”Perussuomalaiset kokevat hallituksen politiikan liian kokoomuslaiseksi. Kyselyssä perussuomalaiset kertovat, että kenttäväki on unohdettu ja johto vetäytynyt norsunluutorniinsa.
Puolueen vaikuttajat ovat sitä mieltä, että hallituksen politiikka on ollut liian kokoomuslaista. Suuri osa PS-vaikuttajista kokee leikkauspolitiikan menneen liian pitkälle.
PS-vaikuttajista peräti 77 prosenttia pitää hallituksen politiikkaa liian kokoomuslaisena. Väitteen kanssa on täysin samaa mieltä 22,2 prosenttia ja osittain samaa mieltä 54,4 prosenttia perussuomalaisista.”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/855974b7-7b01-4a42-b503-c4d697b0af9d
Puolue-eliitti on hylännyt lähes kokonaan aidon oikean rehdin perussuomalaisuuden, jota noudattamalla perussuomalainen puolue olisi voinut vakiinnuttaa paikkansa Suomen suurimpana duunaripuolueena, joka pitää ensisijaisesti oman maan kansalaisten puolta, myös työttömien, köyhien ja sairaidenkin.
Kenttäväen ääni on hiljainen, pihisevä ja epätoivoinen, mutta kuolinkorinaa se ei vielä ole. Voidaanko aito oikea rehellinen perussuomalaisuus vielä pelastaa, vai hävittääkö Riikka hännystelijöineen sen Suomesta, kuin haitallisen vieraslajin?
Kuuleeko norsunluutorni, kenttäväki kutsuu!
22
221
Vastaukset
- Anonyymi
Voi äly sentään . Soinilta puolueen kaappasivat äärioikeisto klikki . Oma vika jos narahti Aatun opein tehtyyn vaalivalhe petosjytkyyn .
- Anonyymi
Joo, äkkiä mamuja halaileva vassarihallitus mamukriittisen oikeistohallituksen tilalle koska Purra ja Halla-aho puree porkkanaa sen sijaan että olisivat kuin makkaraa mässyttävä Soinin? Vai mitä sinimusta Soi nisti ap? 😁😁
- Anonyymi
Niin, hallitus vaihtoon koska persuja johtaa kasvissyöjät jotka ei vaadi sitä keneltälään muulta kuin itseltkään. Jotta saadaan tilalle hallitus vihervassareineen jotka poistaa lihan ruokalistoilta sieltä täältä oli siihen mielihaluja tai ei.
- Anonyymi
Mitenkäs sellainen pieni fakta kun persujen aikaan vuonna 2024 otettiin ennätysmäärä tulijoita ?
- Anonyymi
Tynkkynen johtoon! Oikeuden vahva käsikassari!
- Anonyymi
Peli menetetty identiteetti katosi.
Riikka sekosi tittelistä. - Anonyymi
onhan se vallan kamalaa kuin kokoomuslainen hallitus ajaa kookoomuspolitiikkaa tule apuun Anja. 😱
ÄKKIÄ huulipuna2 avaamaan rajat mamuille ja vesittämään KAIKKI persujen kiristykset mamupolitiikkaan koska Purra ei tee tarpeeksi tiukkaa mamupolitiikkaa.
On ne vttu neroja nämä persut. Jotka juoksee häntä koipien välissä takaisin persuihin kun Lindtmanin hallitus jatkaa siitä, mihin huulipuna jäi. Kaappiäärivassareita noustessa tälläkin kertaa ministereiksi asti.- Anonyymi
PS:n äärisiipi ei keksi enää muuta keinoa kuin pelotella maahanmuuttajilla? Kuule, se juna meni jo! Kansa näyttää persettä Orpolle ja Purralle!
- Anonyymi
J..malauta mikä otsikko?! Millä IL:n toimittajat tekee pilkkaa persukentästä ei niinkään sen johdosta.
- Anonyymi
Ei tarvitse vaivautua kyllä nämä Soinin "kansan äänet" tekee sen ihan itse. Paskoen taas omaan pesäänsä ajankohdassa missä Purra tekee historiaa olemassa ENSIMMÄINEN puoluepomo joka saa puolueensa hankkeita hallituksessa/eduskunnassa läpi. Persukentän itkiessä sitä, kun Purra&Halla-aho ei syö lihaa....Joiden jalkaa nylkyttämään palaavat HETI kun vassarihallitus valtaan päästessään palauttaa Suomen takaisin Ruotsin tielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse vaivautua kyllä nämä Soinin "kansan äänet" tekee sen ihan itse. Paskoen taas omaan pesäänsä ajankohdassa missä Purra tekee historiaa olemassa ENSIMMÄINEN puoluepomo joka saa puolueensa hankkeita hallituksessa/eduskunnassa läpi. Persukentän itkiessä sitä, kun Purra&Halla-aho ei syö lihaa....Joiden jalkaa nylkyttämään palaavat HETI kun vassarihallitus valtaan päästessään palauttaa Suomen takaisin Ruotsin tielle.
Purran PS on pelkkä yhden asian liike. EI JATKOON!
- Anonyymi
Mitä persut oikein kitisee? Hallitushan tekee tasantarkkaan persumaista politiikkaa.
- Anonyymi
Todella persumaista politiikkaa. Kokoomus päättää ja persut nyökyttelee. KD siunaa kaikki päätökset. Ihan sanan varsinaisessa muodossa.
Riikka Purra kirjoitteli työväkeen kuuluvista kannattajista aiemmin nimitellen heitä punaniskoiksi. Eivät tosin paljoa eroa punaperse paviaaneista. Sitähän Riikka oikeasti tarkoittikin.
- Anonyymi
Ne jotka kokevat "leikkauspolitiikan" menneen liian pitkälle, eivät ymmärrä kuinka syvällä suomi taloutensa kanssa todellisuudessa ui. Yksinkertaisesti me emme tule selviämään, vaikka seuraavatkin hallitukset joutuvat laikkaamaan 10, 5, 5 ja 3 miljardia. Jotta tämä konkurssipesä olisi saatu selviämään. Mutta koska tämä ja edellinen hallitus ovat lähteneet sotaretkelle, eli lisäämään menoja kymmenillä miljardeilla "puolustukseen", joka yllättävästi tuntuu enemmänkin hyökkäykseltä - menoihin vuosiksi eteenpäin. Me tulemme uppuamaan, tekemään konkurssin.
Ne jotka arvostelevat menojen kohdistusta ja lisäämistä - ovat oikeassa, tämä hallitus on antanut Suomelle kuoleman suudelman ja meillä on vain kaksi todellista vaihtoehtoa, koska ensimmäisen ja parhaan vaihtoehdon nuo sotahullut typerykset ovat sulkeneet pois. Eli sotahulluuden lopettaisen ja sotimiseen käytettävän, sotimiseen valmistavan rahan käytön lopettaminen. Meistä tulee siis joko EU;n syrjäinen sotatanner-liittovaltio, tai Venäjän vastaava suoja-alue hullua länttä vastaan. - Anonyymi
Minusta nyt on hyvää politiikkaa. Minulla tulot ja omaisuus sen kun kasvavat vain. Kylläpä Kokoomus toimikin fiksusti.
Persut ovat nyt tehtävänsä tehneet,joutavat mennä. Adjö ! - Anonyymi
Purra pimitti Rydmanilta TikTok datakeskuksen tahallaan.
- Anonyymi
Me perussuomalaisten puolue-eliitti pidämme huolen siitä ettei työntekijöiden asemaa huononneta. Itse iso-Riikka on lupaustemme takeena.
- Anonyymi
Purra sopisi hyvin pikavippimainoksiin.
- Anonyymi
Persun lupaus on yhtä uskottava kuin mustalaisen takuu autokaupoissa.
- Anonyymi
Ihme ininää. PS on oikeistolaisempi kuin kokoomus. Mitä vaalikalastelua
PS nyt yrittää ? Sehän on intona toteuttamassa Häkämiehen hallitusohjelmaa. - Anonyymi
Kun keltainen neste kihahtaa päähän, sitä alkaa oikeasti uskoa olevansa kermaperse ja ajaa eliitin asiaa.
- Anonyymi
Persut antoi duunareille ja köyhille armonlaukauksen!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388