Jo "Suomen profeetaksikin" tituleerattu ryhtynyt ottamaan kantaa Sofia Virran ylilyönteihin.
Kannattaisi vaihtaa puoluejohtaja.
10
273
Vastaukset
- Anonyymi
Ai Jani Mäkelä vai ?
- Anonyymi
Henri Puumala.
Taiso "rökittää" aika kovim myöskin Sanna Marinia. - Anonyymi
yläpäässä viiraa, siksi näitä ylilyöntejä ? onko kenties jotain aineita käyttänyt...vaikea sanoa.
- Anonyymi
paras puheenjohtaja aikoihin, tällähän saadaan koko liike pois Suomesta.
- Anonyymi
Vihreät on luontoliitto, pois siis kokonaan puoluerekisteristä ja eduskunnasta!!!
- Anonyymi
Viralla on melko hyökkäävä puhetyyli ja säkättää niin kiireellä ettei puheessa ole mitään tolkkua. Toisten syyllistäminen kaikesta on pelkkää populismia koska paremman vaihtoehdon esittäminen puuttuu kokonaan.
- Anonyymi
Vihreät, koko kansan tuho.
- Anonyymi
Rakas Sofia Virta, käytäthän arvovaltaasi näihin Elokapinalisiin, ilmasto on jo kylmennyt jo liikaakin .Ei enää kadulla makaamisia, Jumala on kuullut hätähuutone 🤪🤪🤪
- Anonyymi
Pitäisikö valita sotaintoilija Ville N uudestaan puheenjohtajaksi. Ville laittaisi venäjänkin järjestykseen, määräisi täältä Suomesta, kuka siellä pitäisi olla vallassa ja presidenttinä. Tukisiko Ville myös usa:aa ja israelia, kun iran kiusaa? Aiemminhan usa:aa on kiusannut mm. kuuba yli 60 vuotta, libya, chile, vietnam, irak, afganistan, intiaanit jne.
- Anonyymi
Olisi ainakin ajankohtaisempia ajatuksia tämän päivän maailmantilanteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749