Mitä mieltä ? Julkinen kannanotto Kittilästä netissä
Akseli Erkkilä kirjoittaja
Pride-liike ja gender-ideologia perustuvat valheelle. Niissä on kyse ajatusmallista, jossa yritetään muokata tosimaailma tukemaan omia johtopäätöksiä sen sijaan, että rakennettaisiin johtopäätökset tosiasiain pohjalta. Kyse on äärimmäisestä relativismista, jossa ei ole mitään järkeä.
Kaikkein räikeimmin tämä näkyy näkemyksessä "sukupuolen moninaisuudesta". Kukaan joka tällaista väittää, ei uskalla määritellä oman ajatusmaailmansa peruskäsitteitä. Mikä on sukupuoli, mikä on mies, minä on nainen? Eivät, koska heidän ajatusmaailmansa on niin räikeän valheellinen, että se hajoaa palasiksi vähäisestäkin ravistelusta.
Yleensä kritiikki yritetään vaientaa emotionaalisella kiristyksellä ja tahallisella väärinymmärtämisellä. Kaikkein räikeimpiä ovat nyyhkytarinat "translapsista" ja heidän vanhemmistaan. Nämä tarinat ovat surullisia, mutta aivan eri syystä kuin nämä aktivistit luulevat.
On äärimmäisen julmaa ruveta vahvistamaan ja tukemaan identiteettinsä kanssa painivan nuoren harhaa "väärään sukupuoleen syntymisestä". Siinä nuorelle ei sanota että sinussa ei ole vikaa, vaan hänelle sanotaan että hän on syntynyt väärään kehoon!
Nuori tai jopa lapsi laitetaan tielle, jonka päässä odottaa oman ainutlaatuisen elämän ja kehon runtelu hormoneilla ja kirurgin veitsellä. Sitten nämä vielä kutsuvat itseään empaattisiksi humanitaareiksi.
Onneksi tämä ideologia on länsimaissa jo törmäämässä seinään. Siitä huolimatta sitä tulee uskaltaa vastustaa, totuus tulee uskaltaa kertoa. Sillä Suomessa meillä on tapana tehdä muiden perässä samat virheet, jotka olisimme voineet välttää
Pride viikon poskisolisti kärki
13
140
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä! Kyllä Jeesus pelastaa!
- Anonyymi
jeesus oli transu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeesus oli transu
Meidän Jeesus oli marsu
- Anonyymi
Nauru on parasta lääkettä.
Kun ihmiset vapaa ehtoisesti nolaa
Niin punastuuhan siinä paavikin- Anonyymi
Oletko nähnyt paavin punaisena?
Aika iholle ole päässyt Vatikaanissa,
kun paavi katsoo pridekulkuetta.
Toivottavasti kuolitte nauruun.
- Anonyymi
EVVK. En kyylää toisten elämiä.
- Anonyymi
Pitäisikö kanssaihmisille antaa elintilaa olla omana itsenään? Miksi haluatte valtaa toisten ihmisten elämälle? Onko kyse lähetyskäskyn lähes rikollisesta asenteesta ?
- Anonyymi
Lähinnä sain kuvan tällä kirjoittajalla olevan kieroutunut käsitys.
Hän ei kuitenkaan itse uskalla kertoa määrityksiään joita sanoo muiden välttelevän. Joten asiaan on mahdotonta sanoa mitään tarkempaa. Ehkäpä tämän kirjoittajan pitäisi itse tehdä asia kuten vaatii muilta ensiksi. Eli katsoa peiliin.
Mitä nyyhkytarinoihin tulee, niin niitä on kummallakin puolella tätä aihetta. Tässäkään hän ei kertonut asiasta tarkemmin, vaan epämääräistä vihjailua.
Identiteetti on hankala asia, ja sain tässäkin käsityksen, jossa kirjoittaja haluaa niputtaa kaikki samaan muottiin ja pakottaa heitä olemaan jotain miksi he eivät tunne itseään. Nämä asiat pitää jättää ammattilaisille, eikä näin amatöörinä arvioida.
Sitten kirjoittaja maalaa jotain kauhukuvaa kuinka lapsia silvotaan. Ei se kylläkään niin mene todellisuudessa, ja sen verran kun tunnen trans henkilöitä, on uusi identiteetti auttanut heitä ihan aikuisiällä.
Lopun seinään törmäämistä en käsittänyt ollenkaan. Vai olisiko tämän kirjoittajalla joku väärä käsitys koko asiasta, ja nyt kun se on normaalisoitunut ja siitä puhutaan vähemmän, niin hän luulee ettei trans ihmisistä enää välitetä? En tiedä. Kirjoitus on täynnä epämääräisiä vihjailuja. Jos henkilöllä olisi oikeasti jotain sanottavaa, niin hankkisi selkärangan ja kertoisi suoraan.- Anonyymi
miksi sinulla on hakaneula posken läpi ?
- Anonyymi
samaa se oli noitien polttokin
- Anonyymi
Kyllä tämä on vääryyttä. Jokainen uskonto tukee yksilöä. Myös ateismi tukee ihmisyyttä.
- Anonyymi
Järkyttäviltä on se että ihminen kysytä saanko minä edes elää.
- Anonyymi
mutta jos sinä haluat muuttua jeesusseksi verovaroin ja yhteiskunta tukee sinua prosessissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807