ja että izlamilaiset yleensä ovat suuri ongelma länsimaissa?
Toki Tanskassa on uskallettu sanoa, että islam on Tanskassa ongelma. Ei ihme, että Tanska ei enää halua yhtään turvista.
Ja kertoihan suuri eurooppalainen kysely, että suurin osa eurooppalaisista ei halua maahanmuuttoa izlamilaisista maista enää.
Terv, Jukka S.
Miksi kukaan silmäätekevä ei uskalla sanoa, että izlamilainen maahanmuutto on ongelma
45
238
Vastaukset
- Anonyymi
Itä-Helsinki on hirveä paikka.
- Anonyymi
Minä köyhä käyn joskus itä Helsingissä ja virkistää kun näen vieraita kulttuureja . Ei minulla ole varaa ulkomaan lomiin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä köyhä käyn joskus itä Helsingissä ja virkistää kun näen vieraita kulttuureja . Ei minulla ole varaa ulkomaan lomiin .
Sun raukan elämässä ei ole muuta kuin roikkua kaikki päivät näillä palstoilla.
- Anonyymi
Minä ole from Afrikka mina vihtun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä päin Suomea on puolet suomalaisia; tulee mieleen mun Espanjan vierailu.
- Anonyymi
Suomalaiset on hiljennetty väkivaltaisella "rasisti" kampanjalla, jotta kukaan ei toisi totuutta tai edes mielipidettään julki. En tunne ketään, joka pitäisi muslimeista. Niitä on vain pakko väkinäisesti sietää töissä ja kadulla.
- Anonyymi
Onko islam uskoisella joku hihamerkki tai muu tunniste mistä tunnistat islam uskoisen . Minä en edes tiedä kuka vastaantulija on kristitty !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko islam uskoisella joku hihamerkki tai muu tunniste mistä tunnistat islam uskoisen . Minä en edes tiedä kuka vastaantulija on kristitty !
Kyllä sen pystyy usein arvaamaan onko muslimi vaiko joku muu, pyllistelystä saa varman tuntomerkin jos ei muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen pystyy usein arvaamaan onko muslimi vaiko joku muu, pyllistelystä saa varman tuntomerkin jos ei muuten.
Kadullako ne pyllistelee ? En mä oo nähnyt ku joskus juopon pyllistelevän .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla tyhmä vassari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandaalit, kaapu, huivi tai hassunnäköinen päähine. Ne ovat kohtuullisen hyviä tuntomerkkejä. Yleensä myös puhuvat KOVAAN ääneen aivan omituista kieltä ja liikkuvat usein isoissa laumoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandaalit, kaapu, huivi tai hassunnäköinen päähine. Ne ovat kohtuullisen hyviä tuntomerkkejä. Yleensä myös puhuvat KOVAAN ääneen aivan omituista kieltä ja liikkuvat usein isoissa laumoissa.
" Sandaalit, kaapu, huivi tai hassunnäköinen päähine. Ne ovat kohtuullisen hyviä "
Niin tuo kaapu kuvaa hyvin sisältöä, mätisäkkihän siellä ja pian uusi " kala " taas ulkona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutavat kaiutinpuheluita, ovat liikkeellä silloin kun muut ovat töissä, ainoa suomen kielen sana jonka osaavat on " rasisti"
Tuossapa muutama tuntomerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutavat kaiutinpuheluita, ovat liikkeellä silloin kun muut ovat töissä, ainoa suomen kielen sana jonka osaavat on " rasisti"
Tuossapa muutama tuntomerkki." ovat liikkeellä silloin kun muut ovat töissä, "
Täällä päin yleensä nukkuvat kun muut töissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossapa muutama tuntomerkki.Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossapa muutama tuntomerkki.Kädet heiluen myös auton ratissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadullako ne pyllistelee ? En mä oo nähnyt ku joskus juopon pyllistelevän .
Isäsi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla tyhmä vassari?
>Hamas simppaajat alkoi yhdessä yössä puolustamaan Iranin ääri-islamistista diktatuuria
>ryssä on Iranin ääri-islamilaisen diktatuurin suurin puolestapuhuja
>ryssä on Hamasin tukija
<vasemmisto toimii tässäkin asiassa ryssän proxyna
- Anonyymi
Tanska on islam uskon mallimaa . Tanskassa toimii maailman ensimmäinen imaami , joka on nainen .
- Anonyymi
Onneksi kuolet pian.
- Anonyymi
Kyllä persut ovat tätä kertoneet jo pitkälti toistakymmentä vuotta.
- Anonyymi
Yli 30 vuotta jo.
- Anonyymi
Suomeen täytyisi muuttaa lisää lestadiolaisia niin lapsia syntyy enemmän .
- Anonyymi
Tanskan nais pääministerin mukaan maan suurin uhka on maahanmuutto
- Anonyymi
Tottakai kai on . Sotia on paljon ja ilmastonmuutoskin kokoajan lisää pakolaisia . Oli meillä onneksi hyvä hallitus kun Ukrainan sota alkoi ja ukro pakolaisten invaasio tuli Suomeen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kai on . Sotia on paljon ja ilmastonmuutoskin kokoajan lisää pakolaisia . Oli meillä onneksi hyvä hallitus kun Ukrainan sota alkoi ja ukro pakolaisten invaasio tuli Suomeen .
Sulla ei ole mitään elämää, raukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt kiusaa moktaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meidän demarit toimii yhtä isänmaallisesti kuin Tanskan aatetoverinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meidän demarit toimii yhtä isänmaallisesti kuin Tanskan aatetoverinsa?
Se päivä ei valkene
- Anonyymi
Ja se on jopa demari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se päivä ei valkene
Valitettavasti suomen demareiden muslimiveljeskunnassa, kehitysmaamuslimeiden määrä vain nousee joka vuosi lisää…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa mitään järkevämpää sanoa kuin , persu raukka ym shittiä. Joo ethän sä osaa. Mutta jospa opettelisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti suomen demareiden muslimiveljeskunnassa, kehitysmaamuslimeiden määrä vain nousee joka vuosi lisää…
Lapissa vielä on paikkoja auki siivoojille.
- Anonyymi
Tanskalaiset voisivat tehdä vähemmän lapsia ja ottaa tilalle itseään fiksumpia mamuja - esim. jenkkien tiedemiehiä olisi tarjolla juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurot voisivat mennä sotimaan Venäjää vastaan ja ottaa tilalle ukrainalaisia pakolaisia.
- Anonyymi
Suurin sisäinen turvallisuusuhka suomessa on islamisaatio!
Jokainen tolkun ihminen ymmärtää sen… - Anonyymi
Poliitikot vapisevat rasismikortin edessä, siksi!
- Anonyymi
Juurikin näin!
Jokainen muistaa ajojahdin persuja kohtaan, kun viherpunikkien muslimiveljrskunnan osinko Sanna ei voittanutkaan eduskuntavaaleja…
- Anonyymi
Onko Salakari eli Moktar paikalla?
- Anonyymi
Ei kun kolaamassa naapurinsa sen Afrikan tulokkaan kanssa naapurinmummon pihaa, eivät talvella kerinneet.
- Anonyymi
Kummallista on se että islamin ihanuudesta muuttavat suurin joukoin kristittyihin maihin. Ovatko he lähetyssaarnaajia jotka ovat tulleet käännyttämään kristityt islamin ihanuuteen.
- Anonyymi
Tanskan ministerit uskaltavat kertoa että Islam on ongelma, ja siksi eivät päästä maahan yhtään muslimia. Suomessa vasemmisto ja vihreät ei tohdi haukkua Tanskan hallitusta rasistiksi.
- Anonyymi
Ei kyse ole islamilaisista, somaleista jne., vaan ÄO-tasosta ja sen kanssa korreloivasta eettisestä että taloudellisesta tasosta. Suomen tulisi puolustaa omaa tasoaan, ja pistesysteemiä jo funtsitaan.
- Anonyymi
Pääministeri näyttää kovin silmiintyneen patsastellessaan ainakin. Voi olla toki näyttelevinään ettei huomaisi.
- Anonyymi
Ja miksi muslimit ei mene esim Saudi-Arabia jossa on 4,5 miljoonaa vierastyöläistä
Entä Qatar 3 miljoonaa
Mitäpä sitten arabiemiirikunnat joissa 8 miljoonaa vierastyöläistä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2601024Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899- 71787
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33782