Miten voi kolme henkilöä tyrmätä samassa paikassa? Ei ihan kaikilla ole sellaista tyrmäysvoimaa tyrmätä.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011276563.html
Nekalan tyrmääjä
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä ei tainnut olla mikään shakinpelaaja...
- Anonyymi
Magnus carlsen osaa ainakin lyödä nyrkillä pöytää.
- Anonyymi
Saksassa on muuten laji jossa on sekä shakinpeluuta ja nyrkkeilyä
- Anonyymi
jos osaa lyödä, sama kuin antaisi lapselle luunapin, kun pudottaa perusreiskan.
Sori, näin se vaan on.- Anonyymi
Okei en tiedä asiasta. Onko voimasta kyse enemmän kuin taidosta/tekniikasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei en tiedä asiasta. Onko voimasta kyse enemmän kuin taidosta/tekniikasta?
; Mene harjoitteleen nyrkkeilysalille muutaman vuoden, sitten tiedät,
ja sen jälkeen lähtee kyllä, ei niin helppoa kuin elokuvissa , vuosien työ tuottaa tuloksen,
ja mitä sen jälkeen on oma valinta.
Lihaksillla ei ole mitään tekemistä lyömisen kanssa eikä osaamisen, joskus päinvastoin,
iso mörkö jolla voimaa , ei ehti mitään kun putoo. ( kokemuksesta puhun, ja pallilla on seisty, mitallit kaulassa)
- Anonyymi
Jos olisit lukenut koko jutun etkä vain otsikkoa niin olisi selvinnyt että kaksi uhreista oli naisia.
- Anonyymi
Luin koko jutun...en tiennyt että naisetkin kaatuu helposti lyönneistä.
- Anonyymi
tyrmäs naisia 🤣🤣🤣 oliko se transu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772