Irtisanotaanko Orpo alisuoriutumisen takia

Anonyymi-ap

Lupasi 100 000 uutta työpaikkaa ja nyt itse asettamastaan tavoitteesta noin 200 000 työpaikan päässä,

8

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä hallituksella ei ole tarkoitustakaan hoitaa työllisyyttä ,se käyttää törkeästi työttömyyttä hyväksi ,ajaessaan työehtoja alas ,käyttäen sitä verukkeena toimille esittäen, että näillä palkansaajan asemaa heikentävillä toimilla olisi työpaikkoja luova vaikutus. Nämähän puhuu ihan päättömiä ja pitää kuulijakuntaa täysin pöllöinä esittäessään perusteluja toimille, joilla ei ole minkäänlaista vaikutusta työllisyyden nousuun. Ainoastaan työntekijöiden aseman heikentämiseen jolla on selkeä tarkoitus luoda työvoima joka on hyväksi käytettävissä heikossa asemassa jota pyritään luomaan jotta sitä voitaisiin hyödyntää jotta työn antajille olisi halpa työvoimaa tarjolla.

Eiköhän olisi aika vaihtaa "miestä"(lue: hallitusta),sillä tällä lailla työllisyys ei nouse eikä muutosta tule vaan asiat menevät maassamme huonompaan suuntaan.

• Anonyymi

Suomi on Romanian tiellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on Romanian tiellä

90-luvun alun tapahtumineen.

• Anonyymi

Koko hallitus pitäisi irtisanoa alisuoriutumisen johdosta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ne mitä alisuoriudu, vaan päinvastoin pyrkivät päämääriinsä määrätietoisesti. Kokoomus on vuosikaudet huutanut työvoimapulaa, jota on haluttu tuoda ulkomailta vaikka oma väkikään ei työllisty. Miksikö. No siksi että työvoima reserviä on haluttu kasvattaa jotta työvoimaa voidaan halpuuttaa ja sen tarkoitus on tukea yrittäjiä ,näet työvoima kustannuksia alas ajamalla kilpailukykyä on nostettavissa ,sekä liike voittoja kasvatettavissa. Tämä on nyt sitä Kokoomuksen ihannetta jossa palkansaajat pannaan talous nousun maksajiksi, sillä tuolla saadaan aikaan ns. sisäinen devalvaatio, jossa palkansaajat maksavat sen hinnan ja yrittäjät hyötyvät siitä .Nämä viis veisaa siitä mihin asemaan pakansaajat joutuvat toimien seuraamuksena ,eivätkä kuuna päivänä suoraan tule lyömään kortteja pöytään ja sanomaan hei näin me toimimme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne mitä alisuoriudu, vaan päinvastoin pyrkivät päämääriinsä määrätietoisesti. Kokoomus on vuosikaudet huutanut työvoimapulaa, jota on haluttu tuoda ulkomailta vaikka oma väkikään ei työllisty. Miksikö. No siksi että työvoima reserviä on haluttu kasvattaa jotta työvoimaa voidaan halpuuttaa ja sen tarkoitus on tukea yrittäjiä ,näet työvoima kustannuksia alas ajamalla kilpailukykyä on nostettavissa ,sekä liike voittoja kasvatettavissa. Tämä on nyt sitä Kokoomuksen ihannetta jossa palkansaajat pannaan talous nousun maksajiksi, sillä tuolla saadaan aikaan ns. sisäinen devalvaatio, jossa palkansaajat maksavat sen hinnan ja yrittäjät hyötyvät siitä .Nämä viis veisaa siitä mihin asemaan pakansaajat joutuvat toimien seuraamuksena ,eivätkä kuuna päivänä suoraan tule lyömään kortteja pöytään ja sanomaan hei näin me toimimme.

Eli yrittäjät tykkäävät ja nauttivat konkursseista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli yrittäjät tykkäävät ja nauttivat konkursseista?

Kyse on kahdesta eri asiasta, jotka ovat syy ja seuraus suhteessa toisiinsa. Koko talouteen vaikuttaa ulkoiset seikat kuten mm. idän kaupan sulkeutuminen .Se sitten kuinka taloutta pyritään ajamaan ylös ja kenen kustannuksella on taas toinen juttu. Taloudellinen tilanne Suomessa on poliittisten hölmöilyiden seuraus, jota sitten poliittisin päätöksin yritetään nyt paikata ,jossa taas toiset halutaan jättää toimien ulkopuolelle ja toisilla maksattaa hölmöilyt.

• Anonyymi
      UUSI

Jatkuva vihkisormuksena pyörittely ennakoi eroa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4446
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      79
      4300
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3669
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3293
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2897
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2612
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2524
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      37
      1797
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1665
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      90
      1183
    Aihe