Tässä ollaan ja ihmetellään en olisi uskonut.
Tässä istuu jo keski ikäinen nainen joka on talvella monesti pettänyt miehensä.
Ei kaduta yhtään kaikki koneet autot kaverin kaljat tietsikat niille aikaa mulle ei.
Löysin yli kuusikymppi sen kivan miehen jutellaan rakastellaan kehuu nätisti suutelee. Aika kevyesti pari tuntia menee sen luona.
En näivettynä aloin kukkia🌹🌸😍😍🌷
Petetty ukko
8
1039
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että oot apua vaivaasi saana
Ole hyvilläsi että oot nainen jos olisit mies niin niin puutteessa oisit. - Anonyymi
Puute ja kurjuus sullakin
- Anonyymi
Jos vielä haluut parempaa niin ota yhteyttä💨💨🐚🦄
- Anonyymi
Eipä jäänä ikä rouva puutteeseen eilen.
Vieläkin kieli hellä nuolemisesta - Anonyymi
Ehken tiedän kuka olet🤔
Hyvä kankimies - Anonyymi
On se hyvä kun joku nainen joka tekee mistä puhutaan. Vuosikymmenien aikaan on useita ollut. Valitettavasti kiinni jääneitä.
Yleensä pieni porukka huomaa juorut levisi .
Vaikea salassa kukksia. Eroon päättyneet yleensä joku soittaa ukolle. 50v hormoni myrsky aika usei joku työkaveri. - Anonyymi
Pitäs valita oikein tai olla menemättä naimisiin niin ei tarvitse mieron tielle lähteä.
- AnonyymiUUSI
Juu vanhana poikana käytän vain irti numeroita ja varattuja.
Harva uskoo miten monta varattua oon polken a40vuoden aikana.
Ja on olleet valmiina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669