Vaikka olisin surullinen ja kaikesta voipunut.
Lohdutat juuri silloin, kun murheen viittaan kätkeydyn.
Ihmisessä on ihmeellinen voima löytää rakkaus omasta sisimmästään. Se on kuin kauniin kynttilän palo, joka lämmittää hehkullaan.
Jos olisin uskova, se olisi Jeesus, Allah tai kenties jokin muu Jumala. Sen kuitenkin täytyy olla minä itse, kuka muukaan se voisi olla.
Lightning
Sisimmän voima
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sen täytyy olla sinä itse?
- Anonyymi
Onko katkeruus Jumalaa kohtaan? Jumala ei ole käskytettävissä. Hän On Herra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko katkeruus Jumalaa kohtaan? Jumala ei ole käskytettävissä. Hän On Herra.
Teitkö aloituksen siksi että voisit noin sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja.
- Anonyymi
Voiko uskovan mukaan olla Pyhä Henki sellaisessa ihmisessä, joka ei usko Jumalaan tai Jeesukseen? Siksi. Se ei voi olka kukaan muu kuin minä itse. En usko myöskään saatanaan.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein aloituksen, koska olin murheellinen. Huomasin yhtäkkiä, että murheellinen oli poissa ja sisimpäni lohdutti ikäänkuin lämmöllä. Pohdin siinä sitten, että ilmeisesti ihmisessä on sellainen kyky meissä kaikissa, useommilla piilossa.
Lightning
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307