Ajoin omalla se lähti käyntiin ruoho oli korkeaa 50cm alueen kok 1Ha vain 1h meni sen ajeluun ja ajoin myös äidin kesämökin pihan 17 min siitä tuli ihan hyvä .Äitin kotitalon piha on huonosti ,pääasia se ruoho on nyt matalana 4 pillerin otettuani ja suihkussa käynti pääkipu helpotti kävin vanhaa leikkuria katsomassa otin santapaperia mukaan akun kaapeleita ja istuimen jousi hinkkasin se vanhus pörähti käyntiin sillä tulee siistiä jälkeä jos vai seeti pysyisi paikallaan .
Ruohonleikkuu kova migreeni kohtauksen aikana vanhus ei lähtenyt käytiin
Anonyymi-ap
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhan ruohonleikkurin vika löytyi NYT: akun maakaapeli poikki joutuu ikh teetätymmään sen jos kännynnistys sitten paranisi fiksaa.fi vielä viime vuonna löytyi osia tuohon malliin nyt ei enään.Liian vanha jo niille 29 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910