Mikä siinä munat vaahdossa sukkahousuissa sata kierrosta minuutissa 20kmh polkemisessa oikein viehättää!? Naurettavan näköistä touhua ja autojen tiellä joka paikassa. Pyöräilisivät edes normaalisti mutta kun pitää hirveässä etukenossa veivata 100xminuutissa kierrosnopeutta siihen 20kmh vauhtiin.
Taas se on alkanut! Sukkahousupyöräilijät vallanneet tiet!
18
132
Vastaukset
- Anonyymi
"sata kierrosta minuutissa 20kmh polkemisessa oikein viehättää!?"
No, jos ei kotona pääse polkemaan? - Anonyymi
Käppäräsarviset ovat yhdessä ryppäässä autokaistalla usein.
- Anonyymi
Nää Spandex Pellet pitäis kieltää yleisiltä teiltä
- Anonyymi
Käppyrä spandexit aiheuttavat yleistä pahennusta mitä tästä sanoo kirkoväki?
- Anonyymi
Pyöräilijät sentään pitävät fyysisestä kunnostaan huolta, toisin kuin autoilla liikkuvat.
Ja jos joku polkee pyörällä munat puristuksissa, niin tuskin se autoilijaa kuitenkaan puristaa haaravälistä, vaikka hermoja puristaakin. - Anonyymi
Eikö tuossa hommassa mene polvet. Hirveä viuhtominen turhan takia.
- Anonyymi
Päinvastoin. Polvet ovat vapaana, kukaan ei polje jäykillä polvilla. Kokeile vaikka. Kävelyssä joutuu jännittämään, löysät polvet eivät pitäisi pystyssäkään. Nivelrikkoinen melkein paranee pyöräilemällä.
- Anonyymi
Haluan olla spiderman!
Isona haluan Tour De France kisoihin!
👀🤣🚴- Anonyymi
Pallit rusinana pyöräilen!
👀🤣🚴 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallit rusinana pyöräilen!
👀🤣🚴Ja pyöräilyn jälkeen runkkaan kovasti! 👀🤣🚴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pyöräilyn jälkeen runkkaan kovasti! 👀🤣🚴
Ja nielen mällit!
Saan lisää rautaa pyöräilyyn!
👀🤣🚴
- Anonyymi
P..kele, ne ampiaisperseet menevät joka paikassa velodromivauhtia, eivätkä sovi minkään muun liikenteen sekaan.
- Anonyymi
20 km/h? Kyllä paljon kovempaa pääsee 50-60 km/h ainakin!
- Anonyymi
Ympäristön pilaajat eli autot on edelleenkin vallanneet tiet.
- Anonyymi
Nämä hiljaiset tappajat, skuutit, pitäisi canseloida kaupungeissa. Tähän kaivataan nimiä:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/15290- Anonyymi
Nuoret eivät osaa yhtään liikennesääntöjä ja ohittavat kovalla vauhdilla, liian läheltä!
- Anonyymi
Kuitenkin he ovat hyväkuntoisia ruumiillisesti kuten henkisestikin . Aloituksen tekijäkin voisi ottaa mallia ja laittaa vetelä kroppa kuntoon
- Anonyymi
Henkinen kasvu on nollan luokkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006