Sisiliasta lentänyt Northrop Grumman RQ-4 Global Hawk piti laskeutua Pirkkalan kentälle, ja jäädä Suomeen toistaiseksi.
Jostain syystä laskeutuminen ei kuitenkaan onnistunut, vaan kone jatkoi lentoaan kentän yli, muutaman minuutin jälkeen se alkoi kaartamaan etelään ja sitten itään, tässä vaiheessa kone alkoi valittamaan äänekkäästi 7600 koodia, joka tarkoittaa radioyhteyden menettämistä.
Koneen virheilmoituksen on taltioinut sivusto, https://x.com/GCFlightAlerts/status/1932693794782159128 ja https://www.reddit.com/r/AircraftEmergencies/comments/1l8m0fd/magma10_is_squawking_7600_radio_failure_06112025/, jotka seuraavat lentokoneiden lähettämiä hätäviestejä.
Hätäviestin lähettämisen jälkeen kone kaartaa takaisin tuloreitilleen koilliseen ja seuraa sitä kunnes kääntyy kaakkoon, lentää Oriveden pohjoispuolelta E63 tien yli ja tässä vaiheessa kone katoaa tutkasta.
Onko näkynyt armeijan osastoja etsinnöissä maanteillä ja metsissä, etsintälentokoneita kaartelemassa ilmassa matalalla?
Globalhawk mäsähtänyt kanveesiin
Anonyymi-ap
1
385
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465