Auton takapenkillä hometta

Anonyymi-ap

Onko homeenpoistoaine star brite sopiva tuote takapenkin kangaspinnan puhdistamiseen?

Millaisella jutulla homeenpoistoainetta poistetaan kangaspinnalta?

Kelpaako mikrokuituliinallisuus vai pitääkö olla jokin muu piinallisuus?

Huomenna homeenpoistoainetta hankkimaan.

Viidellä korjauskehotuksella hylätty.

Home takapenkillä ei ole korjauskehotuksellisuus, mutta jos olisi niin se olisi olut sitten kuuves korjauskehotus. Tosi paljon korjauskehotuksia.

Oliko se niin että jos on kolme korjauskehotusta niin se on hylätty silloon, mutta yhjel tai kahjel korjauskehotuksella katsastuksellisuuvest pääsee autuvaahkoiseeks katsastus lävillisöityneeks voittoisuuves?

Motoneettiin sinne meen homeenpoistoainetta eettiin tai pilteemaan.

Ihanaa!!

Äitillekin kerroin ja hän totesi että osta uus auto. Minä siihen että tämä skulaa kyllä vielä. Halvallisemmalla pääsee vuojest toiseen silleen niinku.

HAKA-Gnistan 3-1 ounastus. Suomen kuppi klo 18.

Jalkopalloisellisesti,

Selef Urge

17

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Esimerkiksi tuo autosky .fi, viikintie 21: istuinten pesu 94 € + täydellinen sisäpuhdistus 60 € = 154 € yhteensä 🤔

• Anonyymi

" Jos meinaisi kunnollisesti tehdä homeenpoiston auton sisustasta, niin pitäisi penkit irrottaa"

Tai puhjistaa pensiinillä penkit ja tuikata tulitikulla paloisallisella auto tuleen.

Selef Urge

• Anonyymi

Joo hei kuule, Laita. Se. Paska. Paaliin.

Jos sun takapenkki kasvaa hometta ku se ois metsä, ni ei se enää oo mikään auto – se on biosfääri. Ja jos sulla ei oo varaa hoitaa sitä ilman et käyt keskusteluryhmässä kyselee onko 'Star Brite' hyvä, niin bro... ehkä sun pitäis vaan mennä HSL:n kyytiin niinku muutki köyhät.

Köyhät kulkee bussilla, se on fakta. Me ei vedetä mitään mikrokuituliinalla takapenkkiä hartaudella ku ois kyseessä joku pyhä toimitus. Suihkuta se Star Brite sinne, hinkkaa pari kertaa ja sit itke jos jäi laikku. Ei tää oo mikään Ikea-huonekalun kokoaminen – se on auto joka on jo luovuttanut.

Viidellä korjauskehotuksella hylätty? Veli hyvä, se on enemmän punaisia lippuja ku Tinderissä. Miks sä ylipäätään viel yrität pitää sitä kasassa? Paali kutsuu. Vapaa metalli, uusi elämä. Kierrätys is the way.

Jos sun auto haiskahtaa siltä et siinä ois homehtunu ruumis, älä kysele Star Brite -arvosteluja – kysy iteltäs miks sä viel istut siinä.

• Anonyymi

Jos se kierrätyskeskus ei ole optio, niin kannattaa aloittaa vedeneristyksen korjauksesta. Miks penkki kastuu? - kantsii paikata ensin katto, kun se home tulee sinne uudestaan, vaikka kuinka poistaisit sen uudelleen ja uudelleen pois, jos et vettä saa pidettyä takapenkiltäsi pois.

• Anonyymi

Ovien tiivisteet voi olla syytä tarkastaa.

• Anonyymi

Olen kyllä kylläinen. Puhjistin etikavesiseoksella50-50 auton kankaspintat ja söin luomuruisleivää, tomaatin, valkosipulinkynten, savulohta, suolakurkun.

Leipän pääl olnt pesel-marjariinija. Juomana olli vesi, raparperi, punaviinimarja, fun lightia metsämarja pikku luraus.

Join suu auki sitä. Mun mahaan vähän sattuu kun lohi oli hyvää yllättävästi niin reviskelisöin lohesta paloja irti ja suuhullisoin ne.

Selef Urge

• Anonyymi

Haka johtaa 2-1 kun pelattu 68min.

Jos ottelu päättyy 3-1 Hakalle niin olen isosti voittajallisoinut.

Onnen poika,

Selef Urge

• Anonyymi

Kiitoksellisuuksia konmenteistenne, niitä oli ihanaa ja ahjistavaa lukea.

Taas tää köyhäks haukkuminen tuli tähän ketjuun. Minä olen mikä olen. Jos olen köyhä niin en ole totisestikaan kuitenkaan löyhä. Rahankäytössä en ole löyhä vaan säästöllisteinen. Olen luonnostani itarallinen mitä tulee omijen tarpeijen pullistuman täyttöön, toisaalliselta olen kyllä antelijaskin halutakseni hyvälistymää tehjäksein liijallisuujenkin kanssa. Ei puhuta kynpeistä, ei satasista mutta tonnellisuuksissa mennään jos ajatellaan vaikka 1.1.2025jKr. - 12.6.2025välistä ajanjaksoa.

Minulle kovanaamalle sankerille riittää "palkaksi" se että Herra on minun tyytyväinen, pelastun joutumasta Helvettiin ja etten saa ruoskaniskua tai muuta kuritusta puutteelliseksi jääneistä tejoista bemassa tai jossain kuritushuoneessa, joita Herra kentijes olisi minun halunneen saaha tehjyksi elonkulullisuutein aikanallisuutenaallisuutenain, ja jotka jääneet multa tekemättä syystä tai toisesta, esi. pijän jotain asiaa pikkujuttuna ja en tee sitä, esim. avaa suutani kun se voisi olla jollekin tärkeällistä kuullallisoijaksijoijansa evankelijuumin voitoksi tmv.

Jollen ruoskaniskua saa niin silloin voi huutaa halleluujaa, halleluujaa, mutta vaikka minut ruoskittaisiin a sen jälkeen pelastuisin niin sekin olisi ihan älyllisen iso voittoisuus.

Autoasijaa. Kävin aamusella kahtomassa autoa eikä sinne ole sitä yhtä enää tullut, hometta. Heitin auton penkeille paitsi en kuskin pekille ruokasootaa. Annan sen vaikuttaa 2h ja sitten "nuolen" sen pois. Löysin ohjeen netistä. Kiitos Herralle ruokasootasta ja nettiinpääsymahjollisuuvesta saamaan ohjeellisuuksija neuvollisuuksissa.

Tarkkailen homeentumistilannetta etä tuleeko sitä vielä lisää samalla kun tasaiseen tahtiin käyn ainakin kertaalleen vielä auton pinnallisuuksija lävillisesti puhjistusliuksisteisesti eli kotikonstein halvoillisin KOITTELEN ja jollen onnistauvu niin sitten autontakapenkin homeenpoistomaestrolliselle SOITTELEN.

Eilen tuli hiki kun putsasin aatoo yli 30min putkeen ahjistuneena siitä että toimiiks puhjistusmekanismi vai eikö toimi. Näyttäis toimineen: homeellisuuksii ei enää näkynyt. Ne oli sellasiita valkoisii sellaisii miten sitä kutsuisi, levijämii, laajenemii homealueellisii.

Mukavasti kahvija nyt joujellisoimaan alkajen lällälälällän lällänlää mun kahvi onkin erikoishyvää, lällälälällän lällänlää erikoisaineksija ja kikkoja sisältynyt on.

Nyt alan sitä juomaan!

Ai niin. Katto autoisen ei vuoja eikä ikkunantiivisteet.

Alkavasti juomaavuuves,

Selelf Urge

• Anonyymi

Ehdotetaan vanhimmistoille kotiseurakunnissamme, että kerätään Selelfille kolehtia parin kuukauden ajan muutamissa helluntaiseurakunnissa. Neiti tarttee uuden ajopelin!
        Kait hän sen ansaitsee, kun saarnaa täälläkin niin ihanasti.

• Anonyymi

Tulosvejossa matsi päättyi 3-2 ja olin pelanut 3-1 tuloksellista sllisella summallisella. Kyllä muuten "nauratti" kun just ennen ottelun lopua tuli se kavennus 3-2:een, mutta onnea kaikille voittaneille 3-2 tulosta pelanneille. Heillä riittää nyt hymyyn aihetta.

Miten sanonta meneekään: Yhden ilo on toisen suru... vaa mitteen se mänkeen....

En mä kyllä surullinen ollut kun mietin että 3-2 pelanneet on innoissaan. Minäkin olisin 3-2 voinut pelata mutta pelasin 3-1 tulosta kun siltä tuntui ja olin melkein oikeassa. Kyllä tää nyt vähän ketuttaaaa kun sitä alkaa miettimään että mitä Höllee se kavennus piti mennä ihan lopussa tekemään.

Jeesus kuitenkin pitää mut tasapainos tässäkin asijas ja kohti uusija onkintoja voitonhavullisuuksis,

Selef Urge

• Anonyymi

Jos sulla on otteluiden suhteen päättelykyvyn lahja niin kannattais varmaan pelata pitkävetoa. Siihen kun olisit laittanut pelimerkiksi 1 niin olisit voittanut 3-2 tuloksellakin.

• Anonyymi

Miksi teet tätä? Mitä tästä saat itsellesi?

Lightning

• Anonyymi

Eikö selehvi nyt jostain syystä kelpaa sinulle täällä sellaisena kuin hän on?

Itsellesi kaipaat kuitenkin kovasti toisessa aloittamassasi ketjussa täältä ystäviksesi ihmisiä, joiden kanssa voisit "uskaltaa luottaa olevasi ihmisenä kelpaava sellaisena kuin olet"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesi kaipaat kuitenkin kovasti toisessa aloittamassasi ketjussa täältä ystäviksesi ihmisiä, joiden kanssa voisit "uskaltaa luottaa olevasi ihmisenä kelpaava sellaisena kuin olet"?

Niin en usko selefin olevan sellaisena kuin on. Ja ktshn, miksi pitää yllä vuosien ajan leikkejä.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkaan kysymyksesi ei ole mitenkään hyväntahtoinen. Selefi ei ole pyytänyt hyväksyntää edes.

Lightning

• Anonyymi

ootko homo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe