Eurassa upottiin autolla viisimetriseen veteen louhoksella.
Suomi alkaa jo olla täynnä näitä louhoksia ja kaivoksia, jossa on pohjalla ties mitä rojuja ja jätettä ja mm. teräreunaisia kiviä pelastautua rantaan.
Kävimme Paimiossa käydessämme louhoksella, hirveässä hehtaarimontussa, joka yritti järjestää konsertteja ym. tapahtumia avolouhoksessa. Paikalliset kuitenkin kertovat, että seinämät rapisevat hiekkaa.
Kun Petteri Orpo nyt siunaa tänne tulevat kaivokset ja louhokset oikein isolla kädellä, kenelle jää vastuu jätteistä, jääkö hallitukselle (tuskin) ja vähiten kokoomuspohjaiselle hallitukselle, korjataanko vaurioita ja luontotuhoja vielä pitkään verovaroilla...
Suomi täynnä louhoksia ja kaivoksia
Anonyymi-ap
3
196
Vastaukset 3
- Anonyymi
Liiketoiminnassa tuo luonnon ja ympäristön tuhoaminen on hyvin suosittua.
Ei niihin monttuihin ei ole pakko autolla kuitenkaan ajaa- Anonyymi
Mutta louhokselle pääsy pitäisi olla estetty, siitäkin louhoksen omistaja tuomittiin kun ei ollut puomia ja nuotiota polttavavista yksi tippui ja loukkaantui vakavasti.
Tuolla ollut puomi tiellä, mutta viime aikoina ollut auki. Louhoksen ympärilläkin vain osittain mursketta edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587