Olen kolmekymppinen sinkkumies ja alkanut kiinnostaa kolmenkimppa. Vähän vanhempikin pari kävisi hyvin.
Kaikki parit(kin) tuntuvat vaan olevan etsimässä naista. Missä sivulla tms. mies voisi löytää parin.
Mistä miehenä löytää pareja?
11
472
Vastaukset
- Anonyymi
Ruusussa on aina joskus launatai-iltaisin ollut vapaamielisiä pariskuntia, joiden kanssa olen saanut puuhastella.
- Anonyymi
Ainakin aluksi kannattaisi laittaa mistä päin olet. Suomi on aika laaja maa
- Anonyymi
En minä ole sitä tästä hakemassa.
Kysymys koski nettisivuja tms. jotka ovat ihan maanlaajuisia. Vai haetaanko tällaista seuraa perinteisesti baareista? Tällä tasolla liikkui kysymys.
-ap
- Anonyymi
Löydät täältäkin, ainakin itsellä hyvät kokemukset. Mut se paikkakunta aika oleellinen että saat vastauksia
- Anonyymi
PK-seudulta oon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PK-seudulta oon
ap siis olen
- Anonyymi
Seksitreffit sivustolta useimmilla paikkakunnilla on ihan yhteisöjä joiden kesken toisiinsa kyllästyneet parit harrastaa parinvaihtoa
- Anonyymi
Anna yhteystietosi niin katsotaan tilfgko meille kolmanneksi 27v rouvan seksikumppaniksi oma mies mukana.
Olen Kanta-Hämeestä - Anonyymi
Seksitreffit sivuille olen ilmoituksen laittanut ja sieltä on pareja sitten ottaneet yhteyttä.
Jonkin verran feikkejä vastailee ja hakevat runkkumateriaalia itselleen ja haaveilevat, mutta joukossa on yleensä oikeitakin pareja joiden kanssa homma toimii.- Anonyymi
Meillä ilmoitus aina kun etsimme uuden tuttavuuden, löysimme Juhannukseksi juuri kivan miehen. Vaimo kävi kahvittelemassa abc kahvilasssa kaverin kanssa, kävivät ajelemassa autolla myös. Ainaskin vaimo kehui hyvä suutelee, kertoi todella isohko jalkojen välissä, oli päässyt maistaa autossa. T. Pari N 34 M 38v
- Anonyymi
Mistä löytyi? Nuorena vielä päämäärättömänä sinkkumiehenä värväydyin kesävänskäksi. Tuvan pöydälle joku oli tuonut miestenlehden, jota selatessani tulin deittisivuille. Pari etsii paria ei minua koskettanut, mutta siellä etsittiin myös miestä kolmanneksi. Sehän säväytti. Otin koodeja talteen ja aloitin "kirjesodan", kuten Pentti Haanpää sitä kutsui.
Elokuun alussa sain kontaktin tamperelaiseen pariskuntaan, jonka luo ei ollut pitkä matka Porin prikaatista. Nelikymppinen aviopari, rintamamiestalo, jonka alakerrassa sauna. Sieltä kolmisin aloitimme, maaperää tunnustellen. Jutustelu oli niitä näitä, varovaista, rouvalta pesin selän. Hänellä oli ystävälliset, iloiset silmät.
Ehdotettiin, että olisin yötä. Yläkertaan oli sijattu vuode, ja annettiin ymmärtää, että siinä naisin, voisin mennä odottamaan. Rouva tuli söpössä yöpaidassa, jonka hän hauskan ujostelematta itse riisui. Niin sain kokea miltä tuntuu panna toisen miehen vaimoa.
Rouva kävi välillä miehensä luona alakerrassa, ja kun hän taas palasi viereeni, olin valmis toiseen kierrokseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749