Persujen puheenjohtajisto 15.6.2025 jälkeen

Anonyymi-ap

Ettei suuren yleisön ei tarvitse jännittää, eikä mediankaan teeskennellä yllättynyttä, nämä ovat persujen puheenjohtajavalinnat 15.6.2025 Lahdessa-

PS puheenjohtajistoon valitaan

Persussuomalaisten puheenjohtajaksi Riikka Purra
Ensimmäinen varapuheenjohtaja Mari Rantanen
Toinen varapuheenjohtaja Joakim Vigelius
Kolmas varapuheenjohtaja Sebastian Tynkkynen

-Jos olen oikeassa, ei tarvitse onnitella. Jos olen väärässä, onnitelkaa itseänne, tiesitte paremmin.

26

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo puoet persuista on todennäköisesti homoja, joten valinta on sen mukainen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI

PS- tummeliversio Lumikista... Ilkeä äitipuoli,prinsessa ja sen seitsemisen homppelitomppelia-..

• Anonyymi

Minne unohdit oppisopimus pintakäsittelijän.

• Anonyymi

Pintakäsittelijä äänestää Vigeliusta ja Tynkkystä. Ja sitä ennen tietysti Purraa ja Rantasta. Seuraavien eduskuntavaalien jälkeen ps puheenjohtajistoon ei ole enää tunkua. Persujen poliittiset eliittirotat pakenevat sitä enne uppoavasta laivasta saalis mukanaan.

• Anonyymi

Sitä odotellessa koska se saa loputkin Soinilaiset jättämään persut. Jonka asema Suomen poliittisella kentällä eduskuntatasolla vain kasvaa sen myötä vaikka puolueen kannatusprosentti voikin jäädä alhaisemmaksi. Mikäs sen vttumaisempaa vastustajaa rasistikortin heiluttelija prdie vihervassareille kuin PS pomo joka edustaa vähemmistöseksuaaleja ja jolla on mamupuoliso? Ei t tule mieleen..

• Anonyymi
        UUSI

Jytkytapeissa riittää kiillotettavaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä odotellessa koska se saa loputkin Soinilaiset jättämään persut. Jonka asema Suomen poliittisella kentällä eduskuntatasolla vain kasvaa sen myötä vaikka puolueen kannatusprosentti voikin jäädä alhaisemmaksi. Mikäs sen vttumaisempaa vastustajaa rasistikortin heiluttelija prdie vihervassareille kuin PS pomo joka edustaa vähemmistöseksuaaleja ja jolla on mamupuoliso? Ei t tule mieleen..

Ei ole enää heteromiehillä asiaa puolueen johtoon...

• Anonyymi

Persujen puheenjohtajistoon pääsee tykkäämällä pojista.

• Aika hupaisaa, jos heteroiksi esittäytyvistä miehistä lähes 80-prosenttisesti koostuvaa puoluetta johtavat naiset ja homot. 🤣

• Anonyymi

Perusheteromiehet on perustavanlaatuisesti Trumpin sanoin luusereita.

• Anonyymi

Jos jokin on hupaisaa niin se, että ne homot, sivarit, vegaanit, naiset puolueen johdossa saa s a a t a n a n paljon enemmän puolueensa hankkeita hallituksessa läpi, kuin edeltäjänsä eli homofoobiset sovinistiset makkaran mässyttäjät. Vai mitä Soi nisti ap? Joka vieläkin vaadit Soinilaisia puolueen johtoon joka hajotti puolueensa jotta saa pitää salkkunsa sen jälkeen kun kannatus suli alta äänestäjien pettämisen seurauksena. Syyttäen siitä sinun tavalla hautaan asti Halla-aholaisia syytöksineen puolueen kaappaamisesta. Kun itse jättivät hukkuvan laivan jonka itse upottivat p..rsettä myymällä Sipilälle salkkujaan vastaan. Hyläten äänestäjänsä etteivät menetä hillotolppiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jokin on hupaisaa niin se, että ne homot, sivarit, vegaanit, naiset puolueen johdossa saa s a a t a n a n paljon enemmän puolueensa hankkeita hallituksessa läpi, kuin edeltäjänsä eli homofoobiset sovinistiset makkaran mässyttäjät. Vai mitä Soi nisti ap? Joka vieläkin vaadit Soinilaisia puolueen johtoon joka hajotti puolueensa jotta saa pitää salkkunsa sen jälkeen kun kannatus suli alta äänestäjien pettämisen seurauksena. Syyttäen siitä sinun tavalla hautaan asti Halla-aholaisia syytöksineen puolueen kaappaamisesta. Kun itse jättivät hukkuvan laivan jonka itse upottivat p..rsettä myymällä Sipilälle salkkujaan vastaan. Hyläten äänestäjänsä etteivät menetä hillotolppiaan.

Kopiopersu on ilmiselvä hintti.

"SD-homot

Ruotsidemokraatteja kannattavat homot on ollut pitkään ilmiö, josta Ruotsissa on vaiettu. Nyt SD-homot tekevät kuitenkin itsensä tunnetuksi yhteiskunnan kaikilla tasoilla aina EU:ta ja Ruotsin valtiopäiviä myöten. Heitä kutsutaan homonationalisteiksi. He ovat mielipiteiltään konservatiivisia ja kriittisiä maahanmuuttoa kohtaan - eivätkä he pidä Pridesta. Toimittaja Erik Galli seuraa ruotsidemokraattien äänestäjiä, yhteiskunnallisia keskustelijoita ja poliitikkoja, koska haluaa ymmärtää kasvavaa yhteiskunnallista ilmiötä: homonationalismia. (SVT, Ruotsi 2023)"

https://areena.yle.fi/1-67019726

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"SD-homot

Ruotsidemokraatteja kannattavat homot on ollut pitkään ilmiö, josta Ruotsissa on vaiettu. Nyt SD-homot tekevät kuitenkin itsensä tunnetuksi yhteiskunnan kaikilla tasoilla aina EU:ta ja Ruotsin valtiopäiviä myöten. Heitä kutsutaan homonationalisteiksi. He ovat mielipiteiltään konservatiivisia ja kriittisiä maahanmuuttoa kohtaan - eivätkä he pidä Pridesta. Toimittaja Erik Galli seuraa ruotsidemokraattien äänestäjiä, yhteiskunnallisia keskustelijoita ja poliitikkoja, koska haluaa ymmärtää kasvavaa yhteiskunnallista ilmiötä: homonationalismia. (SVT, Ruotsi 2023)"

Anonyymi
        2025-06-12 18:14:32
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:

"SD-homot

Lue lisää
        "Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakk aasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."

• Anonyymi

Teemu voi yllättää?

• Anonyymi

Tämän vuotiseen persujen puoluekokoukseen tulee lähes puolet vähemmän äänioikeutettuja persuja kuin oli vuopden 2017 kokouksessa. Valtakirjojen tarkastuksessa voi Keskisarjan ja Luukkasen kohdalla tapahtua jotain hämminkiä? Eikä olisi ensimmäinen kerta, kun persujen kokouksessa katoaa hallapurra-kaudella muutama sata ääntä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän vuotiseen persujen puoluekokoukseen tulee lähes puolet vähemmän äänioikeutettuja persuja kuin oli vuopden 2017 kokouksessa. Valtakirjojen tarkastuksessa voi Keskisarjan ja Luukkasen kohdalla tapahtua jotain hämminkiä? Eikä olisi ensimmäinen kerta, kun persujen kokouksessa katoaa hallapurra-kaudella muutama sata ääntä?

Onko siellä taas salaliittohörhöjä ehdolla jotka aikaisemmin kehitti salaliittoteoriat omalle häviölle siitä, kuinka ääniä katosi jonnekkin sata määrin minkä takia itse eivät tulleet valituiksi? Paikalle saapuessa tasan tarkkaan ennakko ilmoittautuneista se määrä vähemmän jengiä kuin ääniä puuttui. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bi- seksuaalien ja homojen äänet ovat Superääniä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bi- seksuaalien ja homojen äänet ovat Superääniä?

Totta. Superämmät ja superhomot johtavat persuja. Tyhjää miehisyyttään pullisteleva persujen äijäkaarti tottelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, siellä pidetään siis Venäjän mallin henkilövaalit.

• Anonyymi
      UUSI

Rötösherrat jatkavat johdossa.

• Anonyymi
        UUSI

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

Omien etujen saalistaminen on eliittipersuille ykkösasia. Muusta viis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raskasta olla päivystäjänä yövuorossa ?

• Anonyymi
      UUSI

Purralle potkut PulaAho tilalle.

PulaAhon aika on just nyt.

Jänisti 22 keulalta ja Riippa tuli tilalle.

Puoluetoimiston assarista tuli PJ.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4225
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3223
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2860
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2434
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1618
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1332
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe