Tämä Hilkka on Alavudella muuttunut yli 50 vuodessa jo ilmiöksi, josta he ovat ylpeitä. Tässä on iso

Anonyymi-ap

Tämä Hilkka on Alavudella muuttunut yli 50 vuodessa jo ilmiöksi, josta he ovat ylpeitä. Tässä on isoisän ja äidin elämisen huippu geneettisesti periytynyt jo toiseen sukupolveen ja antanut voimaa ja uskallusta olla Paavofani tai ylpeä isoisän valheista.

27

958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavallisten ihmisten tavallinen ilkeys tiivistynyt yhteen juttuun.

• Anonyymi

Olen ollut Rysköissä 6 - 8 kertaa. Aina istunut parit kahvikupilliset pyrkien juttelemaan asioista. Hilkka on minusta synkkä tabu, eikä ilmiö missään muodossa. Ei siitä vieraan kanssa ole juuri mitään koskaan keskustelua tullut.
      Kerran juovuksissa oleva ovela ukko pyrki tietämään mitä sukua olen ja miksi Hilkka kiinnostaa? Lopulta se itse kertoi sukunsa olevan samaa suurta Saarijärven rannan vanhaa sukua, josta on hajottu 6 - 7 eri nimeen. Naiset avioliitossa saaneet omansa.
      Sanoi ensimmäiset tulikatkuiset rajariidat ovat olleet heti 1918. Sittemmin 1946 jolloin mm. tuon Auliksen suvun, sekä sisällä, että naapureihin tuotujen renki-isäntien välit katkesi. On ollut puukot ja aseet esillä keskusteluissa ja vannottu verikostoja.
      Eiköhän se ollut 1971 juuri purkaus vanhoista ajoista. Poliisi meni siihen ansaan murhatutkimuksissaan tekijän puolelle.

• Anonyymi

Ilmiö tai tabu -sillä väliä, mutta vaikuttanut on jo kolmeen sukupolveen. Lopussa olet 100% oikeassa kohdassa. Hilkka antoi syyn purkaa yli sata vuotta vanhoja kaunoja. Kyllä murhasukuun kuuluneet sitä purkasikin kai seuraavaa sataa vuotta varten pois.

• Anonyymi

Märkäpaitakisaa sä olet ollut Rysköillä katsomassa.

• Anonyymi

Sääskiniemen seudulla pitää 20 vuoden välein murhassa rypöä, niin se puhdistuu

• Anonyymi

Vielä kuitenkin tunnettavuudessa on voittamaton Kyllikki Saari Isojoki ja Bodomjärvi Espoo.

• Anonyymi

Nekin on selvittämättä.

• Anonyymi

Eniten epäselvyyksiä on Hilkkajutussa.

• Anonyymi

Mä oon elämäni Alavudella asunut, kotoisin ihan eri kylältä ja keskustassa asunut aikuisena. Tältä palstalta näin yli 50 vuotiaana oon tästä Hilkasta vasta mitään lukenut. Olin niin pieni tapauksen ollessa akuutti, että ei siitä mitään mulle puhuttu. Että ei tämä ole mikään pakkomielle kellekään, ei tästä nuorempi polvi mitään tiedä. Sydänmaalla joku vanha korkeintaan muistaa koko asian, onhan siitä jo aikaa.

• Anonyymi

Sinun pitäisi olla sosiaalisempi. Kulkea, keskustella ihmisten kanssa ja olla utelias. Minä käyn käyn siellä kesälomalla ja aina 43 vuotta Hilkka on ollut ihmisillä aiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi olla sosiaalisempi. Kulkea, keskustella ihmisten kanssa ja olla utelias. Minä käyn käyn siellä kesälomalla ja aina 43 vuotta Hilkka on ollut ihmisillä aiheena.

Käyt ilmeisesti persujen ja maalaisliittolaisten luona?

• Anonyymi

Tuloo Ryskköt. Menkää kysymään "Oliko Paavo hyvä murhan tutkija?"

• Anonyymi

Keltä? Myllymäen suvultako kysyn?

• Anonyymi

On se karmee juttu

• Anonyymi

Karmee juttu kun väärä istui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmee juttu kun väärä istui.

Mutta omasta pyynnöstä. Päästi oikean tekijän kun koiran veräjästä.

• Anonyymi

terve
      uusalavutelaisena olen kuullut vain yhdensuuntaista historiaa korviini. täällä on vastatietoa vaikka kuinka paljon. Olen saanut käsityksen, että murhaaja tiedettiin jo ruumiin löytöpaikan väkitungoksessa, mutt se haluttiin salata ja siirtää jonkun toisen syyksi. se poika oli sopivin ja siitä se alkoi

• Anonyymi

Käsityksesi on aivan oikea

• Anonyymi

Siis ensin kuuntelit totuutena murhasuvun ja alibisukujen juttuja, kunnes jotkut kertoi toista totuutta?

• Anonyymi

Paniikki päällä. Yks puhui yhtä, toinen toista. Osa käsketysti. Oikea tekijä taustalla, edelleen ilman epäilystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paniikki päällä. Yks puhui yhtä, toinen toista. Osa käsketysti. Oikea tekijä taustalla, edelleen ilman epäilystä.

😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄😄

Heti aluksi saatiin huomio toisaalle. Ensin Aulis ja myöhemmin Paavo. Suurimmat konnat huseerasi kaikessa rauhassa taustalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti aluksi saatiin huomio toisaalle. Ensin Aulis ja myöhemmin Paavo. Suurimmat konnat huseerasi kaikessa rauhassa taustalla.

Ja o.s oli juoksupoika.

• Anonyymi

Minulla oli täällä Huittisissa, Saarioisten tehtaalla alavutelasissyntyinen 1980- luvulla syntynyt sälli. Kysyin Hilkasta ja se pillastui. Kysyin lisää että onko sukua. Tuli veitsi kädessä kiljumaan turpaa tukkoon.
      Kovin asia oli vielä 2000 luvulla nuorella miehellä pinnassa.

• Anonyymi00027

Oswald yhdistää juttuun.

• Anonyymi00028

O.S sukulaispoika siellä päsmäröittee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      368
      12359
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      256
      5403
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      215
      3947
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      200
      2645
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1992
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1834
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      900
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      862
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      782
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      736
    Aihe