Vammaisten pride-tapahtuma kohtasi rankkaa huutelua Tampereella – järjestäjät jäivät kaipaamaan poliisin turvaa
Osallistujia toivotettiin tervemenneiksi keskitysleirille ja työn hakuun. Poliisi ei ollut paikalla riskiarvionsa perusteella, mutta arvioi tarpeen uudelleen ensi vuonna.
https://yle.fi/a/74-20166657
Äärioikeisto kiusasi vammaisia! Törkeyksien huutelua ja muuta persuilua!
35
239
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituskin patistaa vammaisia työnhakuun. Suomi nousuun jee jee!
- Anonyymi
Oih ! Ovatko sinua kiusanneet ? Mistä tiedät keitä ne olivat ?
- Anonyymi
ei jätä paljoa arvailujen varaan neropatti :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei jätä paljoa arvailujen varaan neropatti :D
Hailaajat kiusasivat. Eli ovat persujen äänestäjiä, niitä viimeisiä.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Kyllä sinut tunnetaan !
- Anonyymi
Onneks ei vie oo SS .
- Anonyymi
Miksi menevät framille, kun arvatenkin kastojat eivät tykkää kastittomien itsetehostus riennosta.
- Anonyymi
Vammaisuus on aina ollut äärioikeistolle punainen vaate!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin - älyvapaa pään sisäinen vammaisuus , mikä on perinnöllistä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä olisi uskonut että riman voi alittaa noin pahasti. Ovat olleet voimiensa tunnossa kun uskalsivat huudella vammaisille.
- Anonyymi
Oliko Riikka huutamassa "menkää töihin, menkää töihin"?
- Anonyymi
Pitää tämän viikon suutaan soukemmalla koska jakkara on vaarassa kadota perseensä alta.
- Anonyymi
Ei ole ensimmäinen kerta. Viimeksi pääsivät toteuttamaan fantasioitaan. Moni heistä vemputti samalla kun kuunteli vammaisten huutoa. Meidän pitää estää ettei sama toistu enää koskaan.
- Anonyymi
Onkohan poliisi aloittanut jo tutkinnan. En yllättyisi jos paljastuvat erään puolueen jäseniksi.
- Anonyymi
Jeparit ovat puolensa valinneet, kauan sitten.
- Anonyymi
Onpas taas sairas ketju. Mitä tekeekään ylläpito - ei mitään, koska se tukee vihan lietsomista.
- Anonyymi
Menkää töihin!
-PS - Anonyymi
Esim skitsofreenikon inhektio maksaa satoja euroja/kpl. Niitä annetaan viikon välein kymmeniä vuosia. Tämän maksaa veronmaksajat.
- Anonyymi
Ilmeisesti olet persu, koska nuo hinnastot niin hyvin tunnet?
- Anonyymi
Sinua on huijattu !!!!
Esim. Leponex 100 mg, 100 pilleriä, maksaa n.30€
- Anonyymi
Eikö ne ole kaikki? Joillakin se vain näkyy ulospäin.
- Anonyymi
Persut ovat suomalaisvastainen haittapuolue!
- Anonyymi
Persut huutelivat ja vemputtivat.
- Anonyymi
Petsut/sinimustat kiellettävä!
- Anonyymi
Miksi niin monet persut haukkuvat Sinimustia kommunisteiksi?
- Anonyymi
Niitä ilmestyi joka kylään ja niistä tykättiin, mutta sitten se vieraslaji pääsi ryöstäytymään ja nyt sitä tunkee joka paikasta. Se täytyy hävittää kun sellaisen huomaa.
- Anonyymi
Perskokkareet on sairasta porukkaa.
- Anonyymi
Persu on henkisesti häiryyntynyt.
- Anonyymi
Yhden kertomaa, selvästikin vahvasti asenteellisen. Siis mitä oikeasti on tapahtunut. Kyllä varmasti kännipäinen voi huudella mitä tahansa, mutta siitä sinä sitten osoittelemaan aatetta . . . . sinä olet todellakin sairas.
- Anonyymi
Mitä muuta persuilta kannattaa odottaa, törkyturvilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta persuilta kannattaa odottaa, törkyturvilta?
Menikö taas kerran ihan ohi ?
- Anonyymi
Mistä aloittaja tietää, että huutelijat olivat äärioikeistolaisia?
- Anonyymi
Henkisesti häiriintynyt. Sisältö samanhenkistä ollut jo vuosia.
Äärioikeistolaisia, Hitler, Göebbels, natseja . . . . . jne jne.
Siis sairastunut mielihän tuolla raukalla on, ja kaikki asiat, jotka negatiiviseksi on tulkittavissa, kääntää, esittää väitteitä niiden liittymisestä Perussuomalaisiin. Luonnollisestikaan koskaan hän ei kykene mihinkään faktoilla osoittamaan niin olevan.
- Anonyymi
IKL
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407