Talousosaajana huomasin taivaan merkit jo 1997 ja halusin myydä asuntomme pois, oli oikea ratkaisu silloin!!! Nyt on myyjän markkinat ja kaikki on kohta tuhottu!!!
Kannattaako enää ostaa asuntoa?
23
167
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=jJSBhjcDBFU - Jussi H pohtii asiaa YT ssa.
- Anonyymi
Oman kokemukseni pohjalta asunto kyllä kannattaa ostaa muttei missään nimessä uusia asuntoja, jotka ovatkin ihan sikahintaisia. Vuokrat sinänsä kerryttää kyllä sellaisia potteja , muttei vuokralaisille itselleen, että omistusasuminen pitkällä tähtäimellä kannattaa aina.
- Anonyymi
Ihan samoilla linjoilla. Ainakin ne ekat kämpät oli aina vanhempia, joskus jopa omat vanhemmat tuli remppoihin mukaan, ja ne sijaitsikin vähän sivummalla. Siitähän se pääoma aina vähän parempaan kotiin kohosi. Kunnes ollaan jo sellaisessa asunnossa, jota monet yrittää ostaa jopa alta.
- Anonyymi
Aloittaja varmaan tarkoitti, että nyt on ostajan markkinat?
- Anonyymi
Vaikka olisikin, ei kannata satsata uusiin asuntoihin jotka jotkut Balkanin pojat on vähän sinnepäin rakentaneet.
- Anonyymi
Kohta pääkaupunkiseudulla omakotitalossa 2000 euroa kuussa kiinteistöveroa ja tontinvuokraa.
- Anonyymi
Suomalaisilla ei ole varaa enää edes vuokra- asuntoon.
- Anonyymi
Banaanivaltio Suomi.
- Anonyymi
Kyllä oma asunto on aina parempi kuin vuokra jos ajattelee taloudellisesti
- Anonyymi
Velkainen asunto ei ole oma. Asunto-osakeyhtiön asunnon omistaa asunto-oy. Vuokratontti ei ole oma. Omalla tontilla on vuokratonttia korkeampi kiinteistövero. Suomalaisia uunotetaan joka asiassa.
- Anonyymi
Mutta osakekirja on oma. Ja samanlaista asumista se on vaikka olisi velkaa tai vuokratontti.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa kun asuu sitten kämpässä min 50 vuotta, niin ei silloin haittaa.
- Anonyymi
Vain laiskiainen ei pyri omaan asuntoon
- Anonyymi
Hulluuksissani menin oman asunnon ostamaan. Sitä olen yrittänyt myydä jo 3 vuotta aivan turhaan.
- Anonyymi
Miksi hinnoittelet väärin. Olet ilmeisesti tyhmä.
- Anonyymi
Joo, ennen asunnon ostoa täytyy aina tarkastaa taloyhtiön velat, tulevat kuten myös jo tehdyt rempat ja erityisen tarkka tulee olla asemakaavasta ettei omaa tölliä sitten pureta jonkin metropolin tieltä. Kosteushaitat täytyy myös aina tarkastaa !
- Anonyymi
Osakkaat ja asukkaat vaihtuvat ja voli tapahtua mitä tahansa. Pieni asunto-osakeyhtiö on iso riski yhteisvastuun iskiessä.
- Anonyymi
Vuokra-asunto on hyvä, jos ei ole tietoa työsuhteen pituudesta tai on muuten vaihtamassa pian paikkakuntaa.
Myyntiaika on pitkä vanhallakin asunnolla, jos ei asu kasvukeskuksissa (3 kpl suomessa).- Anonyymi
Minun asunnon myyntiaika oli 13 tuntia. Jotkut idiootit kuvittelevat saavansa murjuistaan ihmeellisiä hintoja.
- Anonyymi
Asunto kannattaa ostaa, mutta ei missään nimessä banaanivaltio Suomesta.
- Anonyymi
Maailman menopojat myy, nyt on MYYJÄN MARKKINAT, JII-HAA ELÄKÖÖN PASKASUOLEN TIETOVIISAAT!
- Anonyymi
asunto on ikuinen huoli, kestääkö tai pitääkö korjata, kunnes myy mikä olisi myynti aika, jos asuu yksin niin talovaunu on edulinen, ostaa ja pitää,eikä tarvita tontia välttämättä,
- Anonyymi
omistus talot on nykyään tuuli ajolla, koska erot tuo uusia taloja myyntiin, monihan jää sitten vuokra asuntoon,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006