Millaista paikkaa asua?
Jampankaari
9
207
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein ihanaa! Rohkeasti vaan tänne sisäsiittoisten rehellisten ihmisten pariin.
- Anonyymi
Tai sit tulee joku arvoton kolmiloikkaaja joka kolmella hypyllä hyppää pakoon ja tuntemattomaan omista tihutöistään.
SAIRASTA!!
- Anonyymi
Oon kuullut et ei oo hyvää aluetta..
- Anonyymi
Ehkä 25-30% on Wärtsilän ja Hackmannin työläisten jälkeläisiä, muut paikalle tulleet muuten vaan eksyneitä, tai asuntoihin määrättyjä maahanmuuttajia yms.
Jampasta ei kämppää kannata ostaa vieläkään, vaikka pahimmista vuosista on jo aikaa vuosikymmeniä.
Edelleen huumeita liikkuu ja aina silloin tällöin tapahtuu pahempaa yms.
Kaupungin suurin vuokratalokeskittymä sijaitsee Jampassa ja se tieto usein monille riittää päätöksen tekoon.- Anonyymi
Ekstaasiäidit on kaikonnut täältä onneksi lipettii
- Anonyymi
Vuokratalokeskittymiä on nykyään myös kalleimmilla alueilla.
Et sinä pysty päättämään, mitä omistaja tekee asunnolleen, ja keille hän kämppänsä vuokraa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokratalokeskittymiä on nykyään myös kalleimmilla alueilla.
Et sinä pysty päättämään, mitä omistaja tekee asunnolleen, ja keille hän kämppänsä vuokraaOn Töölössäkin ja Järvenpään keskustassa huumeidenkäyttäjiä
- Anonyymi
Tänne vaan, hiedat on tasattu, kolmiloikkaajat pääsee lähtöasemiinsa...
- Anonyymi
Rock rock, disso rock;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639