Pakkosiirroilla säästetään ihmishenkiä molemmissa kohteissa niin Ukrainassa kuin Gazassa ilmeni Ukkola showssa esiintyneen mielipiteen mukaan.
Suomessa ymmärrys Gazan ja Ukrainan asukkaiden pakkosiirroista kasvaa.
12
90
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli se mies mikä kertoi miten fiksu ajatus väestönsiirto on?
- Anonyymi
Typerää alkaa ihmisiä metsästämään ja siirtämään pois kotiseuduiltaan! Miettikääpä, millaiset itsellänne olisi tunnelmat, jos joutuisitte tuollaisen väkivallan kohteeksi!??????
Tuollaiset ihmiset, jotka tuota ovat järjestämässä, pitäisi panna vankiaan ihmisten kaltoin kohtelusta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerää alkaa ihmisiä metsästämään ja siirtämään pois kotiseuduiltaan! Miettikääpä, millaiset itsellänne olisi tunnelmat, jos joutuisitte tuollaisen väkivallan kohteeksi!??????
Tuollaiset ihmiset, jotka tuota ovat järjestämässä, pitäisi panna vankiaan ihmisten kaltoin kohtelusta!Itse olet typerä
- Anonyymi
Suomalaiset joutuivat jättämään kotinsa, elinkeinonsa ja omistamiaan maitta neukuille.
Pakkoluovutetuilta alueilta mm. Karjalasta ja Petsamosta ihmisten piti muuttaa pois, eivät kuitenkaan lähteneet hakemaan turvapaikkaa, Somaliasta, Afganistanista, Irakista tai Syyriasta.- Anonyymi
Olis varmaan pitänyt, jos kattoo meininkiä v.2025.
Mutta sillonpa ei kukaan auttanut, eikä auta seuraavassakaan kriisissä, jonka Suomi kohtaa. Miljardeilla autetaan muita, mutta kyllä ne auttajat on piilossa, sitten kun Härmässä tarvittas. Uskokaa vaan! - Anonyymi
Karjalaiset, eivät suomalaiset. He eivät lähteneet omasta kotimaastaan. Et ymmärrä pakolaisen ja evakon eroa.
- Anonyymi
Ei se ole kuin radikaali vasemmisto ja äärioikeisto jotka palestiinan haluaisi tunnustaa. Vähemistöjä.
- Anonyymi
Ukkola on Israelin äänitorvi. Olisivat pysyneet siellä siirtokunnissaan, mutta väkisin piti laajentaa.
- Anonyymi
Ymmärrystä ei riitä noiden taloudelliseen tukeen suomalaisten vero- ja itselleen ottamilla velkarahoilla. Jos eu vaatii niitä ottamaan, maksakoon taloudelliset kulut myös. Kuten tälläkin palstalla sanottu etteivät ole pakolaisia, vain turvassa täällä.
Medioissa kerrottu rikkaiden ukrainalaisten maastamuuttamisista, ja ukrainan rekisterissä olevista loistoautolaumoista Monacossa. Tosin aivopesumediat vaikenevat siitä.
Ei suomen aikuisetkaan sota-aikana karanneet ulkomaille. Miehet olivat sodassa, naiset sotatöissä. Lapsia jonkin verran lähetettiin ruotsiin, ja heistä suurin osa palasi takaisin rauhan tultua.- Anonyymi
Köyhät ja tyhmät Suomi tapatti sodassa 1939- 1945, fiksut lähti ulkomaille, fiksut sai suojapaikan Mannerheimin esikunnasta, sodalta suojassa.
- Anonyymi
Kun Pro Hamas-mielenosoitusten, Elokapinan, SAK:n mielenosoitusten, antifasistimarssien ja kommunistien vappunmarssien varrelta otetut videot ja valokuvat ajaa tietokoneen kasvojentunnistusohjelman läpi, lopputuloksesta huomaa, että osallistujajoukko koostuu 94,2-prosenttisesti samoista ihmisistä.
- Anonyymi
Tarkoitatko että ne on NATOtrolleja ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179