Los Angelesin mielenosoitukset

Anonyymi-ap

Yhdysvalloissa mielenosoitukset on levinneet eri osavaltioihin, miten Trump selittää kansalaisilleen mistä mellakat johtuu.

Huvittavinta terveysministerinä on rokotevastainen Kennedy, antoi potkut koko rokotekomitealle.

Trumpin lähipiiri koostuu äärioikeistolaisista, Putin pitää kohta Trumpin USA:a kaikkein ystävnmielisempänä valtiona.

Pertikki

34

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

luet suomalaisa ylehesarijuttuja
      kuka sellaisen kanssa haluaa trumpista keskustella
      voi itse lukea ylehesaria

asiasta et tiedä tämän ulkopuolelta mitään eikä mileipiteesi ketään kiinnosta
      ukkelin idästä

• Anonyymi

Trumpin hallinto valmistautuu siirtämään Eurooppalaisia Yhdysvaltain pahamaineiseen sotilastukikohtaan Guatamo Bayhin Kuubaan. Satoja liittolaismaista siirtettäviä ihmisiä kuten Britanniasta, Ranskasta, Saksasta, italiasta ihan joka maasta Suomestakin.

Trumppi varautunut jopa sisällisotaan omassa maassaan, pakko jos joka paikkakunnalla mellakoidaan.

• Anonyymi

Ei haittaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Raakoja julmureita.

• Anonyymi

Meni monta vuotta että maailma näkee Trumpin karvat ne olivat Krasnovin

• On todennäköistä, että Trumpin aikomuksena on pystyä julistamaan USA:han poikkeuslaki, jonka varjolla presidentin valtaa lisättäisiin huomattavasti: Trump pystyisi ohittamaan kongressin ja senaatin ja tuomarit eivät pystyisi niin helpolla kumoamaan hänen mielivaltaisia asetuksiaan.

Kehitys on menossa nopeasti siihen suuntaan, että demokratia tulee murenemaan ja USA_sta tulee diktatuuri.

• Anonyymi

Beng ja kolme pistettä.

• Huolestuttavaa tuo Trumpin toiminta. Ilmeisesti Trump on kateellinen Putinille, joka isoa maata hallitsee diktatuurilla ja Trump hamuaa itselleen samaa. Toivottavasti amerikkalaiset heräävät ajoissa tilanteeseen, valitettavasti siellä puhuu ja hallitsee raha, ei järki.

• Anonyymi

kateellinen putinille alikehittyneen pskaläven johtajalle

• Anonyymi

Trump ei huolestuta, Putin on ainoa uhka kaikille myös suomalaisille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Trump ei huolestuta, Putin on ainoa uhka kaikille myös suomalaisille.

Se on ehdoton totuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ehdoton totuus.

Minua huolestuttaa amerikkalaisten puolesta, jokaisen maan kansa ansaitsee demokraattisen, tasapuolisen ja oikeudenmukaisen johtajan, mitä eivät nämä diktatuuriin pyrkijät ja diktaattorit ole. Ei asioita tarvitse katsella yksisilmäisesti vain suomalaisten kannalta.

• Anonyymi

Kyllä tämä herra trump osaa pahentaa epäammattimaisella tyylillään tilannetta kuin tilannetta. On se helvetin kumma että toimittajatkaan eivät uskalla kysyä häneltä mitään kunnon kysymyksiä. Kuin että miksi te herra preisidentti pääköksillänne pitkitätte venäjä pakotteiden toimeenpanoa. ? ja miksi haluatte tukea venäjän laitonta hyökkäystä Ukrainaan veljeilemällä venäjän diktaattorin kanssa. Kaikkihan tietävät että venäjä vedättää Usaa !

• Anonyymi

tottakai kysytään, katsot jotain ylen mtv ohjelmia
        USAssa on tehty kaikki kysymykset

haluaisitko neuvoa amerikkalaisia toimittajia?

• Anonyymi

Mä en oo muutoin yhtään jyvällä mitä siellä tapahtuu, mitä nyt eilen luin (erkko-IS), että nuo mielenosoittajat tukevat laittomia maahantunkeutujia eli e-Amerikasta USA:han rajan läpi rynniviä (tietenkin) paperittomia monirikollisia ja Trump on laittanut armeijan tukahduttamaan nuo mellakat.

Mun sympatiat tässä on Trumpin puolella. Noin toimii oikea presidentti.

Kyseessä on tietenkin äärivasemmiston eli kommunistien (/ juutalaisten) lietsoma vallankumouksen alku, jonka ne levittää muuallekin USA:ta.

• Anonyymi

Tarkista tietosi ja jätä siitä pois ideologia.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkista tietosi ja jätä siitä pois ideologia.

Trumpin mieliset ovat fasisteja uusnatseja hallaahonäänestäjiä, majailevat tämän näköisissä paikoissa:

https://yle.fi/a/74-20167106

• Anonyymi

Kai laittomasti maassa olevat saa poistaa maastaan? Onko jonkun mielestä itsenäisen valtion vain hyväksyttävä eri keinoin maahan tulleet vailla oleskelulupaa olevat?
      Kuinka monta Suomeen saisi tulla vielä, sillä täälläkin jo on heitä? Missä on raja; 1000 vai 100.000 lisää tulijoita tänne? Joka vuosi vai joka toinen?

• Anonyymi

Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus.

Hyväksytkö ilman rajoituksia maahanmuuton?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväksytkö ilman rajoituksia maahanmuuton?

"" Niin monta kun sallitaan tulla, Suomi ei ole siinä suhteessa poikkeus""

Suomi ei ole imperialistivaltio kuten sanotaan englanti ranska ruotsi, jotka ovat käyneeet jopa orjakauppaa joka oli hyvin kannattavaa

Suomi on ruotsi-rysän -kolonialismin kohde
        eikä velvollinen ottamaan tänne ketään

eli vähän kuin fiksut japanilaiset

ei matuja maahan koska ne ovat pääosin sossutapauksia

• Anonyymi
      UUSI

Mexicon ja Palestiinan liput liehuivat L.A. kaduilla.
      Trump vie tahtonsa läpi, täyttää 14.6. vuosia 79 ja suuri sotilasparaati pääkaupungissa juhlistamassa suurmiestä!

• Anonyymi
        UUSI

Eihän Trumpissa ole muuta suurta kuin suu joka syytää valheita päivästä toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Paikallisten poliisien mukaan, samat mellakoitsijat kiertävät USA:ssa kaupungista toiseen. Heille maksetaan palkkaa paikkojen tuhoamisesta ja ihmisten pahoinpitelyistä. https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/every-single-democratic-governor-sided-with-the-professional-agitators/
      Nyt demokraatit yritävät rakentaa taas uudestaan Summer of Love 2.0 kesää.
      On ihmisoikeus ryöstää ja hakata kenet tahansa! Polttaa suuria liikekeskuksia ja ihmisten autoja. Eikä ketään saa rangaista noista rikoksista.
      Koska te lampaat heräätte tähän todellisuuteen?

• Anonyymi
        UUSI

Jutuista päätellen (sekä kirjoitusvirheistä) Armstrong Economics kirjoittajat ovat teini-ikäisiä Trump faneja :))))

• Anonyymi
      UUSI

Eihän tässä ole kyse maahanmuuttajista

vaan siitä

että Trump puuttuu mielenosoitusoikeuteen
      ja siitä tulee USAssa kova vääntö

pskat joistan mehikaanoista mihin ne heitetään
      mutta vapauden tyyssijana pidetty USA alkaa käyttä rysänkonsteja

• Anonyymi
        UUSI

Tai oliskohan se niin, et mielenosoittaminen on sallittua, mut ei riehuminen ja paikkojen hajoittaminen?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3939
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      34
      3434
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2773
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2024
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      11
      1163
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1107
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe