Joten mistä rahat on löytyneet jotta on päässyt turpoamaan?
Moni yh-äiti valtava tankki...
14
129
Vastaukset
- Anonyymi
Halpa, epäterveellinen ruoka.
- Anonyymi
Juuri näin. Epäterveellinen mättö on halvempaa kuin vihannekset ja kokoliha. Moni köyhä elää lähinnä makaronilla. Parempi ruoka annetaan lapsille, itse syödään jätteet.
- Anonyymi
No sen vuoksi ne onkin YH äippiä kun ei kelleen kelpaa,
- Anonyymi
Miltäs itse näytät? Todennäköisesti olet järkyttävän ruma, surkea äijänkuvatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs itse näytät? Todennäköisesti olet järkyttävän ruma, surkea äijänkuvatus.
Väärin meni, olen 58 -vuotias nainen ja 3 lasta tehnyt mutta en ole turpea bontso.
- Anonyymi
Lapsilisät juodaan terassilla, ja miehiä käytetään surutta hyväksi. Monella yh:lla on useita lapsia ja jokainen eri miehen kanssa, kyse on vain itsekkäistä syistä hyötyä itse.
- Anonyymi
– Näen yhä painajaisia niistä levyistä,
- Anonyymi
Onko hyvä levy? -kyselivät 70-luvulla kun tarkoittivat musiikkikappaletta.
- Anonyymi
Minä yh äiti olen laiha ja annoin lapsilleni luvan varastaa kaupasta ruokaa ja muutakin . Kesä on paha kun lapset eivät saa edes kouluruokaa .
- Anonyymi
Läskimooses incelpojut herjailemassa kun eivät saa vakoa keneltäkään!!!
- Anonyymi
Kaikilla lapsilla on isä.
He pelastavat lapsensa tankeilta!
He tulevat, ruokkivat, lukevat iltasadut ja auttavat läksyissä, eikö vaan? - Anonyymi
Lapsi rakastaa isäänsä. Kaipaa joka päivä!
- Anonyymi
Jo pelkästään rasvaton maito on kalliimpaa kuin rasvaisempi kevytmaito.
Munaa puaho!
Deus Vult
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3116725Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653789- 2033076
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242767- 741912
- 1461662
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2081657Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398