Ei taida olla

Anonyymi-ap

Olen yrittänyt kysyä Jumalalta että miten voisin olla evankeliumin työssä mukana että löytyykö sellaista jossa sairas voi olla apuna oma kävely on vaikeanpuoleista.

29

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eräs evankelista jolla ei ollut jalkoja julisti sanomaa pienen pöydän päältä.
      Teki kyllä vaikutuksen.

• Anonyymi

Voit rukoilla toisten puolesta.

• Anonyymi

Sitä olen tehnyt.

• Anonyymi

Ei amerikan homojen herjaaminen vaadi jalkoja.
      Eikä kyllä päätäkään.

• Anonyymi

Onko mielestäsi homoseksuaalinen suhde syntiä entäpä sukupuolen korjaus ?

• Anonyymi

No ei se sairaus estä, mutta se estää, jos seurakunta seurakunta ei hyödy sinusta. Jus olet nainen, sinut ohjataan keittiöön. Huono jalkainen osaa keittää kahvia. Hyödytön mies varmaan kerää kolehtia, toki voi pyytää pastorilla saako luvan jonkun Raamatun jakeen lukea pyhäkokouksessa.

Jus olet supliikki tai entinen linnakundi, voi sinusta enemmän irrota hyötypisteitä. Valehtelun taitokin on hyödyksi tarinan kerronnassa.

Lightning

• Anonyymi

Seurakunnan työssä kaikki ovat samanarvoisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seurakunnan työssä kaikki ovat samanarvoisia.

Ei oikeassa elämässä.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeassa elämässä.

Lightning

Riittääkö se että Jumalalle on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittääkö se että Jumalalle on?

Jumala ei ole oikeudenmukaknen Raamatun mukaan. Esimerkiksi Raamatun Jumala eroittelee ihmisiä sukupuolen mukaan. Nainen edustaa pahaa tai syntiin lankeavaa. Siksi nainen ei saa vapaasti ilmaista itseään, on aina miehennopetuksen varassa. Vaikka älykkyysosamäärä olisikin suurempi kuin saarnaajan. Silti tyhmä saa taluttaa kuoppaan. Raamatun Jumala kivittää ihmisiä, tuhoaa. Hän suosii silti ketä haluaa, oli sitten murhaaja ( daavid)...toisaalta narsisti Jumala myls alistaa ja murhaa jopa viattomia lapsia( Daavidin lapsi, sodoman lapset(...niin...onko Jumala oikeudenmukainen, millainen Jumala sellaiset palvelijat.

Lightning

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei ole oikeudenmukaknen Raamatun mukaan. Esimerkiksi Raamatun Jumala eroittelee ihmisiä sukupuolen mukaan. Nainen edustaa pahaa tai syntiin lankeavaa. Siksi nainen ei saa vapaasti ilmaista itseään, on aina miehennopetuksen varassa. Vaikka älykkyysosamäärä olisikin suurempi kuin saarnaajan. Silti tyhmä saa taluttaa kuoppaan. Raamatun Jumala kivittää ihmisiä, tuhoaa. Hän suosii silti ketä haluaa, oli sitten murhaaja ( daavid)...toisaalta narsisti Jumala myls alistaa ja murhaa jopa viattomia lapsia( Daavidin lapsi, sodoman lapset(...niin...onko Jumala oikeudenmukainen, millainen Jumala sellaiset palvelijat.

Lightning

Lightning

Ihminen suosii epäoikeuden mukaisuutta.

Job 8:3: Jumalako vääristäisi oikeuden, Kaikkivaltiasko vääristäisi vanhurskauden?

Ps 9:8: Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.

Ps 45:6: Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

Ps 140:12: Minä tiedän, että Herra ajaa kurjan asiaa, hankkii köyhille oikeuden.

Sananl 2:9: Silloin ymmärrät vanhurskauden ja oikeuden ja vilpittömyyden-hyvyyden tien kaiken;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Lightning

Olen minäkin joskus ajatellut että Jumala on liian ankara mutta hän on luonut maailman ja tehnyt säännöt miten kuuluisi elää.
        Harva ihminen niitä pystyy täyttämään eikä se omissa voimissa voisi koskaan onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin joskus ajatellut että Jumala on liian ankara mutta hän on luonut maailman ja tehnyt säännöt miten kuuluisi elää.
        Harva ihminen niitä pystyy täyttämään eikä se omissa voimissa voisi koskaan onnistua.

Jaaritusta ilman perusteluja. Kaikkeen sama typerä vastaus, mutta kun Jumala tekee säännöt. Mitä jos väittäisin että Allah, islamin Jumala on luonut säännöt. Laittaisin muutamat suuran säkeet vai mitä lie onkaan "todisteeksi". Sama logiikka.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaritusta ilman perusteluja. Kaikkeen sama typerä vastaus, mutta kun Jumala tekee säännöt. Mitä jos väittäisin että Allah, islamin Jumala on luonut säännöt. Laittaisin muutamat suuran säkeet vai mitä lie onkaan "todisteeksi". Sama logiikka.

Lightning

Ulkona Jumalan luomistyön näkee päivittäin.
        Pelastumisen voi menettääkin.

• Anonyymi

Teoriat keskinäisestä seurakunta yhteydestä ovat tuulesta temmattuja olettamuksia.
      Käytäntö on osoittautunut aivan toisenlaiseksi.

• Anonyymi

Kahdesti olen todistanut puhujan pöntössä. 18 vuotiaana ja alle 30.
      Kun olin nuori minua kysyttiin todistus matkalle en uskaltanut lähteä. Sen jälkeen elämä vei väärään suuntaan ei tullut käytyä seurakunnassa kävin jonkin aikaa koti rukous piireissä mutta sekin sitten jäi. Elämä oikeana uskovana jäi vähän niin kuin kesken.

• Anonyymi

Mikä on oikea ja mikä väärä uskova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea on se joka on lähellä Jeesusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä uskoni on vahvimmillaan nuorena tuli luettua raamattua liian vähän. Koin nuorena Pyhä Hengen paljon selvemmin ja näin paljon myös unia olen nähnyt myöhemminkin mutta ovat vähentyneet.
        Silloin kun tulin uskoon kerkesin niin vähän aikaa 3-4 kk uskon tiellä kulkea kun menin väärään suuntaan. Valitsin vääriä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytin ehkä väärää sananmuotoa. Ensinnäkin täytyy uskoa että Jeesukselle on kaikki mahdollista ja siihen lupaukseen voi luottaa koska se on sanassa ne ovat Jumalan lupauksia meille ihmisille.

• Anonyymi

Voit esim. pitää mukanasi kristillisiä lehtiä ja evankelioivia lentolehtisiä, missä kuljetkin. Voit jakaa niitä tai jättää puiston penkille ja bussiin, tai pudotella postilaatikkoihin.

• Anonyymi

Eli mitään fyysistä hän ei pysty tekemään. Vapaaehtoistyötä tai muutakaan. Jos jalat olisivat kunnossa, voisi mennä vaikka ulkoiluttamaan vanhuksia, ottaa seurakunnasta jonkin yksinäisen vanhuksen jonka seurana kävisi silloin tällöin. Myös vanhushoitoloissa on paljon yksinäisiä.

Turhaan aloittaja kyselee, kun kerran noinkin suuri este on. Ehkä vain aikansa kuluksi kyseleekin. Ilman mitään aietta/tarvetta tehdä yhtään mitään !

• Anonyymi

Fysioterapeutti kävi tänään minun luona hänestä on apua hän antaa voimaa liikkumiseen. On minulla täällä kotona tekemistä se on vaan välillä vaikeaa mutta yritän tehdä mitä pystyn. Saattaa olla että joskus menen se on omassa päässä este kun on sairas että ei halua että muut näkee ja alkavat arvostelemaan.

• Anonyymi

Aloittaja: voit olla evankeliumin asialla esim. täällä netissä.

Mieti aina mitä kirjoitat. Yritä pitää Liha kurissa ja Henki voimassa. Aina tämä ei onnistu, ei pidä masentua.

Silloin auttaa rukous, Ristille polvistuminen, synnintunto, -tunnustus ja uskon vastaanottaminen.

Oletko nk. täyttynyt Pyhällä Hengellä ja aaavistatko, että sinulla olisi armolahjoja? Jos ei, rukoile tätä. Tämä on erittäin tärkeää. Omassa Lihan voimassaan "evankelioiva" uskova ei saa aikaan kuin pahaa jälkeä.

Tuli mieleen vanha hellarilaulu "Hengen voimaa, sitä tarvitaan..."

• Anonyymi

Hyvä neuvo ei pidä masentua. Uskon että minussa on Pyhä Henki ja olen saanut toivon että minulla on armolahja se oli vain jonkun aikaa minulta hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä neuvo ei pidä masentua. Uskon että minussa on Pyhä Henki ja olen saanut toivon että minulla on armolahja se oli vain jonkun aikaa minulta hukassa.

Hienoa. Kiitos Herralle! ✨️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa. Kiitos Herralle! ✨️

Niimpä kiitos hänelle.

• Anonyymi

Onko ihmisen mielikuvituksen tuote vastannut sinulle sen vastauksen jonka olet päässäsi luonut?

• Anonyymi

Ei vaan Pyhän Hengen läsnäolo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe