Hyvästi Suomi, tervetuloa Caymansaaret, Dubai, Kiinavenäjä, Jenkit ja kaikki jotka haluavat halpaa energiaa ja raharosvoja suosivan valtiokoneiston.
Suomen menoa
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveä siirtymä vaatii uhrauksia. Nyt koko Suomi metsienmyyntitalkoisiin, että saadaan Kiinalaisille datsat, kun Pyhäjoen suora ei onnistunut ja muutenkin on hyvä tiktokata lasten aivotoiminta helvettiin ja kansalle 300 % nousu söhkölaskuun.
- Anonyymi
Tässä käydään sotaa elämää vastaan (sellaista elämää, joka on vielä hieman olemassa).
- Anonyymi
Ihmiset on jo myyty. Kännykkä ohjaa kaikkea. Dataa vaan lisää, niin zombieworld on valmis. Onneksi luonto ja ikiaikainen elämänkierron virta hoitaa lopulta kaiken turhan pois.
- Anonyymi
Ei ole montaakaan sellaista ihmistä, joka ei olisi ahne, tyhmä ja helposti aivopestävissä.
Demokratiassa tämä sakki äänestää edustajansa, jotka ovat samojen arvojen aatelia, ja diktatuurissa hommat hoituvat vähän samalla tavalla. Koyaanisqatsi. - Anonyymi
On nuo kristillisetkin oikeita syntisäkkejä, saisivat hävetä. Helvetti odottaa!
- Anonyymi
Minkä takia me puolustetaan tätä maata, kun kaikki on myytävänä ties kenelle?
- Anonyymi
Raha raiskaa maat ja myy päät. Mitä me luulemme saavamme. Viihdekeskuksia nousee koteloasujille täällä Helsingissä, kaikki tuijottavat kännykkää ja luulevat olevansa vapaita, kun on niin kansainvälistä mölinää ympärillä.
- Anonyymi
Suomi on tollojen maa. Nyt kahmijat ja strategit ovat huomanneet sen.
- Anonyymi
Rakastamme niin paljon luontoa, että myymme sen pois. Arvostamme niin kovasti itsenäisyyttämme, että myymme senkin.
Vain kauniista mielikuvistamme emme luovu. - Anonyymi
Sota tajunnoistamme on jo käyty, voittaja tiktok ja päälle kokis & pikamättö viihdepedillä.
- Anonyymi
Ei tämä ääliökansakunta ymmärrä missä tänään mennään. Me otamme kaiken Suomen ulkopuolelta tulevan vastaan tuosta vain, se on aina olevinaan jotakin hienoa - ja MEIDÄT ON HUOMATTU. No on tosiaan huomattu ja kohta saadaan lähteä evakkoon datan alta. Voi helvetti miten idioottimaiset päättäjät vievät tätä maata sokean rahan ja hybridisodan syliin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Mulle lisää kaikkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288