Mistä miehenä löytää pareja?

Anonyymi-ap

Olen kolmekymppinen sinkkumies ja alkanut kiinnostaa kolmenkimppa. Vähän vanhempikin pari kävisi hyvin.
Kaikki parit(kin) tuntuvat vaan olevan etsimässä naista. Missä sivulla tms. mies voisi löytää parin.

11

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ruusussa on aina joskus launatai-iltaisin ollut vapaamielisiä pariskuntia, joiden kanssa olen saanut puuhastella.

• Anonyymi

Ainakin aluksi kannattaisi laittaa mistä päin olet. Suomi on aika laaja maa

• Anonyymi

En minä ole sitä tästä hakemassa.
        Kysymys koski nettisivuja tms. jotka ovat ihan maanlaajuisia. Vai haetaanko tällaista seuraa perinteisesti baareista? Tällä tasolla liikkui kysymys.

-ap

• Anonyymi

Löydät täältäkin, ainakin itsellä hyvät kokemukset. Mut se paikkakunta aika oleellinen että saat vastauksia

• Anonyymi

PK-seudulta oon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PK-seudulta oon

ap siis olen

• Anonyymi

Seksitreffit sivustolta useimmilla paikkakunnilla on ihan yhteisöjä joiden kesken toisiinsa kyllästyneet parit harrastaa parinvaihtoa

• Anonyymi

Anna yhteystietosi niin katsotaan tilfgko meille kolmanneksi 27v rouvan seksikumppaniksi oma mies mukana.
      Olen Kanta-Hämeestä

• Anonyymi

Seksitreffit sivuille olen ilmoituksen laittanut ja sieltä on pareja sitten ottaneet yhteyttä.

Jonkin verran feikkejä vastailee ja hakevat runkkumateriaalia itselleen ja haaveilevat, mutta joukossa on yleensä oikeitakin pareja joiden kanssa homma toimii.

• Anonyymi

Meillä ilmoitus aina kun etsimme uuden tuttavuuden, löysimme Juhannukseksi juuri kivan miehen. Vaimo kävi kahvittelemassa abc kahvilasssa kaverin kanssa, kävivät ajelemassa autolla myös. Ainaskin vaimo kehui hyvä suutelee, kertoi todella isohko jalkojen välissä, oli päässyt maistaa autossa. T. Pari N 34 M 38v

• Anonyymi

Mistä löytyi? Nuorena vielä päämäärättömänä sinkkumiehenä värväydyin kesävänskäksi. Tuvan pöydälle joku oli tuonut miestenlehden, jota selatessani tulin deittisivuille. Pari etsii paria ei minua koskettanut, mutta siellä etsittiin myös miestä kolmanneksi. Sehän säväytti. Otin koodeja talteen ja aloitin "kirjesodan", kuten Pentti Haanpää sitä kutsui.

Elokuun alussa sain kontaktin tamperelaiseen pariskuntaan, jonka luo ei ollut pitkä matka Porin prikaatista. Nelikymppinen aviopari, rintamamiestalo, jonka alakerrassa sauna. Sieltä kolmisin aloitimme, maaperää tunnustellen. Jutustelu oli niitä näitä, varovaista, rouvalta pesin selän. Hänellä oli ystävälliset, iloiset silmät.

Ehdotettiin, että olisin yötä. Yläkertaan oli sijattu vuode, ja annettiin ymmärtää, että siinä naisin, voisin mennä odottamaan. Rouva tuli söpössä yöpaidassa, jonka hän hauskan ujostelematta itse riisui. Niin sain kokea miltä tuntuu panna toisen miehen vaimoa.

Rouva kävi välillä miehensä luona alakerrassa, ja kun hän taas palasi viereeni, olin valmis toiseen kierrokseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe