Terve!
Mietin tässä, löytyisiköhän Suomesta niin sanottua mommy dommea (vaikka en nimestä tykkääkkään), joka olisi kiinnostunut nuoresta miehestä regressoituneena ja ABDL:sta?
Itse olen 28-vuotias mies itä-Suomesta. Minulle vaipat ja muu ABDL on ollut tuttua lähes syntymästä lähtien. Olen välittävä, luotettava, rakastava ja uskollinen. Myös älykkääksi on minua kutsuttu.
Sinun tulisi vastaavasti olla näitä samoja asioita. Näiden lisäksi ainoat "vaateet" ovat ettei olisi muita miehiä ja mikäli suhde osoittautuu pidemmäksi, niin ei pieniä lapsia tai koiria.
Joten jos haluat suhteeseen, jossa saat olla oma itsesi, sinua ei tuomita ja sinusta välitetään, laita viestiä kikissä osoitteeseen: singahtelija
Odotan innolla
Ns. Mommy dommea Suomesta
Anonyymi-ap
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432847Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572613Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562375- 352214
- 251743
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251649- 481536
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391405Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661389