Tässä ollaan ja ihmetellään en olisi uskonut.
Tässä istuu jo keski ikäinen nainen joka on talvella monesti pettänyt miehensä.
Ei kaduta yhtään kaikki koneet autot kaverin kaljat tietsikat niille aikaa mulle ei.
Löysin yli kuusikymppi sen kivan miehen jutellaan rakastellaan kehuu nätisti suutelee. Aika kevyesti pari tuntia menee sen luona.
En näivettynä aloin kukkia🌹🌸😍😍🌷
Petetty ukko
26
1846
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että oot apua vaivaasi saana
Ole hyvilläsi että oot nainen jos olisit mies niin niin puutteessa oisit. - Anonyymi
Puute ja kurjuus sullakin
- Anonyymi
Jos vielä haluut parempaa niin ota yhteyttä💨💨🐚🦄
- Anonyymi
Eipä jäänä ikä rouva puutteeseen eilen.
Vieläkin kieli hellä nuolemisesta - Anonyymi
Ehken tiedän kuka olet🤔
Hyvä kankimies - Anonyymi
On se hyvä kun joku nainen joka tekee mistä puhutaan. Vuosikymmenien aikaan on useita ollut. Valitettavasti kiinni jääneitä.
Yleensä pieni porukka huomaa juorut levisi .
Vaikea salassa kukksia. Eroon päättyneet yleensä joku soittaa ukolle. 50v hormoni myrsky aika usei joku työkaveri. - Anonyymi
Pitäs valita oikein tai olla menemättä naimisiin niin ei tarvitse mieron tielle lähteä.
- Anonyymi
Juu vanhana poikana käytän vain irti numeroita ja varattuja.
Harva uskoo miten monta varattua oon polken a40vuoden aikana.
Ja on olleet valmiina- Anonyymi
Höptätte lujasti ja kiihtyvällä tahdilla
- Anonyymi
Kukapa uskoo päällepäin naisesta kuka kenenkin ihastuu.
Yksi työpaikan nainen vanhemmalle miehelle antoi eräs näki.
Sit kun seurasi niin tajusi. Rumaa peliä kumpikin varattuja 💔💔 - Anonyymi
Muista käydä alapesulla, muuten jälkesi rupeavat haisemaan ja jodut hankkimaan jonon naimahaluisia kovia ja puolikovia itsensätyhjentäjiä. Koeta kestää ja kestäthän sinä, kun kaverin pitää väljyyden takia pyytää anteeksi, jos laitaan mela sattuu?
- Anonyymi
Justiinsa näin kertoo pienimunaiset.
- Anonyymi
Onhan täällä petettyjä, jätettyjä, eronneita ja joku on lähtenyt.
Mutta on myös hyvässä parisuhteessa olevia
Välillä joku saa muistutuksen kun on eksynyt väärään paikkaan - Anonyymi
Petetty akka. Siis paremminkin
- Anonyymi
En olekaan lukenut näin omaperäistä lähestymistapaa kielioppiin sitten ala-asteen ainekirjoitusten. Jännittävää nähdä, miten kieli voi elää ja muuttua! Piti oikein tavata muutaman kerran, että sain selvää. Kai siinä on joku syvempi taiteellinen tarkoitus, että kirjoitat noin?
- Anonyymi
Varmaankin viestiketjun aloittajan henkevyys ja korkea älykkyys -mikä tulee esiin jo kirjoituksen sisällöstä- on tehnyt suuren vaikutuksen ko. mieheen, mikä yllättäen huomasi löytäneensä itsensä tasoisen naisen!
- Anonyymi
Katsoppa tektisi omat virheet näyttää olevan.
Aloittaja nuori joka on kännyajassa.
- Anonyymi
Kylläpä sitä normaali mies mieluunnin antaa huomionsa ja viihtyy huomattavasti paremmin erilaisten koneiden, autojen, kaverin kaljojen ja tietsikoiden seurassa kuin yksinkertaisen, asioita ymmärtämättömän rupsahtaneen persjalkaisen mursun seurassa. Phyi helevetti kun asiaa edes ajattelee!
- Anonyymi
Hehheh... mieti jo vslmiiksi, mitä satuilet, kun puheet ukkosi korviin kantautuu. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, nehän ne loppupeleissä kärsii. On sitä k***ä saanut muijalla pään sekasin.
- Anonyymi
Minä taas veikkaan että eiköhän ukkonsa liene enenmmmänkin onnellinen -kun saa asian tietoonsa- että pääsee mörsselistä eroon mahdollisimman pian.! Ainahan sitä joku ottaja löytyy jopa tuollaisillekin kun riittävän yksinkertainen on eikä muualta parempaa saa. Niinhän se on aina ollut.
- Anonyymi
Kyllä pettäjäeukon kannattaisi vaihtaa partneria ja tiedustella pippelin pituus ja paksuusmitat etukäteen, ettei tule pettymystä?
- Anonyymi
Oli suuri nautinto saada naida saunareissulla vuorotellen sisaruksia. Homma tehtiin takaa päin. Siskokset avustivat minua vuorotellen sisäänviennissä ja aktin aikana hyväilivät vuorotellen toisiaan. Toiminta kesti niin pitkään, että minulta irtosi lasti molempien kiukaalle. Yon vietimme kolmistaan lattiavuoteella ja suoritimme aamutuimaan vielä vikimeisen voitelun. Sisarukset ovat tahoillaan olleet naimisissa ja ovat molemmat tulleet äideiksi. Onnea heille! naimisissa olen minäkin isyyden onnesta nauttien.
- Anonyymi
Samoilla liukkaills olla kävin☺
Toinen taisi asua UK ostaan välillä erillään nyt takaisin tullut. Kivoja tyttöjä.
- Anonyymi
Kivaa on näin pienessä kylässä vierasta saada.
Vanhin mies 65 nuorin 19 mä silloin 50 - Anonyymi
Huomaa tään suomalaisen miehen mustasukkaisuus en.
Kun nainen kehuu vieraillaan niin ukot haukkuu mut jos mies niin ei puututa. - Anonyymi
Näin paheksutaan. Meilläkin töissä ollut naisten mies ja huora.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337