Kesään 2019 asti Suomella meni kohtuullisen hyvin, työttömyyskin oli alle 6,2%, SITTEN SE TAPAHTUI!!! SDP vaalikeplotteli kavereikseen hallitukseen muut vasemmisto- ja äärivasemmistopuolueet ja jätti vaalien 2- ja 3. eniten ääniä saaneet puolueet pihalle.
SDP:n OMAN tilaston mukaan kaikki meni hyvin, työllisyys oli PARASTA IKINÄ!!!!
eikä ollut mitään muuta kriisiä (joka ei olisi jatkunut myös Orpon hallituskaudella), kuin itseaiheutettu energiakriisi, kun turpeen nosto lopetettiin uusiutumattomana (äänestyksen jälkeen, ainoana maailmassa).
JOS KERRAN KAIKKI OLI HYVIN, OLI NOUSUKAUSI, NIIN, MIKSI TUOLLOIN OTETTIIN KUITENKIN VELKAA 50MILJARDIA!!!!!, silloinhan lainoja olisi pitänyt maksaa pois, eikä ottaa lisää!!!!!
TOTUUSHAN tuosta kauhukabinettikaudesta 2019-2023 on KARMAISEVAA LUETTAVAA tuon 50Miljardin velan lisäksi ostovoima romahti 2009 tasolle, korkokanta nousi yli 4%, köyhyysloukkuun putosi 500 000 mukana duunareita, konkurssien määrä RÄJÄHTI kasvuu jne... KAIKKI FAKTAA, ja löydettävissä netistä helposti.
Kuinka KARMAISEVA FIASKO olikaan 2019-2023 hallituskausi!!!
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Corona silloin ei jätetty heikommassa asemassa olleitakaan, hävittäjä hankinnan lappu on tuossa.
Persu kyllä sulla on heikot eväät, puolueesi kannatuksen nostamiseksi.
Oliko pitänyt kirjoittaa tikkukirjaimilla, vai miksi sinä kirjoitit.
Sinun järjen juoksulla, varmaan tuntuu että nyt on hyvä hallitus.
Kasvua on syntynyt.
- Työttömyydessä.
- Konkursien määrässä.
- Hoito jonoissa.
- Ruoka avussa.
- Velassa.
Mielestäni ei ole imarteleva saavutus.- Anonyymi
Voitko laittaa konkreettisia saavutuksia.
Pakolaisten määrällä ei kannata aloitaa, koska kukaan ei pysty rikkomaan, Sipilän hallituksen määriä.
Raukka ottaa Ukrainalaiset laskuihin.
- Anonyymi
Persu kun tykkää faktoja tarkastella.
Käyppä katsomassa mitä saitte Sipilän hallituksessa aikaiseksi.
Nyt mennään samalla kaavalla, leikataan pienituloisilta, vanhuksilta, lapsilta ja terveyden hoidosta.
Annetaan rikkaille kevennyksiä.
Pientä parannusta on, pakolaisten määrä on nyt pienempi.
Silloin Halla-Aho sepitti, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan. 🤔🤔🤔 taisi päästellä luikuria.
Onneksi te Persut olette tuoneet hyvin esille, että olette porvari puolue.
Siitä annan kunnon 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195274- 503088
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342678Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232059En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111837- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231485Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101458- 971417