https://yle.fi/a/74-20166859?origin=rss
Palestiinalaishallinnon presidentti Mahmud Abbas sanoo, että Hamasin täytyy luopua aseistaan. Hän kirjoittaa asiasta kirjeessään Ranskan presidentille Emmanuel Macronille ja Saudi-Arabian kruununprinssille Mohammed bin Salmanille.
Ranska ja Saudi-Arabia isännöivät tässä kuussa kahden valtion ratkaisua käsittelevää kokousta.
– Hamas ei enää hallitsisi Gazaa, ja se luovuttaisi aseensa sekä muun sotilaallisen kalustonsa Palestiinan turvallisuusjoukoille.
Abbas myös pyytää paikalle kansainvälisiä joukkoja ”suojelemaan palestiinalaisia”.
Lähde: AFP
Honkasalo vastustaa Abbasin ehdotusta?
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/a/hamasin-toimija-oli-mukana-greta-thunbergin-merimatkan-jarjestelyissa/#631a58fb
kuinka paljon hamasihmisiä toimii suomessa?
sisäpiiri-vasemmistoliitto?- Anonyymi
Ainakin paljo on ainakin niitä jotka eivät hyväksy Israelin fasisti hallitusta ! Minäkään kokkari en hyväksy kansanmurhaa missään päin maailmaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin paljo on ainakin niitä jotka eivät hyväksy Israelin fasisti hallitusta ! Minäkään kokkari en hyväksy kansanmurhaa missään päin maailmaa .
Kansanmurhaa ei ole todistettu. Turha puhua kansanmurhasta ennakkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanmurhaa ei ole todistettu. Turha puhua kansanmurhasta ennakkoon.
Ei sitä ole myöskään kiistetty. Navetanhajun tavoitteena on ahdistaa Gazan asukkaat mahdollisimman pienelle alueelle, jotta heidät on helppo pommittaa hengiltä.
- Anonyymi
Naurettavaa . Ei Israel luovu siirtokunnistaan länsirannalla . Israel sie miehittäjänä ja sie asuu jo noin 700 000 israelilaista .
- Anonyymi
Yk on tuominnut Israelin siirtokunnat Palestiinan alueilla jo vissiin 149 kertaa .
- Anonyymi
Ei Honkasalo ole mitään sanonut .
- Anonyymi
Aloittaja onkai persutrolli tai Pietarin trolli .
- AnonyymiUUSI
Moktar gubta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407