pienet bikinit

trimmattu palomies

Tuossa on käyty keskustelua siitä, että pillunvako näkyy posliinina bikineistä. Sen kiihottavampaa näkyä ei olekkaan. Nuolisin kaikki tämän maan posliinipillut, jotka käyttävät sellaisia vaatteita, mistä muodot näkyy läpi.

Suomeen pitäisi asettaa laki, jossa kielletään kaikki muut bikini merkit paitsi www.wickedweasel.com.

Onko kukaan muuten tilannut ko. firmasta mitään?


On se niin väärin, kun joudun olla töissä näin kauniina päivänä. Mielummin olisin rannalla katselemassa posliinisia, pulleita häpykumpuja...

16

11061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomppeli

      Olen usein tilannut vaimolleni sieltä!!
      Toimii hyvin ja tavaraa tuli viimeksi viikko sitten. Kesti tulla n. 2 viikkoa.
      Vaimo tykkää etenkin heidän pikkuhousuista!!!!
      Ja minäkin!!!!! ;) ;)

    • mikä nero

      Muuten ok mutta suomessa ei saa esiintyä liian piukoissa pukimissa uimarannalla. Esim rinnat paljaana ei saa kulkea rannoilla. Ja jos häpykumpu näkyy läpi, niin se on kiellettyä, koska uikkarien on tarkoitus peittää strategiset alueet.

      • Aune

        Kyllä jämpti on näin, uimahousutkin pitäisi olla polviin asti ja yläosa tarpeeksi is jopa navan peittävä.

        kerrankin jokin fixu ja ahdasmielin muukin täällä kuin minä!


      • ahdasmielisille

        Miksi pitää ahdasmielisten tulla tänne keskustelu-alueelle, jos viesteistä pitää heti mielensä pahoittaa...


    • pienet

      Kyllä se on niinkuin kirjoitit, mikään ei vedä vertoja pienille bikineille tai stingeille. Vaimoni käyttää juuri sellaisia läpikuultavia stringejä ja bikineitä, ja kun vielä karvoitus on rajattu niukaksi, niin voi kun pillu näyttää somalta kun se kuultaa läpi. Olemme käyneet muutamilla kotimaan uimarannoilla eikä siellä ainakaan paheksuvia katseita ole satuttu huomaamaan. Ulkomailla toisinaan miehet viheltelevät ja huutelevat perään kun kuljemme rannalla:)

      • rauski

        Eikö vi-tu-ta kun muut miehet kuolaavat naisesi perään. Hyvässä lykyssä naistasi yrittää joku paremman näköinen kun sä, ja sitten se on naises häpykumpu helisemäs jonkun muun miehen toimesta. Sellasia ne naiset on vaikei ne sitä myönnäkkään.

        Somaltahan se näyttää, mutta tajuatko tollo, että somalta se näyttää muidenkin miesten mielestä. Vai haluatko näyttää naistas kavereilles. "Hei kaverit mulla on pillu, eiku nainen".


      • Wicked W.
        rauski kirjoitti:

        Eikö vi-tu-ta kun muut miehet kuolaavat naisesi perään. Hyvässä lykyssä naistasi yrittää joku paremman näköinen kun sä, ja sitten se on naises häpykumpu helisemäs jonkun muun miehen toimesta. Sellasia ne naiset on vaikei ne sitä myönnäkkään.

        Somaltahan se näyttää, mutta tajuatko tollo, että somalta se näyttää muidenkin miesten mielestä. Vai haluatko näyttää naistas kavereilles. "Hei kaverit mulla on pillu, eiku nainen".

        Kun meikäläiselläkin on vaimo joka on 42 v. ja edelleen aivan helvetin hyvä kroppainen, en todellakaan vaatisi häntä käyttämään lomareisuilla ja muutenkaan mitään "mummo-mallisia" uima-asuja. Päin vastoin kun hän itsekin valitsee näyttävät uimapuvut, niin en todellakaan moiti häntä siitä. Eli jos on mitä näyttää, niin pitääkö sellaista piilottaa. Huonon itsetunnon ja epävarmuutta kokevat vaativat vaimojaan/tyttökavereitaan pukeutumaan säkkiin.


    • cettu

      olen itse nudisti mutta,nää iskee tulta. Ja kaikille kivaa kesää, kunhan vain joku olisi opettanut noille adasmielisille mistä he ovat syntyneet.. mutta ehkä kotona ollaan niin uskoviasia että hitsä sai nöösinä tukka pöllyä.

    • mauuu

      sanos mihin rannalle haluat tulla katselemaan minua piukoissa bikineissä...alko heti kiihottamaan..

      • olevalle

        rannalle..


      • Anonyymi

        Maku asia ja mikä maa


    • abc

      hyviä (ulkolaisia) firmoja, joissa myydään seksikkäitä alusasuja (meinaan sellasia firmoja, joista on hyviä kokemuksia)

    • suvihuvi

      tietysti näkyykin ja ei se kyllä minua haittaa vaikka niin on. jos jotain kiinnostaa tuijottaa niin läheltä, että vako paistaa bikinien läpi, niin sehän on hänen asiansa. luulen että kuitenkaan suurin osa rannan väestä ei moiseen kiinnitä mitään huomiota.

    • Laarukka

      Sain just tänään kuulla ukkelilta että saan kolmannet wickedweasel-bikinit kohta, ihanat limet :) Ne on ihquja!

    • ihailija

      täällä yks toinenkin osoite, jossa nättejä bikinejä

      http://www.alsbikinis.com/

      Myös tytöt nättejä ja aihe sopii tähän yläotsikkoon

    • Anonyymi

      Aika hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe