Eilen maanantaina oli paljon upeita kumisaapastyttöjä Elokapinan mielenosoituksissa. Enimmäkseen Haita, jokunen Kontiokin. Varmaan kaikki pk-seudun kumisaapasihailijat olivat seuraamassa!
Elokapinan kumisaapastytöt
19
268
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain hyötyä Elokapinastakin...
- Anonyymi
Olitko itsekin katselemassa kumpparityttöjä?
- AnonyymiUUSI
Piti tyytyä uutiskuviin ja -videoihin kun ei asu pk-seudulla.
- Anonyymi
Ne kumisaapas likat on vaan viherhörhöjä & ituhippejä varten.
Pitää olla vihree patukka ja vihreet pallit,että pääsee pukille.- Anonyymi
Nuo viherhörhöt on oikeastaan aika helppoja. Antavat vanhemmallekin miehelle kun osoittaa kiinnostusta heidän hörhöilyihinsä. Menee esim. kyselemään heiltä kaikkea ja ehdottaa vaikka siirtymistä jonnekin terassille juttelemaan asioista tarkemmin niin jo parin siiderin jälkeen alkavat olla valmista kauraa sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo viherhörhöt on oikeastaan aika helppoja. Antavat vanhemmallekin miehelle kun osoittaa kiinnostusta heidän hörhöilyihinsä. Menee esim. kyselemään heiltä kaikkea ja ehdottaa vaikka siirtymistä jonnekin terassille juttelemaan asioista tarkemmin niin jo parin siiderin jälkeen alkavat olla valmista kauraa sänkyyn.
Sinähän et saa ketään sänkyyn edes rahasta 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä pari humesätkää mukaan,niin avott.
- Anonyymi
Kuka tulis panee ku mulla ois pelkät pinkit kumpparit jalassa?
Oon seitsemäntoista ja 173, 63 ja C85.- Anonyymi
Onko sulla kik?
- Anonyymi
Tai anna joku mikä sulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai anna joku mikä sulla on
On mulla snäppi..käyks se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla snäppi..käyks se?
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Snäp on maijatillikaine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snäp on maijatillikaine
Kato sun snp
- AnonyymiUUSI
Olisin voinut tulla kantamaan näitä ituhippityttöjä siten, että Hai-saappaan pohja hieroisi mukavasti munaa haarojen välistä!
- AnonyymiUUSI
No mene sinne kadulle pötkolleen niiden piipertäjien viereen
- AnonyymiUUSI
Vihertytsyt menee sinne jotta komeat poliisisedät puristelisi pieniä tissinalkuja kantaessaan heitä maijaan. Ovat yleensä jättäneet vielä ne aloittelijan harjoitusliivitkin pois alta, että poliisisetä huomaisi nännin nöpöttävän.
- AnonyymiUUSI
Oih!
Kumia, nahkaa & kettinkiä!
🎼Kumisaappaat osta kullallein!🎼
Hm, kuulun siihen enemmistöön, joka vetää kumpparit jalkaan vasta, kun on pakko, mutta makunsa kullakin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣- AnonyymiUUSI
Ostaisit uudet kiiltävän punaiset Kontiot niin niitä voi pitää muulloinkin kuin on pakko...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa683991Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212291Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4421966Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651821- 1081176
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931174Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361115Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33937En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37798Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina166740