Terve!
Mietin tässä, löytyisiköhän Suomesta niin sanottua mommy dommea (vaikka en nimestä tykkääkkään), joka olisi kiinnostunut nuoresta miehestä regressoituneena ja ABDL:sta?
Itse olen 28-vuotias mies itä-Suomesta. Minulle vaipat ja muu ABDL on ollut tuttua lähes syntymästä lähtien. Olen välittävä, luotettava, rakastava ja uskollinen. Myös älykkääksi on minua kutsuttu.
Sinun tulisi vastaavasti olla näitä samoja asioita. Näiden lisäksi ainoat "vaateet" ovat ettei olisi muita miehiä ja mikäli suhde osoittautuu pidemmäksi, niin ei pieniä lapsia tai koiria.
Joten jos haluat suhteeseen, jossa saat olla oma itsesi, sinua ei tuomita ja sinusta välitetään, laita viestiä kikissä osoitteeseen: singahtelija
Odotan innolla
Ns. Mommy dommea Suomesta
Anonyymi-ap
0
246
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161