Trump höpisee omiaan

Anonyymi-ap

Väitti, että k-munat olis halventuneet 400 prossaa, se on vale, vassari tarkisti ja alennus olikin vain 399 prossaa.

15

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Amerikkalaiset laskivat Trumpin edellisen pressa kauden valheet niin Trump valehteli noin 66 000 kertaa . Eli ihan normaali homma .

• Anonyymi

Ei de ole mikäån vsle jos kehuessaan liioittelee, se on liioittelua. Jos Trump kirjaa virheellusiä lukuja virallisiin dokumentteihin, se on vale ja voi olla myös petos.

• Anonyymi

Trump on yhtä laskutaidoton kuin meillä Purra.

• Anonyymi

Ai, että Amerikoissa on ongelmia? Entä Suomessa?

PITÄÄKÖ SUOMALAISEN PALVOA MIELIVALTAA VAI VAATIA OIKEAMIELISTÄ OIKEUTTA?

”Lapsen omavaltainen huostaanotto
      Jos kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen vanhempi, kasvatusvanhempi tai huoltaja taikka lapselle läheinen henkilö omavaltaisesti ottaa lapsen huostaansa tai muun edellä mainitun henkilön huostaan siltä, jonka huostassa lapsi on, hänet on tuomittava, jollei teko ole rangaistava 5 a §:ssä tarkoitettuna lapsikaappauksena, lapsen omavaltaisesta huostaanotosta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
      Lapsikaappaus
      Jos lapsen omavaltaisessa huostaanotossa
      1)lapsen huoltoa koskevia oikeuksia loukaten lapsi viedään pois asuinvaltiostaan tai jätetään palauttamatta sinne ja
      2)lapsen huoltoa koskevia oikeuksia oli poisviemisen tai palauttamatta jättämisen hetkellä tosiasiallisesti käytetty tai olisi käytetty ilman poisviemistä tai palauttamatta jättämistä,
      rikoksentekijä on tuomittava lapsikaappauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.”

Jos lapset ja lasten vanhemmat ovat vapaaehtoisesti karanneet niiltä, jotka ovat vainonneet perhettä ja ottaneet omavaltaisesti huostaansa ja kaapanneet tai pyrkineet kaappaamaan perheen lapset pois vanhemmiltaan…? Mitä ajatuksia tuo sinussa herättää? Oikeudentajun näkökulmasta? Luonnonoikeudellisesta näkökulmasta? Rehellisyyden ja vanhurskaan oikeusvaltion näkökulmasta?

Onko oletettavaa, että lapsia on kohdeltu vanhempien taholta kaltoin, jos he vapaaehtoisesti karkaavat niiltä, jotka ovat omavaltaisesti lain ja oikeuden varjolla kohtelemassa perhettä kaltoin ja vainoamassa heitä ja tekemässä lapsikaappauksen? Onko sittenkin venäläisten argumentaatioissa hallinnon fasismista perää? Mitä mieltä sinä olet? Jos lapsiperhe on ajautunut tilanteeseen esimerkiksi kyläkiusaamisen, naapurikiusaamisen tai koulukiusaamisen seurauksena, että vanhemmilla ei ole ollut voimia valvoa ja pakottaa lapsia kouluun ja he eivät ole menneet kouluun ja sitten yhteiskunta ylimielisyyttään käyttää pakkovaltaisia vainomenetelmiä ja fasistista mielivaltaa perhettä kohtaan, mitä vaihtoehtoja perheelle, joka haluaa pysyä yhdessä ja vanhempien kanssa, jää?

Jos vanhemmat ovat kohdelleet lapsiaan kaltoin ja rikollisesti, on tietenkin pakko pyrkiä auttamaan kaltoin kohdeltuja. Mutta paras olisi löytää muita kuin ”muurille tai ladon taakse yhteiskunnallisesti ammuttaviksi vanhemmat”, -hallintopakkoratkaisuja. Katsoin aiheesta yhden haastattelun, josta heräsi epäilys, että perhe on joutunut kyläkaltoinkohtelun objektiksi. Fasismissa valta päättää, määrittää oikeudenkäytön prinsiipit, eivätkä ihmisoikeudet.

Tässä tapauksessa julkinen sana on perheen paras turva yhteiskunnan ylimielisen mielivallan sovelluksia kohtaan. Jos perheessä lapset haluavat pitää yhtenäisen perheen puolta, vähäväkisessä Suomessa tulisi ensisijaisesti järjestää tuon perheen apu kotiin ja kotiopettajan ja sosiaalihuollon avustamisen alle.
      Olen huolissani tuon perheen oikeusturvan ja ihmisoikeuksien toteutumisen puolesta. Koulussa käymättömyys / oppivelvollisuuden vuoksi perheen vainoaminen on mielestäni vähintäänkin sadismia, mielivaltaista vallankäyttöä ja ihmisoikeuksien arvosuhteiden vinoumaa. Jos muuta rikolliseksi määriteltyä ei perheessä ole tapahtunut. Näyttää ulkopuolisen silmissä, että fasistinen mielivalta maistuu päättäjille. Olen 79% sillä kannalla, että näyttää taas siltä, että tunnetaan lakitekstit tarkkasanaisesti ja vähemmän tunnetaan tai välitetään edes siitä, mikä on totuus ja mikä on tapahtumakonteksti perheen näkökulmasta. Lynkkausmieliala on korkealla kun vaaditaan ehdotonta alistumista vallan päällä oleville.

Jos olen väärässä, myönnän sen. Mutta tutkivilla journalisteilla on tässä tärkeä rooli ja tehtävä kansalaisten oikeusturvan varmistamiseksi.

Ovatko humaanit ystävätkin ahnaan vahingoniloisen jahtauksen uhreja? Lainaanko naapurista pari dobermannia ja naapurin isännän haulikon teille lainaksi, että perhe antautuu kyselemättä ja ehdoitta? Se on samaa politiikkaa kuinVenäjä vaatii ehdotonta antautumista kaikilta heikommiksi osoittautuvilta.

Rafael Näkijä-Kokija

• Anonyymi

Se on metka juttu, että kun Biden kehui saavutuksiaan, niin vassarit vaan hurrasi, kukaan ei tarkistanut Bidenin väitteitä, mutta kun Trump avaa suunsa niin jojainen sana tarkistetaan.

Biden sai valehdella niin paljon kuin huvitti eikä mediaa haitannut yhtään.

• Anonyymi

Vassareilta puuttuu huumorintaju tykkänään, he eivät tajua mistään mitään.

• Anonyymi

Tää Trumppi on sellanen niljakas rääväsuu joka haukkuu rumasti muita. Kehuu itseensä. Ei osaa laskea lapsikin osaa prosenttilaskut. Nuoleskelee Kremlin ja putinin pyllyjä. Niin kyllä Biden oli ihan eri Mies.

• Anonyymi

Trump kompuroi Air Force Onen portaissa, Trump teki näyttävän Bidenin.

• Anonyymi

ui taas on lillukanvarsia löydetty...

• Anonyymi

Miksei media tarkista vassareiden väitteitä, fact check kehiin! Sen voi tehdä myös tosille väitteille vai ettekö uskalla tarkistaa onko ne tosia?

• Anonyymi

Jos kananmunat olisivat halventuneet 400 prossaa niin ne olisivat ilmaisia.

Eivätkä pelkästään ilmaisia, vaan myyjä maksaisi siitä että joku hakisi niitä ilmaisia kananmunia.

Eihän tuossa ole kyse liioittelusta vaan se on taas yksi esimerkki siitä miten oranssilla idiootilla ei ole yleissivisystä, eikä tämä maailman taloutta horjuttava ääliö tajua mitään prosenteista eikä prosenttilaskusta.

• Anonyymi

Ilmeisesti aloittaja ei osaa laske sen paremmin kuin Trump. Lisäksi Trump kompuroi portaissa, hän siis töpeksii samalla lailla kuin Joe Biden.

• Anonyymi

Trump taistelee uuden matematiikan puolesta.

• Anonyymi

Trumppin ostamat k-munat voineet halventua 400%. Vitustako se tietää mitä k-munia wokettajat ostaa.

• Anonyymi

Ai USA:ssa maksetaan asiakkaille siitä, että ottavat munia mukaansa? Ennen munat maksoivat 10 $ kilo, nyt jos ottaa kilon munia, saa lisäksi 30 $ rahaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4196
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2729
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      149
      1167
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe