Rukoilkaa minulle uutta sydäntä

Anonyymi-ap

Sydän on ihan lopuillaan eikä uutta ole näköpiirissä. Rukoilkaa elon Herraa, että saisin uuden sydämen tai että hän korjaisi tämän entisen. Sehän ei ole temppu eikä mikään teidän Herrallenne Jeesukselle.

Olen kuullut, että teidän seurakunnissanne paranee ihmeen kautta sairaita tuon tuostakin. Tokkopa kukaan kuolee yli 60-vuotiaana sydänsairauteen?

Oletteko terveitä ja elinvoimaisia kuin Mooses kuolemaanne asti?

32

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mikään auta jos et itse ota Jeesuksen armoa ja anteeksi antoa itsellesi.

• Anonyymi

Ei Jeesus paranna meitä meidän "ansioidemme" mukaan. Vaan yksin armosta, kenet parantaa.

Sairaudet kuuluvat elämään ja lopulta kuolo vie, eri ikäisinä. Minulla on lukuisia sairauksia ja fyysisiä vammojakin, kolhiintuneen elämän jäljiltä. Joissain asioissa Jumala on auttanut, niin, etten ole kuollut, olen monesti pelastunut kuolemalta. Mutta järisyttäviä ihmeparantumisia en osaa sanoa, onko sellaisia tapahtunut.

Tuskin Jeesus tulee vaihtamaan aloittajan sydäntä, saattaa ehkä jollain tavoin parantaa tai vahvistaa, tai sitten ei.

Jokaisen meistä on tiedostettava tuleva kuolemamme, se tulee aina yllätyksenä. "Ai. Nytkö?..."

Kuolemaan pitää valmistautua ajoissa, tehdä asiansa selviksi Jumalan kanssa. Ainahan se tietysti jännittää. "Pääsenkö Taivaaseen? Älä, Jumala laita minua Helvettiin! Kiltti jo! Olen ihan kiltti... rakastan kaikkia... siunaan vihollisia...!"

Jumala siunatkoon sinua, aloittaja, ja varjelkoon sinua. Antakoon sinulle uuden, hengellisen sydämen ja valmiuden lähteä Taivaan kotiin. Aamen. ✨️

• Anonyymi

Olen suunnitellut viimeiseksi leposijakseni puupurkkia, josta tuhkani tuulessa lennätettäisiin erään sukuni syntysijoilla olevalle järvelle. Tyhjän puupurkin voi sukulainen sitten työntää vaikka saunan uuniin. Tai lämmittää sillä tupaa.

Kiitoksia ystävällisestä tarjouķsesta, mutta tuhkani ei kaipaa valkoisia silkkipieluksia, sun muita krumeluureja.

Taivaan Isä ottaa se vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jeesus paranna meitä meidän "ansioidemme" mukaan. Vaan yksin armosta, kenet parantaa.

Sairaudet kuuluvat elämään ja lopulta kuolo vie, eri ikäisinä. Minulla on lukuisia sairauksia ja fyysisiä vammojakin, kolhiintuneen elämän jäljiltä. Joissain asioissa Jumala on auttanut, niin, etten ole kuollut, olen monesti pelastunut kuolemalta. Mutta järisyttäviä ihmeparantumisia en osaa sanoa, onko sellaisia tapahtunut.

Tuskin Jeesus tulee vaihtamaan aloittajan sydäntä, saattaa ehkä jollain tavoin parantaa tai vahvistaa, tai sitten ei.

Jokaisen meistä on tiedostettava tuleva kuolemamme, se tulee aina yllätyksenä. "Ai. Nytkö?..."

Kuolemaan pitää valmistautua ajoissa, tehdä asiansa selviksi Jumalan kanssa. Ainahan se tietysti jännittää. "Pääsenkö Taivaaseen? Älä, Jumala laita minua Helvettiin! Kiltti jo! Olen ihan kiltti... rakastan kaikkia... siunaan vihollisia...!"

Jumala siunatkoon sinua, aloittaja, ja varjelkoon sinua. Antakoon sinulle uuden, hengellisen sydämen ja valmiuden lähteä Taivaan kotiin. Aamen. ✨️

<<Tuskin Jeesus tulee vaihtamaan aloittajan sydäntä, saattaa ehkä jollain tavoin parantaa tai vahvistaa, tai sitten ei.>>

Oletko sattumoisin kotoisin Savosta? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<Tuskin Jeesus tulee vaihtamaan aloittajan sydäntä, saattaa ehkä jollain tavoin parantaa tai vahvistaa, tai sitten ei.>>

Oletko sattumoisin kotoisin Savosta? :)

'Suatanpa olla tai suatanpa etten."

• Anonyymi

Hyvä lähimmäinen. Tarkoitatko sydäntä elimenä ?

• Anonyymi

Mitäpä muuta.

• Anonyymi

Ihmisen kannalta ei ole tärkeää tämän maanpäällisen elämän pituus !

Tärkeämpää on huolehtia iäisyydestä ja missä sen viettää.

Itse uskovana haluaisin jo samaa jota Paavalikin aikoinaan, eli päästä jo Kotiin.

Fil. 1:23 halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kaiketi niitä tahdistimiakin hyviä löytyy. Ja nekin kehittyneet 25 vuodessa. Fyysisesti.
      Hengellisessä mielessä uusi lihasydän kivisydämen sijaan on toki hieno elämys ja löytö. Kuin kulta-aarre ja rubiinein täyttämä aarrekoruastia.
      Yksikään rukous ei ole turha. Toiset nyt vaan rukoilee pienempiä asioita ja toiset vähän keskinvertoisia.
      Hyvää valtaosa uskiksistakin tarkoittaa, vaikka hörhöjä ja suorastaan idiootteja välissä olisivatkin. Apu on suotavaa, kun sitä on tarjolla. Oli sitten fyysistä tai psykedeelistä vaivaa.
      Ei 60 kymppisen nyt nykypäivänä mikään kalkkiksen pitäisi olla. Edes 80 kymppisen.
      Satavuotias jo on hieman ikääntynyt, kieltämättä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos et ole vielä vastaanottanut elämääsi Jeesusta syntiesi sovittajana ja pelastajanasi nyt sinulla on valinnan paikka.

Joh:14:6Jeesus vastasi minä olen tie totuus ja elämä ei kukaan pääse Isän luo muutoin kun minun kauttani.

Eihän sitä tiedä jos hän antaa mahdollisuuden myös parantumiseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjun aloittaja pyytää esirukousta, joten:

Rakas taivaallinen Isämme. Katso aloittajan puoleen ja jos on Sinun tahtosi, niin anna hänelle uusi sydän, niin lihallisessa kuin hengellisessäkin mielessä. Vahvista hänen sydäntään ja ota samalla myös pois mahd. kuolemanpelko. Pelasta hänen sielunsa ja anna hänelle turvallinen mieli. Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen. Aamen. ✨

• Anonyymi

Jumala ei siis välttämättä tahdo ihmisten olevan terveitä! Kiitos tästä tiedosta. Toki sen jo aiemmin tiesin, että Jumala tahtoo sairauksia, kärsimyksiä ja kuolemaa, sillä hän on sen kaiken säätänyt ja vaikuttanut jo luomisessa. Ekosysteemi perustuu elämän ja kuoleman kiertokulkuun.

Maailma on luotu onnettomuuksia ja kipuja varten. Jumala loi sen alttiiksi luonnonilmiöille (katastrofit) ja ihmisten iloksi hän loi taudinaiheuttajat, loiset, myrkylliset eliöt ja pedot. Rakastava taivaallinen isä eli Jeesus rankaisi lisäksi Aatamin jälkeläisiä kaikella pahalla vain sen vuoksi, että Aatami söi kiellettyä hedelmää ja oli tottelematon.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mistä lähtien Jeesus on ollut jumalattomien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua ja meitä kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus rakastaa sinua ja meitä kaikkia.

Jeesus on tullut pelastamaan siltä, mitä hän aikoo tehdä, jos ei ota häntä sydämeen asumaan. Se on tosi rakkautta!

Vekkulia uskoa. Ensin keksitään ongelma ja hätä, johon sitten tarjotaan ratkaisua. Mutta kun ei usko ongelmaan, niin ei tarvita ratkaisuakaan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alusta asti. Juuri jumalattomia Hän tuli pelastamaan.

Markus 2: 15-17
        15 Ja kun hän aterioi hänen kodissaan, aterioi myös monta publikaania ja syntistä Jeesuksen ja hänen opetuslastensa kanssa; sillä heitä oli paljon häntä seuraamassa.
        16 Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"
        17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on tullut pelastamaan siltä, mitä hän aikoo tehdä, jos ei ota häntä sydämeen asumaan. Se on tosi rakkautta!

Vekkulia uskoa. Ensin keksitään ongelma ja hätä, johon sitten tarjotaan ratkaisua. Mutta kun ei usko ongelmaan, niin ei tarvita ratkaisuakaan. :)

Ongelmatonta elämää ei ole maanpäällä olemassa! (Jack Nicholson katse ja totinen ilme päälle). Auffiiderseen!

• Anonyymi

Jeesus on rakentanut räjähtäneen pään tilalle uuden, joten kyllä tuo uusi sydän varmasti järjestyy sinulle, kun vain tarpeeksi energisesti rukoilee ja pyytää.

Jeesushan lupasi antaa kaiken, mitä häneltä pyytää.

• Anonyymi

Älä aloittaja välitä näistä pilkkapuheista. Sinun puolestasi on rukoiltu ja rukoillaan! ✨

• Anonyymi

Mitä järkeä on rukoilla? Eikö kaikkivaltias ja kaikkitietävä tee tahtonsa mukaisia tekoja, vaikka sitä ei pyydettäisi, eikä tee mitään tahtoaan vastaan, jos sitä pyydettäisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä järkeä on rukoilla? Eikö kaikkivaltias ja kaikkitietävä tee tahtonsa mukaisia tekoja, vaikka sitä ei pyydettäisi, eikä tee mitään tahtoaan vastaan, jos sitä pyydettäisiin?

Raamattu ja Jeesus kehottaa meitä rukoilemaan.
        Jumala siis kuitenkin ottaa myös ehdotuksia vastaan.

• Anonyymi

Ihmiset kuolevat eri ikäisinä. Ei ole mikään sääntö, että meidän kaikkien pitäisi elää 95-vuotiaiksi.

Monet kuolevat nk. luonnollisen kuoleman, esim. johonkin sairauteen, jo lapsena. Jotkut eri syistä jo alle 30-vuotiaina, jne.

Päälle 50 vuotiaana alkaa jo "vanhuus" häämöttää: kaveripiiriä alkaa kuolla, ketkä mihinkin. Milloin on oma vuoro? Ja mikä on oma kuolinsyy?

Jos aloittaja on jo 6-kymppinen ja sydän reistaa, niin ole iloinen, että yleensäkin elät vielä! Nuo raihnaisuudet kannattaa ottaa huomioon ja suunnitella tekemisensä niin, ettei rasita elimistöään.

Sekä tietty: valmistautua hengessään Iäisyyteen. Se on meillä jokaisella edessä.

Näemmekö vielä ensi vuotta? Kerran tuo on edessä.

• Anonyymi

Kyllä on parantunut.
      Jumala, pyydän että sinä kuulet tämän avunhuudon ja saamme kuulla vastauksesi.
      Apua Jeesus vastaa tälle joka on turvautunut sinun nimeesi, sinuun. Apua.

• Anonyymi

Tarkoitan Helluntaiseurakunnissa on paljon parantunut, joista minäkin olen kokemustodistajana nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan Helluntaiseurakunnissa on paljon parantunut, joista minäkin olen kokemustodistajana nähnyt.

Jeesus apua. Katso meidän puoleemme, kiitos, että saamme huutaa sinun puoleesi APUA.

• Anonyymi

Oot hihuloinu liikaa,pumppu ei kestä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe