https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7fd0aa94-0b1c-4296-95c0-5ce63b892890
Ehdollinen ei edes ole mikään tuomio.
15-vuotias riisti toisen ihmisen hengen-tuomio ehdollista vuosi 4-kuukautta.
12
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvassa on.
- Anonyymi
>Syyttäjän mukaan nuori mies kaahasi 40 kilometrin nopeusrajoitusalueella sähköpotkulaudallaan 60 kilometrin tuntivauhtia. Ajo oli jo entuudestaan holtitonta. Ennen törmäystä hän ajoi toistuvasti päin punaisia valoja eri risteyksissä. Hän oli myös potkaissut tai tönäissyt ohittamaansa henkilöä Lintuvaarantien kevyen liikenteen väylällä niin kovalla voimalla, että jalankulkija löi päänsä katuun ja menetti tajuntansa.
>Huvilinnanmäen kohdalla nuorukainen saapui risteysalueelle kovalla vauhdilla ja ajoi huomattavalla nopeudella vastaantulevien kaistaa pitkin päin suojatiellä liikkunutta sähköpotkulautailijaa, joka kaatui kovalla voimalla katuun. Miehen kallo murtui.
>Silminnäkijän mukaan 15-vuotias skuuttikuski huusi törmäyksen jälkeen uhrille ennen kuin pakeni paikalta. Hän ei soittanut hätänumeroon tai yrittänyt hankkia kaatamalleen miehelle apua. Mies kuoli saamiinsa vammoihin seuraavana yönä sairaalassa.
>Syyttäjä haki nuorukaiselle vähintään kolmen vuoden ja kahden kuukauden vankeusrangaistusta. Ehdollinen vankeustuomio on vuoden ja neljän kuukauden mittainen. Sen koeaika päättyy 31. joulukuuta 2026.- Anonyymi
Kohtahan se matu sika töppöilee,niin pääsee lusii.
- Anonyymi
Ehdollinen ulkomaalaisille on vitsi
Suuri vitsi - Anonyymi
Pilalle hyysätty, vähälahjaiset räkänokat rules😁
- Anonyymi
Mike syson?
- Anonyymi
tämä lautailu tuntuu olevan nopeuden vapaa matkustajia, mopoissa kyllä lasketaan rattaiden koko jos nopeus ylityy,
- Anonyymi
Kovin oli ”etelä suomalaisen” näköinen herkkä runopoika…
- Anonyymi
Tuo olisi hyvä piestä hengiltä. Monissa maissa olisi jo tapettu.
- Anonyymi
olisiko sen saanut ottaa hinaukseen , uhrin sukulaiset voi vielä niin tehdä jos ei kuole ennen sitä
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Eli 15-vuotias mies tappoi vanhuksen eikä mitään kunnon tuomiota
sosdemit ovat pervertoineet lain niin, että rikollisia paapotaan nimet peitellään
valokuvat osoitteet jätetään antamatta ... samalla uhreja pilkataan
(katsokaa vapaata maailmaa Englanti USA Australia ... kaikki
julkaistaan ja heti, ei vasta kuin tuomitaan)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179