Siellä istutaan paljaalla takapuolella kadulla poliisit ei saa katua auki . Ainakin ennen on Vimpeli edustettuna ollut mukana.
Stadissa elokapina, onko täältä Vimpelistä ketään mukana
20
260
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä lähti täältä ainakin minun autossa 4. Olemme vahvasti mukana elokapinassa!
- Anonyymi
Eikö Eloapinat mene polkupyörällä ?
- Anonyymi
Eloapina tietenkin...ei saastuta luontoa. Meillä taitaa olla täällä Vimpelissäkin näitä vihreitä/virheitä ja muita vähemmistöjä ja paljon... ja maalaisille se on Hesa ja Stadi on taas syntyperäisille.
- Anonyymi
Itse olen paikalla! minulla on kirkkaan vihreät silmälasien pokat! olen Manskun ja Runeberginkadun kulmalla. Täällä on hyvä tunnelma. Saatan näkyäkkin jossain lähetyksessä...
- Anonyymi
Ainakin yksi on pidätetty stadissa , Mutta Vimpeli ainakin mainittiin.
- Anonyymi
Huomenna jatketaan! edustamme täällä Vimpeliä ja Vimpeliläisiä.
- Anonyymi
Vimpelin keskusta pitäisi muuttaa täysin autottomaksi ja Patruunantiestä tehdä kävely katu. Samoin kuin uudet aurinoenergia kenno hankkeet ja akkuvarastot tuhoavat enemmän luonnon monimuotoisuutta täälä kuin tuovat hyötyjä. Sama koskee tuulivoima hankkeita. Koska niitä on jo niin paljon tekeillä ja on energia tehokkaampia tapoja tuottaa sähkö ympäri vuoden. Elokapina tulee osoittamaan mieltää myös näitä hankkeita vastaa.
- Anonyymi
2 päivää viellä iloista menoa luonnon puolesta täällä ja sitten ajamaan Vimpelin asioita!
- Anonyymi
Kaasua vain kapinnalisille,niinhän jalkapallohuliganeillekkin tehdään,kaasua kaasua ,lisää kaasua!
- Anonyymi
Alajärveläisiä oli bussilastillinen
- Anonyymi
Valetta ei yhtään alajärveltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpelissä on Suomen suurvalehtelijat .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump tulee taas saarikentälle, myös Japanin suurlähettiläs. Ilkka-Pohjalaisen tiedote
Ensimäinen RUK Suomessa on perustettu Vimpelin Pokelassa järven jäällä
Patruunan tiellä on Vimpelin ensimmäinen tuulivoimala
Savonjokeen tulee vesivoimalaitos. tiedote nellussa.
pieni kunta ja paljon sankareita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump tulee taas saarikentälle, myös Japanin suurlähettiläs. Ilkka-Pohjalaisen tiedote
Ensimäinen RUK Suomessa on perustettu Vimpelin Pokelassa järven jäällä
Patruunan tiellä on Vimpelin ensimmäinen tuulivoimala
Savonjokeen tulee vesivoimalaitos. tiedote nellussa.
pieni kunta ja paljon sankareita.Jatkoa suurvalehtelijan suusta
Tänään tehtypäätös, Uusihiukaskiihdytin Tunnelille tulee mittaa 160 km ,se kiertää tunnelille tulee mittaa pari kertaa Lappajärven .Kustannus arvio on 13 miljardia.
13 miljardia ei tunnu Vimpelin taloudessa mitään
Vimpelissä on 365 aprilli päivää vuodessa.
- Anonyymi
Tänään taas tukitaan liikennettä. On kaunis päivä istuskella vähän pidempäänkin. Lisää väkeä kaivataan Hiukkaskiihdytin kylästäkin.
- Anonyymi
Luulisi, että
vimpelistä on mukana elokapinassa, kun vimpelissä on paljon kommunisteja. - Anonyymi
Keskusta ja vasemmisto tukee kadulla istumista Vimpelissä.
- AnonyymiUUSI
Onko jo kaikki Vimpeliläiset päässeet vapaaksi Stadissa, olivat kuulemma istuneet paljaalla takapuolella kadulla. Eräs rekkakuski on puhunut täällä Perhon huoltoaseman paarissa. Asia voi mennä syyteharkintaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407