Eksytystä on

Anonyymi-ap

Eksytys toimii:
Nimi jäsenkortistoon ja olet sisällä eksytyksessä.

Raamattu ei opeta pitämään seurakuntalaisista jäsenkortistoja.

19

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huolehdi, että nimesi on poissa uskontosi jäsenkortistosta. Riittää kun nimesi kuuluu elämän kirjaan taivaassa.

• Anonyymi

On viisasta varmistaa, missä nimi milloinkin on.
        Toiset haluavat pois kirkosta, pois herätyksestä, pois kaikesta –
        ja toiset taas varmistavat, että nimi löytyy Elämän kirjasta,
        mieluiten kultakirjaimin ja mielellään ihan etusivulta.

Minä en tiedä, missä kirjoissa sinä seisot,
        mutta omassa kirjassani – asiakasluettelossa –
        on tilaa kaikille.

Uskoville, eronneille, kastetuille, toistaiseksi epäröiville,
        kirkkoon kuuluville, sieltä lähteneille ja sinne koskaan löytämättömille.
        Kaikki saavat paikan. Ei tarvita jäsenmaksua, ei siirtotodistusta.
        Yksi matka – ja nimi siirtyy luonnollisesti minun kortistooni.
        Se ei ole hengellinen, mutta erittäin ajantasainen.

Tarjolla sinullekin:
        Viimeinen Varmennus™
        – Nimipaikka ilman kirkollista jäsenyyttä
        – Muistokirja johon voi liittää vaikka valokuvan ja mietelauseen
        – Ja haudan hiljaisuus, joka ei katso tunnustusta, vaan muistuttaa:
        täällä me kaikki lepäämme, ilman papereita tai passeja.

Niin että huolehdi toki, missä nimesi on –
        minä huolehdin lopusta.

Nöyrästi palveluksessasi,
        Hauturi Haudanvakava™
        – “Kun virallinen jäsenyys lakkaa, pysyvä lepo alkaa.”

• Anonyymi

Filippiläiskirje 4 ; 15
      Tiedättehän tekin, filippiläiset, että evankeliumin alku aikoina, kun lähdin Makedoniasta, ei mikään muu seurakunta kun te yksin käynyt minun kanssani tiliyhteyteen annetusta ja vastaanotetusta
      Kyllä alkuseurakunnalla oli heti luetteloita rahankeruuta varten. Evankeliumi on ilmaista, mutta sen levittäminen kysyy varoja.
      Myös heikompi-osaisista huolehdittiin.

• Anonyymi

Totta on, että jäsenkortistot ovat eräs oleellisin tekijä kristittyjen hajaannuksessa. Tuo kuuluu hellareihin, tuo vapikseen, tuo baptisteihin, ja niin edelleen. Jos ei olisi jäsenkortistoa, he kuuluisivat vain toistensa kanssa samaan elämänkirjaan taivaassa.
      Tämä on totta.

Yhdistykset raha-asioiden hoitamista varten ovat eri asia. Ne eivät ole seurakuntia.

• Anonyymi

Alkuseurakunnassa oli kommunismi (kaikki oli heille yhteistä) ja se joutui hyvin nopeasti antikristuksien valtaan. Yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Ruumiit haudattiin heti, murhista ei ilmoitettu edes omaisille saatikka viranomaisille yhtään mitään.
        Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Miksi Jumala piti suurena syntinä sitä, että Daavid lasketutti kansan lukumäärän?
        Siitä seurasi myös kova rangaistus koko kansalle.

2.Sam.24
        1 Mutta Herran viha syttyi taas Israelia kohtaan, niin että hän yllytti Daavidin heitä vastaan, sanoen: "Mene ja laske Israel ja Juuda".
        2 Niin kuningas sanoi Jooabille, sotajoukon päällikölle, joka oli hänen luonaan: "Kiertele kaikki Israelin sukukunnat Daanista Beersebaan asti, ja pitäkää kansan katselmus, että minä saisin tietää kansan lukumäärän".
        3 Jooab vastasi kuninkaalle: "Herra, sinun Jumalasi, lisätköön kansan, olkoon se kuinka suuri tahansa, satakertaiseksi, ja saakoon herrani, kuningas, nähdä sen omin silmin. Mutta miksi herrani, kuningas, haluaa sellaista?"
        4 Kuitenkin kuninkaan sana velvoitti Jooabia ja sotapäällikköjä; niin Jooab ja sotapäälliköt lähtivät kuninkaan luota pitämään Israelin kansan katselmusta.

10 Mutta Daavidin omatunto soimasi häntä, sittenkuin hän oli laskenut kansan, ja Daavid sanoi Herralle: "Minä olen tehnyt suuren synnin tehdessäni tämän; mutta anna nyt, Herra, anteeksi palvelijasi rikos, sillä minä olen menetellyt ylen tyhmästi".

• Anonyymi

Tappamisesta onkin tullut näin lopun aikoina kansanhuvia.

• Anonyymi

Palestiinalaisten kannattaisi muuttaa siirtolaisiksi Egyptiin, kuten teki Israelin kansa aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palestiinalaisten kannattaisi muuttaa siirtolaisiksi Egyptiin, kuten teki Israelin kansa aikoinaan.

Ihmettää miksei rikkaat Lähi-Idän muslimimaat, öljymaat pidä huolta uskoveljistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettää miksei rikkaat Lähi-Idän muslimimaat, öljymaat pidä huolta uskoveljistään.

Saudi-Arabia, Dupai jne. pystyisivät heti majoittamaan ja elättämään pienen kansan kaikki ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleisesti ottaen rikkaat nyt ei välitä muista kuin itsestään. Jos ei heille ole mitään hyötyä palestiinalaisista, niin miksi heitä kiinnostaisi palestiinalaisryysyläisten kohtalo?

Ei nykyinen Suomen hallituskaan välitä köyhistä kansalaisistaan, Amerikasta nyt puhumattakaan.

Maksamalla 5 Miljoonaa Dollaria saa kultaisen Trump-kortin, jolla saa Amerikan kansalaisuuden, vaikka olisi venäläinen oligarkki eli siis rikollinen, kuten Trump itsekin on.

https://www.facebook.com/share/p/18n2ECeFmB/

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-tallainen-on-kultainen-trump-kortti-ulkomaiden-rikkaille-ensimmainen-ostaja-selvilla/9131828

Köyhät työtäkin tekevät ja veroja maksavat siirtolaiset sen sijaan leimataan rikollisiksi ja ajetaan maasta pois kansalliskaartin voimin.

https://yle.fi/a/74-20126160#:~:text=Yhdysvaltain presidentiksi valittu Donald Trump sanoo aikovansa panna,2025. Trumpin mukaan karkotus koskee 15:tä miljoonaa ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saudi-Arabia, Dupai jne. pystyisivät heti majoittamaan ja elättämään pienen kansan kaikki ihmiset.

Eivät ne voi, koska se rikkoisi heidän päämääränsä, joka on Israelin ja juutalaisten tuhoaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne voi, koska se rikkoisi heidän päämääränsä, joka on Israelin ja juutalaisten tuhoaminen.

Jos te hyödylliset idiootit ottaisitte pois nuo kirkkojen ja lahkojen vääristävät linssit päästänne, niin huomaisitte, että politiikasta kaikessa pohjimmiltaan on kyse eli rikkaiden ahneudesta ja vallanhalusta ja ettei noita valtioita ohjaa mitkään uskonnolliset ideologiat, vaan sosiopaatti/psykopaattijohtajat vain käyttävät niitä ja niihin uskovia ihmisiä hyväkseen kuten nyt esim juutalaiset teitä itseään palvovia ja siunaavia hulluntailaisia.

Trumppikaan ei paskaakaan välitä uskonnoista, mutta on ympäröinyt itsensä evankelikaalisilla huuhaahihhuleilla, koska siitä on hänelle hyötyä ja voipa joskus jopa esitellä Raamattuakin tehdäkseen vaikutuksen kannattajiinsa, vaikka tuskin on lukenut siitä pätkääkään. Ainakaan ei noudata mitään kristillisiä arvoja, vaan on rikollinen öykkäri.

• Anonyymi

Vain eksytyksistä ja Antikristuksesta pystyt kirjoittamaan. Missä on sun hengellinen elämä ??????? Tuskin sitä onkaan. Olet juuri tyypillinen luterilainen.

• Anonyymi

Raamattu ei myöskään käske vaihtamaan öljyjä ruohonleikkuriin.

• Anonyymi

aloittaja ei kykene seurakunnassaan huolehtimaan edes vanhemmista ihmisistä, kun ei tiedä, missä asuvat.
      Eli helvettiin aloittaja joutui, koska olin vanhus, sinä et käynyt minua katsomassa.

Hortoile aloittaja- missä hortoilet.

• Anonyymi

Tunnetkos sinä aloittajan vai saitko sinä "näyn" Herralta, kun niin hyvin näytät "tietävän" apn elämäntavat vai ihan oman harhaisen mielesi syövereistäkö tämän "näyn" repäisit?

• Anonyymi

www.Jeesus-on-Herra.com

• Anonyymi

Jos asia on niin kuin linkissä opetetaan, on juutalaisuus ja kristinusko ainoat oikeat, ja kaikki muut uskonnot ovat kadotukseen johtavia harhasuuntauksia.

https://youtu.be/4rEwLxSsrxI

Onko se näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6106
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3982
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3343
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2858
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2282
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2277
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162