Nopeusrajoitukset

Anonyymi-ap

On hyvin yleistä että ajetaan lähes 10km/h yli nopeusrajoituksen.
Siksi nopeusrajoitukset tulisi muuttaa koko Suomessa.
Jos alueelle halutaan 60km/h nopeusrajoitus niin se pitäisi alentaa 50km/h koska kaikki ajaa lähes 70km/h ja vastaavasti kolmenkympin alueen rajoitus tulisi laskea 20km/h niin nopeudet pysyisivät jota kuinkin kolmessakympissä.
Ihmettelen miksi lainlaatijat eivät tätä ole hoksanneet.

9

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huono idea. Minä olen nopeusrajoitusten vahtimisen maantiellä auton huoleksi. Vakkari päällä on huoletonta ajella. Nopeus on aina karvan alle suurimman sallitun,

• Anonyymi

Vastaat silti itse sen auton tekemisistä. Paljonko on karvanverran alle ?

• Anonyymi

Miksi karvan alle? Mieluummin 4km/h yli, koska mittarit näyttävät yleensä sen verran väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi karvan alle? Mieluummin 4km/h yli, koska mittarit näyttävät yleensä sen verran väärin.

Ei tuota gps-korjausta viitsi jokaisen muuttuvan tikkarin jälkeen tehdä. Mielummin antaa auton jolkuttas omaan tahtiinsa. Ajan säästö on kuitenkin vain minuutteja muutaman sadan kilometrin matkalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota gps-korjausta viitsi jokaisen muuttuvan tikkarin jälkeen tehdä. Mielummin antaa auton jolkuttas omaan tahtiinsa. Ajan säästö on kuitenkin vain minuutteja muutaman sadan kilometrin matkalla.

Tätä muutama minuutti muutaman sadan km matkalla mä en edelleenkään ymmärrä.
        Se nyt on ihan tallentimilla, seurannalla kymmeniä ellei satoja kertoja todettu että +5km/h matkavauhtiin on 600km matkalla tunnin säästö.
        Tietäjät tietää miksi.

• Anonyymi

Tuohan kertoo sen, että rajoitukset ovat lian alhaisia ja niitä pitäisi nostaa ja siihen on toinenkin peruste, autot ovat paljon turvallisempia kun niissä on kaiken maailman törmäys suojat, pitävät itse sopivat turvavälit ja jarrut paremmat.

• Anonyymi

Avaus on taas lapsellinen provo. Suurin osa ojaa hieman alle rajoituksen ja mittarinopeus lisäksi valehtelee alaspäin.

• Anonyymi

Ajelee miten parhaaksi näkee. Yrittää huomioida toiset ja päästää perässäroikkujat ohitse. Säilyy hengissä pidempään. Muutenhan meno maanteillä on kuin Venäjällä.

• Anonyymi

No tuliko mieleen että se on tehty jo!
      Sä kerroit sen vaan ääneen miten ajattelette siellä tienkäyttäjänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe