Li Andersson vaatii Suomelta toimia Greta Thunbergin eteen. Voi pyhä sylvi tätä Anderssonin touhua. Miksi pitäisi toimia jonkun narsistin takia.
MEPPI SEKOILEE
8
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kansainvälisillä vesillä tapahtui merirosvous . Israel teki sen .
- Anonyymi
Miksei letkunaama Andersson mennyt mukaan? Kun pelkää israelilaisia.
- Anonyymi
Mikset itse mennyt mukaan, kun pelkäät Anderssonia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse mennyt mukaan, kun pelkäät Anderssonia?
Minä ihailen Israelin armeijaa ja Mossadia. Olen usein vieraillut maan eri osissa.
- Anonyymi
Onko Lii koskaan vaatinut toimia suomen somalilasten suojelemiseksi raateluilta? Tai suomalaisten lasten suojelua pedofiiliterroristeilta?
En muista muuta huutoa vihervasemmistolta kuin terroristien tukeminen vuodesta toiseen. - Anonyymi
Letkunaamahan on entisen isänmaansa Suomen vihollinen.
- Anonyymi
👍👍👍
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568