Hotlandin pitäisi perustaa hampurilaisravintola kylälle. Voisi talvella syödä sisällä.
Reseptit on kyllä hyvät!
Hotland grilli on hyvä
12
1203
Vastaukset 12
- Anonyymi
Samaa mieltä. Vaikka siihen pavenauto kiinteistöön.
- Anonyymi
Vuokra on kova rasite
- Anonyymi
Reseptit? Lidlin pakastepusseista rasvakeittimeen.
- Anonyymi
Kallis paikka.
- Anonyymi
Empä ole ikinä yhtään asiakasta kyseisellä paikalla nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä ole ikinä yhtään asiakasta kyseisellä paikalla nähnyt.
Google Mapsin arvosteluissa vastaa epäkohteliaasti jos joku uskaltaa arvostella.
Tyyliin että taitaa olla ensimmäinen syömäsi kebab, tai että mene toisiin ravintoloihin.
- Anonyymi
Hampurilaiset on hyviä, muita en ole ostanutkaan. On täytteitä ja kastiketta välissä. Ei mikään sinappiketsuppikurkkusalaatti, sämpylä ja pihvi.
Ja hampurilaiset paistetaan parilalla eikä lämmäytetä mikrossa, kuten Tampereella joissain paikoissa tehdään. - Anonyymi
Kun on rasvakeitin omasta takaa ja Lidl lähellä, niin samaa tavaraa osaa tehdä kuka vaan
- Anonyymi
No mee tekemään
- Anonyymi00011
pari kertaa antanut paikalle mahdollisuuden ja ei vaa toimi.
maku kamala ja maha sekaisin.
ei enään ikinä - Anonyymi00012
Onpa harmi että sulla meni maha sekaisin ja maistui kamalalle.
Itse käynyt 10 kertaa, ja aina ollut hyvää ja jutellut masulle mukavasti. Ehkä sun tapauksessa oli huono päivä. - Anonyymi00015
Tai ehkä sulla oli siinä vaiheessa sunnuntaiaamuyötä maku kamala suussa jo valmiiksi (en halua ajatella enempää mahdollisia syitä), ja maha sekaisin kaikesta sinne kipatusta aineesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554