Minä siellä kävin tänään. Kunnan köyhyyskeskustelusssa ei nyt mitään uutta ilmennyt. Yhtä työpaikkaa pitää hakea kuukaudessa vaikkei töitä olisikaan tarjolla omalla paikkakunnalla. Sitten haetaan vaikka sotkamosta sitä työpaikkaa mutta painotettiin että hae tai rankkua ropisee ja tuet katkee. Se epäili koska olen pian 50 vuotias että taidot ja osaaminen on olemattomat. Pistin sille nais haastattelijalle jauhot suuhun ja sanoin että kun pääsin ekaan työpaikkaani armeijan jälkeen niin rakensin taloa joka oli tulipalossa palanut ja sitä alettiin rakentaa uudelleen. Veistin siihen hirsiä käsin, rakensin kattoa ja lattiaa olemattomilla taidoilla silloinkin. Ei minulla silloin mitään osaamista ollut vuonna 1996 mutta silti vaan sain kehut talon omistajalta.
Oletteko käyneet jo kunnan työnhakukeskustelussa?
Anonyymi-ap
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Joutuuko siellä antamaan itsensä orjaksi yritysten käyttöön?
- Anonyymi
Mikäli joutuu yritykselle orjaksi niin mahdollisimman paljon sabotaasia, taloudellista vahinkoa!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815