Satosen kasvutoimet toivat 60 000 uuttta työtöntä.
TUPLAAN sen, hän hehkutti kyselytunnilla.
Marttinen innoissaan: Jatkan edeltäjäni Satusetä Satosen linjalla
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Toteutan hallituksen hyvää ohjelmaa.
- Anonyymi
Olipa taas lapsellinen aloitus.
- Anonyymi
MARTTINE ONKIN VIELÄ POIKANE.
- Anonyymi
huora- sdp- sannan yel uudistus sai aikaan 100.000 työtöntä
sdp- äänestä sdp ja haista vittu- Anonyymi
Rinteen ja Marinin hallitukset kasvattivat työllisyyttä 117 000 hengellä oikeistohallituksen pimittämän TEM-muistion mukaan.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-muistio-kertoo-orpon-hallituksen-ongelmasta/9c1de39f-a0ac-4f81-a579-fbb13cecded3
Lisäksi Marinin hallituksen yritysten koronatuet pelastivat yli 40 000 työpaikkaa Etlan raportin mukaan.
Yli 157 000 työllistä ei ole huono saavutus. Tosin OrpoPurraSatosen kauhukabinetti on kahdessa vuodessa tuhonnut työllisyyttä noin 76 000 hengellä ja Marttinen jatkaa samalla linjalla.
- Anonyymi
Sdp- puolueen kanssa yhteistyöhön aikova taho allekirjoittaa oman tuhonsa.
Sdp- Neuvostoliitossa perustettu puolue. - Anonyymi
MÄNTTI Martti on asialla.
- Anonyymi
Hirvettä tietämättömyytä.
- Anonyymi
HANTTI Häkä säestää.
- Anonyymi
Onko eduskunta muuttunut Mänttien tv-asemaksi?
- Anonyymi
Ministeri vakuuttaa: Työntekijän turva säilyy vahvana
Matias Marttisen mukaan hallituksen työelämäuudistukset ovat maltillisia.
Tuollaisen työläisvihamielisen kokkareen puheilla ei ole mitään totuusarvoa.- Anonyymi
MARTTINE EI TUNNE TYÖELÅMÅÅ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305672Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522911Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3271498Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151