Suomi kykenee maksamaan?

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5892b8c-8d47-476f-82c9-e357275e9d2b

Pääministeri Petteri Orpon (kok) mukaan Suomen pitää Nato-maana sitoutua nostamaan puolustusmenot viiteen prosenttiin bruttokansantuotteesta.

– Me olemme itse asiassa Natoon liittyessämme jo hyväksyneet sen, että me toteutamme sen menotason, mitä Nato yhdessä päättää, Orpo sanoi tiistaina toimittajille.
___

Monet Naton jäsenmaat ei ole yltäneet edes aiempaan edellytykseen natomaksuissaan, Suomi on. Varmasti Suomi kykenee jatkossakin suoriutumaan niistä, ainahan Purra vielä jotain köyhiltä leikattavaa löytää?

Köyhiltä voi ja saa leikata, se meille käy, sitä Purra tarkoitti sanoessaan "köyhiltä ei voi eikä saa leikata, se ei meille käy".
Monet erehtyivät luulemaan Purran tarkoittavan jotain muuta.

9

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt Purra maksaa lausunnostaan, toivottavasti hyväuskoiset jo oppivat.
      Tämänkin he uskoivat, kun Halla-Aho sanoi, PS:ten politiikkaa ei ole oikeistopolitiikkaa, vaan Soinin porukan.

• Anonyymi

Huume päissään tehtyjä päätöksiä🤣

• Anonyymi

Hallitus aikoo maksaa taas menonlisäyksensä kovalla talouskasvulla. Mutta jos sitä ei taaskaan satu tulemaan niin poliitikkojen käsi on jo valmiiksi syvällä kansalaisten kukkarossa ja omaisuusarvoissa.

• Anonyymi

MITÄÄN EI TARVITSE MAKSAA
      Ei edes palstavasemmistolaisen sossutukia.
      Paavo Arhinmäki, vas
      " aerosoli- Paavo "

• Anonyymi

Purrakin on huomannut, ettei valtion velkaakaan tarvitse maksaa, kun onkin alkanut ottaa sitä entistä enemmän vaan? Eihän se sellainen puhe ollut? Vaikka eihän niillä Purran puheilla muutenkaan kyllä mitään merkitystä ole, valehtelee minkä ehtii ja syyttää peiliä kun naama on kuin petolinnun perse.

• Anonyymi

suomen pitää itse valmistaa aseet ja myydä niitä ulkomaille

• Anonyymi

Riikka-Petteri arvelee, että leikkaamalla syntyy työpaikkoja ja siitä tulee hirmusuuri talouskasvu. Toistaiseksi ei niin ole käynyt.

• Anonyymi

Perskokkarehallituksen "ansiosta" bruttokansantuote romahtaa, jolloin viiteen prosenttiin riittää pienempi summa.

• Anonyymi

Hallituksessa on nyt talousosaajat asialla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5254
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2966
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2611
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1989
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1797
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1465
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1438
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe