Pienet ei pysty itse pitämään puoliaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Sinua myös pitää valvoa. Olet huolissasi lapsista etkä näe esim aikuisten avuntarvetta. Mene rohkeasti juttelemaan !
- Anonyymi
Miksi pitäisi aikuisista olla huolissaan? Kyllä aikuisten pitää kantaa vastuu itsestään!
- Anonyymi
Jos jossain kasvatetaan lapsia kurilla, niin heti ilmoitus lastensuojeluun. Samoin jos vaikuttaa että vanhemmat eivät tue lapsen tunnetaitoja tai muuten laiminlyövät lapsen.
- Anonyymi
Lapsia ei saa lyödä ! Huutaminen on henkistä väkivaltaa. Kyllä lapset oppii asioita,kun neuvoo kärsivällisesti.
- Anonyymi
Minä olen asentanut naapurin vessanpönttöön kameran.
Nyt tähystän olohuoneen 75-tuuman televisiosta naapurin rouvan torttua joka ilta!- Anonyymi
Hauska
- Anonyymi00008
Soita sossuun.
- Anonyymi00009
Totta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561