Nopeusrajoitukset

Anonyymi-ap

On hyvin yleistä että ajetaan lähes 10km/h yli nopeusrajoituksen.
Siksi nopeusrajoitukset tulisi muuttaa koko Suomessa.
Jos alueelle halutaan 60km/h nopeusrajoitus niin se pitäisi alentaa 50km/h koska kaikki ajaa lähes 70km/h ja vastaavasti kolmenkympin alueen rajoitus tulisi laskea 20km/h niin nopeudet pysyisivät jota kuinkin kolmessakympissä.
Ihmettelen miksi lainlaatijat eivät tätä ole hoksanneet.

9

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono idea. Minä olen nopeusrajoitusten vahtimisen maantiellä auton huoleksi. Vakkari päällä on huoletonta ajella. Nopeus on aina karvan alle suurimman sallitun,

• Anonyymi

Vastaat silti itse sen auton tekemisistä. Paljonko on karvanverran alle ?

• Anonyymi

Miksi karvan alle? Mieluummin 4km/h yli, koska mittarit näyttävät yleensä sen verran väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi karvan alle? Mieluummin 4km/h yli, koska mittarit näyttävät yleensä sen verran väärin.

Ei tuota gps-korjausta viitsi jokaisen muuttuvan tikkarin jälkeen tehdä. Mielummin antaa auton jolkuttas omaan tahtiinsa. Ajan säästö on kuitenkin vain minuutteja muutaman sadan kilometrin matkalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota gps-korjausta viitsi jokaisen muuttuvan tikkarin jälkeen tehdä. Mielummin antaa auton jolkuttas omaan tahtiinsa. Ajan säästö on kuitenkin vain minuutteja muutaman sadan kilometrin matkalla.

Tätä muutama minuutti muutaman sadan km matkalla mä en edelleenkään ymmärrä.
        Se nyt on ihan tallentimilla, seurannalla kymmeniä ellei satoja kertoja todettu että +5km/h matkavauhtiin on 600km matkalla tunnin säästö.
        Tietäjät tietää miksi.

• Anonyymi

Tuohan kertoo sen, että rajoitukset ovat lian alhaisia ja niitä pitäisi nostaa ja siihen on toinenkin peruste, autot ovat paljon turvallisempia kun niissä on kaiken maailman törmäys suojat, pitävät itse sopivat turvavälit ja jarrut paremmat.

• Anonyymi

Avaus on taas lapsellinen provo. Suurin osa ojaa hieman alle rajoituksen ja mittarinopeus lisäksi valehtelee alaspäin.

• Anonyymi

Ajelee miten parhaaksi näkee. Yrittää huomioida toiset ja päästää perässäroikkujat ohitse. Säilyy hengissä pidempään. Muutenhan meno maanteillä on kuin Venäjällä.

• Anonyymi

No tuliko mieleen että se on tehty jo!
      Sä kerroit sen vaan ääneen miten ajattelette siellä tienkäyttäjänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      259
      10962
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6942
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5623
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      33
      4950
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4211
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3769
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2908
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2680
    Aihe