https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011294976.html
sellasta
tuli mieleen
miksi ei tullut?
Oulussa ei tullut mellakkaa raiskauksista?
6
143
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi olisi pitänyt tulla? Eihän niitä ole ennenkään tullut vaikka on raiskattu.
Kun Orpon hallitus raiskaa toimillaan kansaa, saattaa mellakat tosin tulla.- Anonyymi
Kansahan ei nouse kapinaan vaikka Sipilä raiskautti koko kansan päiväkoti ikäisistä mummoihin ja ylikansallisen toimijan puolesta toimiva agentti Marin jakoi suomalaista valtion omaisuutta vastikkeetta ulkomaille huoraillessaan ympäri maailmaa piripäissään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansahan ei nouse kapinaan vaikka Sipilä raiskautti koko kansan päiväkoti ikäisistä mummoihin ja ylikansallisen toimijan puolesta toimiva agentti Marin jakoi suomalaista valtion omaisuutta vastikkeetta ulkomaille huoraillessaan ympäri maailmaa piripäissään :D
Orpon hallitus jatkaa kansan kyykyttämistä, kokoomusperiaatteen mukaista yhteiskunnan alasajoa ja yksityistämistä, sekä kansan eriarvoistamista hommaten eniten maahanmuuttajia kuin mikään muu hallitus, samalla jakaa miljardeja Ukrainaan sekä rikkaille veroalena ottaen ennätysmäärän uutta velkaa, mutta persut vain itkee Marinia milloin mistäkin syystä. Urvelot. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpon hallitus jatkaa kansan kyykyttämistä, kokoomusperiaatteen mukaista yhteiskunnan alasajoa ja yksityistämistä, sekä kansan eriarvoistamista hommaten eniten maahanmuuttajia kuin mikään muu hallitus, samalla jakaa miljardeja Ukrainaan sekä rikkaille veroalena ottaen ennätysmäärän uutta velkaa, mutta persut vain itkee Marinia milloin mistäkin syystä. Urvelot. :(
>teidän pitää tehdä jotain leipänne eteen sillä meillä ei ole enää varaa edes sosiaaliturvaa maksaa
<byääh kansaa kyykytetään luin hesarista
>Marin antaa rahaa miljarditolkulla ulkomaille vastikkeetta
>Uusii ja paskoo sosiaalihuollon, mm nykyinen hallitus joutuu ottamaan 20mrd velkaa pelkästään näihin uudistuksiin
>Kusettaa kirjaimellisesti rahaa kansalta, kiinnijäädessään ihmettelee et miten muka ei voi omia kauppaostoksia kansalla maksattaa
>Kirjaimellisesti tämä naisten esimerkiksi nostettu nainen huoraa aviomiehensä selän takana, krapuloissaan laittaa Tytti Tuppuraisen kusemaan suomalaisen energiayhtiön ilmaiseksi Saksaan
>Pakottaa kansalle koronapakotuksia ulkomaisten isäntiensä ohjailussa, itse bailaa rajoituksista välittämättä "altistuneena" koronalle
>Energiakusetus, koronakusetus, kusetus kusetuksen jälkeen, loputon lista kyvyttömyyttä johtaa, Suomen paskomista ja muuta suhmurointia
<Globaali elitti nostaa mediassa vain hyviä uutisia esiin - kansa ostaa tarinat
<Kaikki kritiikki naisvihaa
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011296816.html
Kulttuuriako? - Anonyymi
Sipilän syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837