Myös jenkkien työllisyyslukemat nyt jatkuvasti ennusteita parempia.
Että semmonen romahdus 🤪🤪🤑🤑
Trump jytkyttää pörssiä hurjasti ylös!!
17
115
Vastaukset
- Anonyymi
Hälytys suomimedian toimittelijat, nyt kiireesti hokemaan romahdusta 😀😀😃😃😄😄😁😁😆😆😅😅🤣🤣😂😂
- Anonyymi
Kannattaisiko median jo tunnustaa tappionsa. 10v ajan olleet joka asiassa väärässä Trumpin suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko median jo tunnustaa tappionsa. 10v ajan olleet joka asiassa väärässä Trumpin suhteen.
Yle hävis.
Trump osaa!
Dues vult tms.
Koko Uutta Suomea vituttaa!- Anonyymi
Turha koittaa, Trumppi voittaa.
- Anonyymi
Teemu oli Trumpin suhteen oikeassa.
- Anonyymi
Teemu presidentiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu presidentiksi!
Äänestäisin.
- Anonyymi
Yle hävis taas.
- Anonyymi
No huomenna toimittelijat voi taas Trumpin solmion väristä etsiä salaisia merkityksiä.
- Anonyymi
Hehe . Sääli USAn kansalaisia raukkaparat .
- Anonyymi
Sas muuta, minne nyt laittavat kaikki pörssivoittonsa?
On siinä miettimistä.
- Anonyymi
Prosentti lasku vähän hakusessa ainaki Tumpilla.
- Anonyymi
Prosenttilasku on yhdyssana.
- Anonyymi
Trumpin Big Beautiful Bill tulee käynnistämään ennennäkemättömän maailmanlaajuisen nousukauden.
Kyllä Uuden Suomen punikkikokkareet nyt kiristelevät hampaitaan.
- Anonyymi
Donaldin eikuva löytyy täältä:
https://areena.yle.fi/1-50828767
Kuvasta huomaa heti Donald on kopionut imagonsa.
Mitäpä sitä muuta voisi saksalais syntyiseltä edes odottaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407