Kuunnelkaa ja katsokaa IDF, n sotilaan tiedotus kohdasta 2,35 min.
Kamera ei valehtele.
https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102707/
Täällä jatkuvasti uutisoidaaan, että Israel tappaa siviileitä, naisia ja lapsia.
Mutta ei ole ihmekään että niitä kuolee kun eurooppalaistaen rakentaman sairaalan alla on Hamasin komentokeskus.
Uskokaa vain "palestiinala terveysministeriötä" eli Hamasia tarkistamatta onko asiassa mitää perää.
Eurooppalaisen sairaalan alla Hamasin komentokeskus.
19
148
Vastaukset
- Anonyymi
Arabit tietää että länsimaita voi vedättää koska kulttuurimme on erilainen. Nyyhkytarinaa peliin ja sota on voitettu.
- Anonyymi
Lännen toimittajat kuvaavat henkensä alttiiksi laittamalla aan lapsia ja vanhuksia kuinka he kärsivät ja lähettävät päivittäin niitä meidän olohuoneisiimme. Mutta totuutta ei haluta tuoda esille.
- Anonyymi
Vanha filmi ja samaa käytävää kuvattu jo kymmeniä kertoja. Pelkkää propagandaa.
- Anonyymi
Mikään vanha filmi ole, juurihan tuosta oli juttua, että Israel pommitti tuota sairaalaa Khan Junisissa.
- Anonyymi
Ei niitä tukikohtia muualla olekaan kuin paikoissa, jossa on mahdollisimman paljon siviilejä alttiina. Ja linja auki länsilehtiin että niin ja niin monta naista lasta, sairaala, koulu, sairaala, koulu...
- Anonyymi
Anter Yasa joka on erikoistunut näihin kysymyksiin, sanoo että Israel tekee palveluksen koko Euroopalle kun taistelee hamasia vastaan
- Anonyymi
Hän on sitä mieltä että Hamas ei pysähdy Gazaan vaan sillä on valtapyrkimys koko Euroopan suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sitä mieltä että Hamas ei pysähdy Gazaan vaan sillä on valtapyrkimys koko Euroopan suhteen
Hamasin suurin rahoittaja on Iran. Sen pitäisi jo kertoa kaikki niille jotka yrittävät puolustella Hamasia.
- Anonyymi
Mitä haluat sanoa tällä?
- Anonyymi
Eikö suomenkieli vielä suju?
- Anonyymi
"TV-7 SATUJA"!!!!
- Anonyymi
Tuo uutinen on ollut esimerkiksi Iltalehdessä ja Iltasanomissa, mutta ettehän te Hamasin trollit mitään medioita edes lue tai katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo uutinen on ollut esimerkiksi Iltalehdessä ja Iltasanomissa, mutta ettehän te Hamasin trollit mitään medioita edes lue tai katso.
"Anonyymi
2025-06-11 21:57:18
Tuo uutinen on ollut esimerkiksi Iltalehdessä ja Iltasanomissa, mutta ettehän te Hamasin trollit mitään medioita edes lue tai katso."
<||||||||||||||||||
Hamasilla ei ole trolleja.
perusSuomalisilla on.
- Anonyymi
Täällä jatkuvasti uutisoidaaan, että Israel tappaa siviileitä, naisia ja lapsia.
Tiedoksi sinulle, että Jeesus eikä Jumala ei koskaan hyväksi tuollaista touhua.- Anonyymi
Jumala hyväksyy ja käskee surmaamaan julmasti,,,
Hes. 9:5-7 jakeet
9:5 Mutta muille sanoi hän (Jumala), minun kuulteni: menkäät hänen jälissänsä kaupungin lävitse, ja lyökäät; teidän silmänne ei pidä säästämän, eikä armoa tekemän. >> Jakeen lisätiedot
9:6 Lyökäät sekä vanhat että nuoret, neitseet, lapset ja vaimot kuoliaaksi; mutta joiden päällä kirjoitus on, ei yhteenkään niihin pidä teidän rupeeman. Ruvetkaat ensin minun Pyhästäni. Ja he rupesivat niistä vanhoista miehistä, jotka huoneen edessä olivat.
9:7 Ja hän sanoi heille: saastuttakaat huone, ja täyttäkäät kartanot tapetuilla, menkäät sitte ulos. Ja he menivät ulos ja tappoivat kaupungissa.
Raamattu on täynnä jumalan hyväksymiä vääryyksiä ja tappamista,,, - Anonyymi
Anonyymi
2025-06-11 22:27:27
Tiedoksi sinulle, että Jeesus eikä Jumala ei koskaan hyväksi tuollaista touhua.
----------------
Silti se antaa tappaa naisia ja lapsia?
Eikä Israel tapa vaan Crime Minister 78v tapattaa.
- Anonyymi
Kaikki Abrahamilaiset uskonnot ovat saastaisia tappajia ja sen vuoksi pitäisi hävittää maankamaralta ikuisesti!!!
- Anonyymi
Sitähän juuri netanjahu on toteuttamassa.
Se haluaa olla koko Lähi-Idän diktaattori ja trummpi auttaa
kuten myös Suomi joka tekee asekauppoja netajahun kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433769Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173652Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402997Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102814En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212721IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392153Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581768Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221346