Evankeliumin julistus vai herjaus?

Anonyymi-ap

Jeesus lähetti ja lähettää omansa julistamaan evankeliumia eli sanomaa Jeesuksen ristin sovituksesta.
Se on Jumalan tahto.

Sitten on sellaisia ihmisiä, jotka ovat täysin päinvastaisella asialla. Heidän himonsa ja halunsa on valehdella ja herjata, jopa alkuseurakuntaa, kristittyjä ja apostoli Paavalia.

Kumpaan ryhmään kuulut?

”Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.”
Matt 7:21

29

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamen!!!
      Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?
      Luuk 6:46

• Anonyymi

Vaikka mihin ryhmään tahansa, kunhan ei vain sinun kanssa samaan ryhmään!

• Anonyymi

Hihhulit levittää pelkkää evankeliumia, mutta kieltävät Jeesuksen opettamat lait ja käskyt. Eli ovat laittomuuden tekijöitä.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.
        24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhulit levittää pelkkää evankeliumia, mutta kieltävät Jeesuksen opettamat lait ja käskyt. Eli ovat laittomuuden tekijöitä.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT.
        24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

Omien uskonratkaisujen varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien uskonratkaisujen varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen maan päällisestä uskosta yhtään mitään.

Tuomio tulee kaikille tekojen ja tekemättä jättämisten mukaan.

Ilm. 20:12

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 22:12

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Kyllä se minulle sopii.
        Tosin, ei siellä mitää erillisiä vyöhykkeitä ja rajoja ole, kuten täällä maan päällä, sillä se on rauhan valtakunta.
        Sinne pääsee kuitenkin vain Jeesuksen armahduksen kautta. Onko sinulla se? Toivon, että sinäkin jonain päivänä saat Jeesuksen armon ja anteeksiantamuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.7

Oikein sanoit ja siteerasit!
        ”TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT”.
        Herjat ja valheet kuuluvat laittomuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Voi mies rukka!
        Tee siis parannus, kun vielä voit! Hylkää syntisi, valheesi ja herjasi!

”Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.”
        Sananlaskut 28:13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se minulle sopii.
        Tosin, ei siellä mitää erillisiä vyöhykkeitä ja rajoja ole, kuten täällä maan päällä, sillä se on rauhan valtakunta.
        Sinne pääsee kuitenkin vain Jeesuksen armahduksen kautta. Onko sinulla se? Toivon, että sinäkin jonain päivänä saat Jeesuksen armon ja anteeksiantamuksen.

Tuonelassa on eri osastoja. Valehtelijat ja murhamiehet ja muut lahkolaiset joutuu kuumille kiville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve usko vaikuttaa Jumalan mielenmukaisia tekoja. Sairas usko taasen vaikuttaa mm. herjaamista ja valehtelua ja kaikkinaista riidan kylvöä. Mieti sitä tykönäsi.

• Anonyymi

Kyse oli herjaamisesta, sen harjoittamisesta eikä siitä miten kukin harhaoppinen kuvittelee pelastuvansa.

Siitä voisi keskustella, onko se uskoa ollenkaan jos herjaa.

• Anonyymi

Ei, ei ole Jeesuksen vaikuttamaa uskoa ollenkaan herjaaminen! Herjaaminen on vihollisuutta Jumalaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, ei ole Jeesuksen vaikuttamaa uskoa ollenkaan herjaaminen! Herjaaminen on vihollisuutta Jumalaa vastaan.

Jumalakin nauraa taivaassa Parhamille ja Olsenille, jotka kielsivät Jumalan lait ja käskyt
        ja molemmat miehet vietiin vankilaan sodomiasta.

Ps.2
        "Me heitämme pois ikeemme, katkomme orjuuden kahleet!
        Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalakin nauraa taivaassa Parhamille ja Olsenille, jotka kielsivät Jumalan lait ja käskyt
        ja molemmat miehet vietiin vankilaan sodomiasta.

Ps.2
        "Me heitämme pois ikeemme, katkomme orjuuden kahleet!
        Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä."

Jokainen tekee Jumalalle tiliä omasta elämästään. Oletko sinä rakastanut Jumalaa ja lähimmäistä niinkuin itseäsi? Sitä voimme kysyä itseltämme ja toisiltamme.
        Muistetaan myös Jeesuksen määritelmä lähimmäisestä! Nehän olivat samarialaisia Jeesuksen aikaan! Heitä halveksittiin erittäin voimakkaasti. Mieti, keitä sinä halveksit nyt! Sen näkee kirkkaasti kirjoituksistasi.
        Muista vielä se, että itse olet tehnyt aviorikoksen! Siksikö niin kerkeästi osoittelet sormella yli sata vuotta sitten eläneiden ihmisten syntejä?

• Anonyymi

Mitä Raamatun oikea "evankeliumi" tarkoittaa?

Raamatun mukaan kaikki lapsena Kristukseen kasteessa liitetyt saavat ikuisen elämän eli pelastuvat. Toki kaikki joutuvat viimeiselle tuomiolle tekojensa mukaan.
      Kastettu lapsi on kristitty lapsi. Kastamaton lapsi on pakanalapsi, kuten Ambomaan pakanat.

Room. 9:8

Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset, vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Kasteessa poistuu perisynnin kaikille tuoma kadotustuomio. Se tarkoittaa pelastusta.
      Room.5

• Anonyymi

Sille ei voi mitään, että usko on kinaa ja herjaamista. Ei mitään jos homoista tai kasteesta, kunhan ei siitä miten pitää tappaa. Silloin ollaan syvältä.

• Anonyymi

Hamasin kannattajat on soluttautunut palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hamasin kannattajat on soluttautunut palstalle.

Niiden pitäisi olla käytännössä jo kuolleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niiden pitäisi olla käytännössä jo kuolleita.

Koko Palestiina on Filistealaisten terroristijärjestö, ei mikään valtakunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko Palestiina on Filistealaisten terroristijärjestö, ei mikään valtakunta.

Jeesus voi palata takaisin maan päälle Kuninkaaksi, vasta kun Israel on ottanut kaiken luvatun maan alueet haltuunsa.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Näin se on.

Valheita ja harhaoppeja levitetään evankeliumin ja totuuden nimissä.

Päälle huudetaan aamenia ja halleeluujaa -huutoja!

• Anonyymi

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

• Anonyymi

Lahkosaarnaajat hokee jokaisen lauseen perään: aaamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkosaarnaajat hokee jokaisen lauseen perään: aaamen!

Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

• Anonyymi

Mark. 13:6

Jeesus: "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen',
      ja eksyttävät monia."

Damaskontien "Henkijeesus" sanoi juuri noin Paavalille: "Minä se olen."

• Anonyymi

Herjaus sentään jotain, mutta täysi älyttömyys menee jo yli hilseen.

• Anonyymi

Lääkärilehdessä kerrottiin lahkolaismiehestä, joka sairasti epilepsiaa ja oli mennyt psykoosiin, mutta ei suostunut käyttämään mitään lääkkeitä, koska nautti suurta arvostusta kohtauksiensa ansiosta siinä uskonyhteisössä, mihinkä hän kuului.

• Anonyymi

Kyllä herjaaminen on yleisempää ja vaikka herjoja ei olisi kovin paljon, niin samoja toistetaan eikä siten varsinaisesti keskustella kenenkään kanssa mistään, vaan heitetään vain samat herjat vähän jokaiseen keskusteluun.

Mikä lie sitten sen tarkoitus?

Yksin Herra tietää, mutta ei kerro.

• Anonyymi

Kristityn ehdoton tehtävä on julistaa ja edistää sanoin, teoin ja rukouksin Jeesuksen evankeliumia!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe