Hallitus antaa lisärahaa yksityiskouluille mutta jää muut oppilaitokset ilman. Voi Purra mitä politiikkaa hallituksessa teet. Se on spassiba ja good bay perussuomalaiset.
https://yle.fi/a/74-20165815
Tämmöisessä puolueessako pitäisi olla?
24
135
Vastaukset
- Anonyymi
Purra taitaa olla luonteeltaan sellainen, että tekee kahta kauheammin sitä, mistä häntä arvostellaan.
- Anonyymi
On se surullista jos korkeaan asemaan päästyä tärkeintä on alkaa näyttämään että mistä "kana pissii".
- Anonyymi
parler paskaa 🤣
- Anonyymi
Kyllä yksityskouluja kaipaa kun mamutetuissa peruskouluissa eivät lahjakkaat saa kunnon opetusta , vaan mennään tumpuloiden mukaan.
- Anonyymi
Valehtelet. Kommaripaska.
- Anonyymi
Palstavasemmistolainen
Kohta pääset rautateille hommiin.
Rivakalle ämmälle rivakkaa duunia rataparrujen parissa.
Ei haittaa vaikka päässä heittää
yksinkertaista hommaa. - Anonyymi
Saako kysyä pakkoruotsia vastustava sinimustia fanittava Soi nisti ap miksi sinä haluat että hallitus tulee 100%:lla esim. kouluja joissa puhutaan muuta kuin Suomen kieltä?
- Anonyymi
Loogisuus ei ole foliohattujen suurimpia vahvuuksia..
- Anonyymi
Purra haluaa varmistaa etteivät mamut varmuudella opi suomea, jotta puolueen väittämät heidän heikosta kielitaidostaan toteutuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra haluaa varmistaa etteivät mamut varmuudella opi suomea, jotta puolueen väittämät heidän heikosta kielitaidostaan toteutuisi.
Heh heh heh...Vai varmistaa se Purra, ettei mamut opi Suomea viemällä rahoitusta pois esim. tulkkiopettajilta jotta vieraskieliset oppisi Suomea?😁😁
Miten meni niinku omasta mielestä ap?
- Anonyymi
ei ne sitä opi kuitenkaan, soomi on helvetin vaikea kieli.
- AnonyymiUUSI
Onhan tuossa kyläkaupalla vuoden verran maassa olleita filippiiniläisiä nuoria naisia jotka puhuvat jo hyvää suomea. Osaavat jopa neuvoa jos ei itse jotain tuotetta löydy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuossa kyläkaupalla vuoden verran maassa olleita filippiiniläisiä nuoria naisia jotka puhuvat jo hyvää suomea. Osaavat jopa neuvoa jos ei itse jotain tuotetta löydy.
Joo mutta 8 vuotta pitää olla täällä että saavat kansalaisuuden on Orpopurran kabinetti päättänyt.
- Anonyymi
Sillä lailla .Sitä luodaan rikkaiden yhteiskuntaa jossa vähävaraisille on varattu vauraampien vaurastuttamisen osa. Mitä s e työmies sivistyksellä tekee. Voimakasta kahtia jakoa poliittisin päätöksin. On siinä meillä köyhän asialla olijat. Toimi mandaatti Perusuomalaisilta pois, se kun on valheella hankittu siihen ei ole laillista oikeutta.
- Anonyymi
Muistahan sinimusta ap äänestää vassareita seuraavissa ek vaaleissa että mamut saa takaisin tulkkinsa ettei niiden tarvitse opetella Suomea. Purran ikävänä ihmisenä pyrkiessä kotouttamaan mamuja mm. Suomen kielen opiskelulla yms. Ikävyyksillä mamut niiden kohteena. Kirjoita nyt vielä avaus siitäkin, kuinka Purra pakottaa mamut kortistoon ehtona tukien saamiseksi täysimääräisenä? Mikä sinulle sinimustalle rotuopin julistajalle ei tietenkään sovi. 😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan sinimusta ap äänestää vassareita seuraavissa ek vaaleissa että mamut saa takaisin tulkkinsa ettei niiden tarvitse opetella Suomea. Purran ikävänä ihmisenä pyrkiessä kotouttamaan mamuja mm. Suomen kielen opiskelulla yms. Ikävyyksillä mamut niiden kohteena. Kirjoita nyt vielä avaus siitäkin, kuinka Purra pakottaa mamut kortistoon ehtona tukien saamiseksi täysimääräisenä? Mikä sinulle sinimustalle rotuopin julistajalle ei tietenkään sovi. 😁😁
Kovasti pahoillaan oli tämä kainaloiden tuulettaja siitäkin, kun Purra potkii maasta ulos työttömät työperäiset mamut jos ne ei tee töitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti pahoillaan oli tämä kainaloiden tuulettaja siitäkin, kun Purra potkii maasta ulos työttömät työperäiset mamut jos ne ei tee töitä..
sinimusta äärivassari joka pitää päivittäin huolen siitä, että vttuile persuille ylläpidon suojeluksessa palstalla riittää skitsoja avauksia vailla mitään järkeä
- AnonyymiUUSI
Toverikapitalismia
- AnonyymiUUSI
Joko sait potkut Pyhäjoleta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joko sait potkut Pyhäjoleta?
Pyhäjoelta
- AnonyymiUUSI
Valtion kouluissa ei ole EK:n herrojen lapsia.
- AnonyymiUUSI
no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.
- AnonyymiUUSI
"Koska tämä on nyt kerta kaikkiaan pakko tehdä.... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... pakko tehdä......... ................................"
- AnonyymiUUSI
Peukutus edelliselle! Tuota jankutusta on tosiaan saatu kuulla ministerin suusta enemmän kuin tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804436
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺794290Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433659Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163283Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392897En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102494IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm371767Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571655Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli891176