Tämä Hilkka on Alavudella muuttunut yli 50 vuodessa jo ilmiöksi, josta he ovat ylpeitä. Tässä on iso

Anonyymi-ap

Tämä Hilkka on Alavudella muuttunut yli 50 vuodessa jo ilmiöksi, josta he ovat ylpeitä. Tässä on isoisän ja äidin elämisen huippu geneettisesti periytynyt jo toiseen sukupolveen ja antanut voimaa ja uskallusta olla Paavofani tai ylpeä isoisän valheista.

22

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavallisten ihmisten tavallinen ilkeys tiivistynyt yhteen juttuun.

• Anonyymi

Olen ollut Rysköissä 6 - 8 kertaa. Aina istunut parit kahvikupilliset pyrkien juttelemaan asioista. Hilkka on minusta synkkä tabu, eikä ilmiö missään muodossa. Ei siitä vieraan kanssa ole juuri mitään koskaan keskustelua tullut.
      Kerran juovuksissa oleva ovela ukko pyrki tietämään mitä sukua olen ja miksi Hilkka kiinnostaa? Lopulta se itse kertoi sukunsa olevan samaa suurta Saarijärven rannan vanhaa sukua, josta on hajottu 6 - 7 eri nimeen. Naiset avioliitossa saaneet omansa.
      Sanoi ensimmäiset tulikatkuiset rajariidat ovat olleet heti 1918. Sittemmin 1946 jolloin mm. tuon Auliksen suvun, sekä sisällä, että naapureihin tuotujen renki-isäntien välit katkesi. On ollut puukot ja aseet esillä keskusteluissa ja vannottu verikostoja.
      Eiköhän se ollut 1971 juuri purkaus vanhoista ajoista. Poliisi meni siihen ansaan murhatutkimuksissaan tekijän puolelle.

• Anonyymi

Ilmiö tai tabu -sillä väliä, mutta vaikuttanut on jo kolmeen sukupolveen. Lopussa olet 100% oikeassa kohdassa. Hilkka antoi syyn purkaa yli sata vuotta vanhoja kaunoja. Kyllä murhasukuun kuuluneet sitä purkasikin kai seuraavaa sataa vuotta varten pois.

• Anonyymi

Märkäpaitakisaa sä olet ollut Rysköillä katsomassa.

• Anonyymi

Sääskiniemen seudulla pitää 20 vuoden välein murhassa rypöä, niin se puhdistuu

• Anonyymi

Vielä kuitenkin tunnettavuudessa on voittamaton Kyllikki Saari Isojoki ja Bodomjärvi Espoo.

• Anonyymi

Nekin on selvittämättä.

• Anonyymi

Eniten epäselvyyksiä on Hilkkajutussa.

• Anonyymi

Mä oon elämäni Alavudella asunut, kotoisin ihan eri kylältä ja keskustassa asunut aikuisena. Tältä palstalta näin yli 50 vuotiaana oon tästä Hilkasta vasta mitään lukenut. Olin niin pieni tapauksen ollessa akuutti, että ei siitä mitään mulle puhuttu. Että ei tämä ole mikään pakkomielle kellekään, ei tästä nuorempi polvi mitään tiedä. Sydänmaalla joku vanha korkeintaan muistaa koko asian, onhan siitä jo aikaa.

• Anonyymi

Sinun pitäisi olla sosiaalisempi. Kulkea, keskustella ihmisten kanssa ja olla utelias. Minä käyn käyn siellä kesälomalla ja aina 43 vuotta Hilkka on ollut ihmisillä aiheena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi olla sosiaalisempi. Kulkea, keskustella ihmisten kanssa ja olla utelias. Minä käyn käyn siellä kesälomalla ja aina 43 vuotta Hilkka on ollut ihmisillä aiheena.

Käyt ilmeisesti persujen ja maalaisliittolaisten luona?

• Anonyymi

Tuloo Ryskköt. Menkää kysymään "Oliko Paavo hyvä murhan tutkija?"

• Anonyymi

Keltä? Myllymäen suvultako kysyn?

• Anonyymi

On se karmee juttu

• Anonyymi

Karmee juttu kun väärä istui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmee juttu kun väärä istui.

Mutta omasta pyynnöstä. Päästi oikean tekijän kun koiran veräjästä.

• Anonyymi

terve
      uusalavutelaisena olen kuullut vain yhdensuuntaista historiaa korviini. täällä on vastatietoa vaikka kuinka paljon. Olen saanut käsityksen, että murhaaja tiedettiin jo ruumiin löytöpaikan väkitungoksessa, mutt se haluttiin salata ja siirtää jonkun toisen syyksi. se poika oli sopivin ja siitä se alkoi

• Anonyymi

Käsityksesi on aivan oikea

• Anonyymi

Siis ensin kuuntelit totuutena murhasuvun ja alibisukujen juttuja, kunnes jotkut kertoi toista totuutta?

• Anonyymi

Paniikki päällä. Yks puhui yhtä, toinen toista. Osa käsketysti. Oikea tekijä taustalla, edelleen ilman epäilystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paniikki päällä. Yks puhui yhtä, toinen toista. Osa käsketysti. Oikea tekijä taustalla, edelleen ilman epäilystä.

😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄😄😄

Heti aluksi saatiin huomio toisaalle. Ensin Aulis ja myöhemmin Paavo. Suurimmat konnat huseerasi kaikessa rauhassa taustalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      207
      3566
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3286
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2509
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2155
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1970
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1878
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1143
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74