Yhdysvalloissa mielenosoitukset on levinneet eri osavaltioihin, miten Trump selittää kansalaisilleen mistä mellakat johtuu.
Huvittavinta terveysministerinä on rokotevastainen Kennedy, antoi potkut koko rokotekomitealle.
Trumpin lähipiiri koostuu äärioikeistolaisista, Putin pitää kohta Trumpin USA:a kaikkein ystävnmielisempänä valtiona.
Pertikki
Los Angelesin mielenosoitukset
34
216
Vastaukset
- Anonyymi
luet suomalaisa ylehesarijuttuja
kuka sellaisen kanssa haluaa trumpista keskustella
voi itse lukea ylehesaria
asiasta et tiedä tämän ulkopuolelta mitään eikä mileipiteesi ketään kiinnosta
ukkelin idästä - Anonyymi
Trumpin hallinto valmistautuu siirtämään Eurooppalaisia Yhdysvaltain pahamaineiseen sotilastukikohtaan Guatamo Bayhin Kuubaan. Satoja liittolaismaista siirtettäviä ihmisiä kuten Britanniasta, Ranskasta, Saksasta, italiasta ihan joka maasta Suomestakin.
Trumppi varautunut jopa sisällisotaan omassa maassaan, pakko jos joka paikkakunnalla mellakoidaan.- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011292122.html
Krasnov on Putlerin toimesta aktivoitu.
Odotan ilmoitusta että sinnehän ne katosivat- AnonyymiUUSI
Raakoja julmureita.
- Anonyymi
Meni monta vuotta että maailma näkee Trumpin karvat ne olivat Krasnovin
On todennäköistä, että Trumpin aikomuksena on pystyä julistamaan USA:han poikkeuslaki, jonka varjolla presidentin valtaa lisättäisiin huomattavasti: Trump pystyisi ohittamaan kongressin ja senaatin ja tuomarit eivät pystyisi niin helpolla kumoamaan hänen mielivaltaisia asetuksiaan.
Kehitys on menossa nopeasti siihen suuntaan, että demokratia tulee murenemaan ja USA_sta tulee diktatuuri.- Anonyymi
Beng ja kolme pistettä.
Huolestuttavaa tuo Trumpin toiminta. Ilmeisesti Trump on kateellinen Putinille, joka isoa maata hallitsee diktatuurilla ja Trump hamuaa itselleen samaa. Toivottavasti amerikkalaiset heräävät ajoissa tilanteeseen, valitettavasti siellä puhuu ja hallitsee raha, ei järki.
- Anonyymi
kateellinen putinille alikehittyneen pskaläven johtajalle
- Anonyymi
Trump ei huolestuta, Putin on ainoa uhka kaikille myös suomalaisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Trump ei huolestuta, Putin on ainoa uhka kaikille myös suomalaisille.
Se on ehdoton totuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ehdoton totuus.
Minua huolestuttaa amerikkalaisten puolesta, jokaisen maan kansa ansaitsee demokraattisen, tasapuolisen ja oikeudenmukaisen johtajan, mitä eivät nämä diktatuuriin pyrkijät ja diktaattorit ole. Ei asioita tarvitse katsella yksisilmäisesti vain suomalaisten kannalta.
- Anonyymi
Kyllä tämä herra trump osaa pahentaa epäammattimaisella tyylillään tilannetta kuin tilannetta. On se helvetin kumma että toimittajatkaan eivät uskalla kysyä häneltä mitään kunnon kysymyksiä. Kuin että miksi te herra preisidentti pääköksillänne pitkitätte venäjä pakotteiden toimeenpanoa. ? ja miksi haluatte tukea venäjän laitonta hyökkäystä Ukrainaan veljeilemällä venäjän diktaattorin kanssa. Kaikkihan tietävät että venäjä vedättää Usaa !
- Anonyymi
tottakai kysytään, katsot jotain ylen mtv ohjelmia
USAssa on tehty kaikki kysymykset
haluaisitko neuvoa amerikkalaisia toimittajia?
- Anonyymi
Mä en oo muutoin yhtään jyvällä mitä siellä tapahtuu, mitä nyt eilen luin (erkko-IS), että nuo mielenosoittajat tukevat laittomia maahantunkeutujia eli e-Amerikasta USA:han rajan läpi rynniviä (tietenkin) paperittomia monirikollisia ja Trump on laittanut armeijan tukahduttamaan nuo mellakat.
Mun sympatiat tässä on Trumpin puolella. Noin toimii oikea presidentti.
Kyseessä on tietenkin äärivasemmiston eli kommunistien (/ juutalaisten) lietsoma vallankumouksen alku, jonka ne levittää muuallekin USA:ta.- Anonyymi
Tarkista tietosi ja jätä siitä pois ideologia.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista tietosi ja jätä siitä pois ideologia.
Trumpin mieliset ovat fasisteja uusnatseja hallaahonäänestäjiä, majailevat tämän näköisissä paikoissa:
https://yle.fi/a/74-20167106
- Anonyymi
Kai laittomasti maassa olevat saa poistaa maastaan? Onko jonkun mielestä itsenäisen valtion vain hyväksyttävä eri keinoin maahan tulleet vailla oleskelulupaa olevat?
Kuinka monta Suomeen saisi tulla vielä, sillä täälläkin jo on heitä? Missä on raja; 1000 vai 100.000 lisää tulijoita tänne? Joka vuosi vai joka toinen?- Anonyymi
Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus.
Hyväksytkö ilman rajoituksia maahanmuuton?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksytkö ilman rajoituksia maahanmuuton?
"" Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus""
Suomi ei ole imperialistivaltio kuten sanotaan englanti ranska ruotsi, jotka ovat käyneeet jopa orjakauppaa joka oli hyvin kannattavaa
Suomi on ruotsi-rysän -kolonialismin kohde
eikä velvollinen ottamaan tänne ketään
eli vähän kuin fiksut japanilaiset
ei matuja maahan koska ne ovat pääosin sossutapauksia
- AnonyymiUUSI
Mexicon ja Palestiinan liput liehuivat L.A. kaduilla.
Trump vie tahtonsa läpi, täyttää 14.6. vuosia 79 ja suuri sotilasparaati pääkaupungissa juhlistamassa suurmiestä!- AnonyymiUUSI
Eihän Trumpissa ole muuta suurta kuin suu joka syytää valheita päivästä toiseen.
- AnonyymiUUSI
Paikallisten poliisien mukaan, samat mellakoitsijat kiertävät USA:ssa kaupungista toiseen. Heille maksetaan palkkaa paikkojen tuhoamisesta ja ihmisten pahoinpitelyistä. https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/every-single-democratic-governor-sided-with-the-professional-agitators/
Nyt demokraatit yritävät rakentaa taas uudestaan Summer of Love 2.0 kesää.
On ihmisoikeus ryöstää ja hakata kenet tahansa! Polttaa suuria liikekeskuksia ja ihmisten autoja. Eikä ketään saa rangaista noista rikoksista.
Koska te lampaat heräätte tähän todellisuuteen?- AnonyymiUUSI
Jutuista päätellen (sekä kirjoitusvirheistä) Armstrong Economics kirjoittajat ovat teini-ikäisiä Trump faneja :))))
- AnonyymiUUSI
Eihän tässä ole kyse maahanmuuttajista
vaan siitä
että Trump puuttuu mielenosoitusoikeuteen
ja siitä tulee USAssa kova vääntö
pskat joistan mehikaanoista mihin ne heitetään
mutta vapauden tyyssijana pidetty USA alkaa käyttä rysänkonsteja- AnonyymiUUSI
Tai oliskohan se niin, et mielenosoittaminen on sallittua, mut ei riehuminen ja paikkojen hajoittaminen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162773Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm111163Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986