyjä. Sopii yhteen monien värien kanssa. Mustavalkoinenkin on näyttävä, eikä tarvitse olla vahva kontrasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaa on ihan hyvä väri. Harmaassa on monenlaisia sävyjä. Sopii yhteen monien värien kanssa. Mustavalkoinenkin on näyttävä, eikä tarvitse olla vahva kontrasti.
Harmaa perusvärinä voi olla hyvä, jos se sopii. Kaikille ei harmaa sovi. Mutta puseroiden esimerkiksi olisi oltava värikkäitä niiden rinnalla. Muuten vaikutelma on ankea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysähdyin juttelemaan JT-miehen kanssa, outo pukuyhdistelmä, flanellipaita ja krafatti? Ehkä se on uutta muotia.
- Anonyymi
Eräs sisar ja sisarelta vaatteita siis olivat molemmat JT.
:D :D trollaa nyt hei jooko vähän uskottavammin, yritä edes.- Anonyymi
Kyllä, molemmat olivat JT. Kaikki JT eivät pidä JT vaatteista.
- Anonyymi
En yleensäkään ymmärrä miksi pitäisi pukeutua jonkun toisen näkemysten mukaan. Jos joku ei pidä värikkäistä, ei niitä ole pakko pitää.
- Anonyymi
Älkkää sitten levitelkö värikkäitä lehtiä, kun kokoukset ovat harmaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkkää sitten levitelkö värikkäitä lehtiä, kun kokoukset ovat harmaita.
Laittakaa mustavalkoisia kuvia lehtiinne, kun teidän vaatteetkin on mustavalkoisia.annkeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa mustavalkoisia kuvia lehtiinne, kun teidän vaatteetkin on mustavalkoisia.annkeaa.
Mihin lehtiin? Ja miksi sinä omasta mielestäsi olet oikeutettu määräämään miten muut pukeutuvat? Ei sinun ole pakko mennä uskonnollisiin kokouksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin lehtiin? Ja miksi sinä omasta mielestäsi olet oikeutettu määräämään miten muut pukeutuvat? Ei sinun ole pakko mennä uskonnollisiin kokouksiin.
En käykään enää nykyisin Jehovan todistajien kokouksissa. Ne ovat ankeita ja värittömiä tilaisuuksia.
- Anonyymi
Niinpä juuri. Miksi pitäisi pukeutua jonkun toisen näkemysten mukaan? Nythän Jehovan todistajat pukeutuvat amerikkalaisten pienen ryhmän mukaan. Heidän näkemystensä mukaan. Ankeata, sanon vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri. Miksi pitäisi pukeutua jonkun toisen näkemysten mukaan? Nythän Jehovan todistajat pukeutuvat amerikkalaisten pienen ryhmän mukaan. Heidän näkemystensä mukaan. Ankeata, sanon vaan.
Haluaisit siis päälliköksi Suomen pääkonttuuriin. Tai ömerikoihin. Sen kuns pyrit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisit siis päälliköksi Suomen pääkonttuuriin. Tai ömerikoihin. Sen kuns pyrit.
Jos pitää pukeutumisesta, niin silloin ei ainakaan JT halua olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vartotorni määrää. Ihmisillä on niissä värikkäät vaatteet. Suomalaiset JT eivät noudata mallia. He ovat harmaita.
- Anonyymi
JT pelkäävät demoneita ne voivat siirtyä vaatteiden mukana.
- Anonyymi
Helluntailaiset varoittivat säilyttämästä JT-kirjallisuutta, niistä voisi tulla demoneja.
- Anonyymi
Urpoilua!
- AnonyymiUUSI
Vartiotorni orjuuttaa.
Kukaan ei kykene arvaamaan, mitä seuraava vartiotorni vaatii uskomaan.
Sitten kuljet ohjeiden mukaan puettuna
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986