Tämän olisi kuulunut tapahtua jo seitsemän tai viisi vuotta sitten. Aikuisena nuorena miehenä häiritsee toisten aikuisten miesten ja naisten seuran puute.
Miten sinun paikkakunnallasi on asiat?
Juoruilla on valtaa vaikka tässä oltaisiin kuinka Elävien Kirjoissa, uskossa ja esirukouksissa toisten puolesta. Mikä on kun yksi nainen tai mies saa päättää kotikaupungin sisällä asioista.
Miksei seurakunta nuoret puhu tai lähetä viestiä
2
435
Vastaukset
- Anonyymi
olet jo liian vanha
- Anonyymi
Omana nuoruusaikanani ei ollut kännykköjä eikä somea, mutta ongelma oli sama - koska minä olin muille seurakuntanuorille kuin ilmaa. Tulin seurakunnan valmiiseen, kiinteään kaveriporukkaan, johon en päässyt sisään. Nuoret muodostivat omia 5-6 hengen ryhmiään eikä ulkopuolisia hyväksytty. Kai he keskenään olivat vaihtaneet puhelinnumeroita ja sopivat tapaamisia, mutta eivät minun kanssani. Vika oli varmaan minun. Olin ehkä liian ujo ja hiljainen, tai liian köyhästä perheestä. Pari vuotta kuljin silti mukana kunnes muutin muualle opiskelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775