IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä
Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS uutisoi torstaina Toni Immosen rikostuomioista. Immonen on saanut aiemmin kaksi tuomiota rattijuopumuksesta. Toinen oli törkeä ja johti ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Ehdollinen vankeustuomio johtaa yleensä työsuhteen päättämiseen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011296913.html
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
39
2113
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä on alkoholi ongelma. Kannattaisi laittaa pullo lopullisesti kiinni. Ei viina mitään hyvää kenenkään elämään tuo eikä se nykyään ole enään kovin trendikästä heilua humalassa. Itse otan ruokajuomaksi veden tai kokiksen. Paljon mukavampaa nousta aamuun selvänä sillä ylimääräistä alkoholin aiheuttamaa morkkista ja vitutusta en enään kaipaa.
- Anonyymi
Kaikki järkevät kyllästyvät Sanoma Oy:n Woketukseen.
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen jätkä joka lähtee.
Ylen ja Maikkarin eläimiinsekaantujat ( sdp ) kokevat pskaisen lopun.- Anonyymi
Valveutuneet osaavat käyttäytyä, mutta MAGAnatsit ja muut piripäät peräkammarijuntit katoavat tältä planeetalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valveutuneet osaavat käyttäytyä, mutta MAGAnatsit ja muut piripäät peräkammarijuntit katoavat tältä planeetalta.
"MAGAnatsit ja muut piripäät peräkammarijuntit katoavat tältä planeetalta."
Eivät katoa mikäli liberaalit antavat sellaisille kasvumahdollisuuksia ja niitähän avokätinen maahanmuutto kehitysmaista ja siihen liittyvät lieveilmiöt antavat runsain mitoin.
- Anonyymi
Oliko #KOVA# automiäs
Ne ajaa paljon kolareita - Anonyymi
Toni on hyvä toimittaja.
Hän on tuomionsa kärsinyt.
Älkää lytätkääkö hyvää ihmistä.
Vähän armoo...- AnonyymiUUSI
Ne pelkäs ainoastaan että se ajaa jonkun julkikokoomuslaisen yli
- AnonyymiUUSI
Rattijuoppo on pelkkä rasite yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Aina alamäen jälkeen tulee ylämäki. Tonillekin se tulee jos pitää katseen tiessä ja menee eteenpäin !!
- AnonyymiUUSI
Tarkoitat että saa rahaa lisää jotta voi ajaa taas uudestaan kännissä?
- AnonyymiUUSI
Ehkä nautiskellu vessassa taskumatista viinaksia töissä.Tai sitten taputellut jotain pyllylle.Nämä ensimmäiset ajatukseni asiasta.
- AnonyymiUUSI
Taputteli anderssonia pyllylle? Hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- AnonyymiUUSI
1 kerta huolimattomuutta mutta 2 kerta on täyttä kusipäisyyttä jolla osoittaa että tuomion tulee olla paaaaaaljon kovempi, vähintään ehdotonta 2 vuotta ja kortti pois kokonaan.
- AnonyymiUUSI
Nythän työnantajat testaa alkon käyttöä myös vapaa-ajalla. Ihanaa, rentoutuminen kielletty.
Rattijuopumusta ei ole tarkoitus puolustella. - AnonyymiUUSI
Jodelissa kaipaillaan jotain Katsomosta poistettua viikonlopun Huomenta Suomi-jaksoa. Oliko Tomi humalassa työvuorossa? 🤔
- AnonyymiUUSI
Tomi Immonen on se toinen (lentelevä) juoppo (persu kansanedustaja).
Toimittajan nimessä yhden kirjaimen ero -> Toni.
Muttajoo, aika mielenkiintoinen tuo jakson poisto Katsomosta!
Tietääkö joku, mitä siinä tapahtui? Näkyikö Tonin humatatila niin ilmeisenä vai sattuiko jotain erikoista? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tomi Immonen on se toinen (lentelevä) juoppo (persu kansanedustaja).
Toimittajan nimessä yhden kirjaimen ero -> Toni.
Muttajoo, aika mielenkiintoinen tuo jakson poisto Katsomosta!
Tietääkö joku, mitä siinä tapahtui? Näkyikö Tonin humatatila niin ilmeisenä vai sattuiko jotain erikoista?Tämä on kovin mielenkiintoista!
Mikäs sen poistetun jakson päivämäärä on?
Ilmeisesti tältä keväältä kuitenkin ? - AnonyymiUUSI
Mun mielestä immonen sanoi jossain melko tuoreessa lähetyksessä jotain sellaista, josta itse säpsähdin ja totesin etteihän tuo voi sanoa noin julkisesti, ei vaan voi. Harmi kun en muista enää mitä se sano, mutta jotakin bisnestä halveksivaa se oli ja että kuluttajia huijataan uutisilla...tms.
- AnonyymiUUSI
Joo, Jodelissa joku ilmeisen sisäpiiriläinen (toimituksen sisältä ehkä jopa?) laukoo totuuksia. ;-)
Toni saanut humalassa esiintymisestä kaksi varoitusta.
Jälkimäisen kevään aikana. Toni tullut rock'n'rollille tuoksuen sunnuntaina töihin, kollegat lähettäneet kotiin, uutisankkuri hypännyt Huomenta Suomen juontajaksi ja uransa alussa oleva uutisliven toimittaja jounut kylmiltään uutisankkuriksi. - AnonyymiUUSI
Miltä päivältä se poistettu jakso on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Jodelissa joku ilmeisen sisäpiiriläinen (toimituksen sisältä ehkä jopa?) laukoo totuuksia. ;-)
Jälkimäisen kevään aikana. Toni tullut rock'n'rollille tuoksuen sunnuntaina töihin, kollegat lähettäneet kotiin, uutisankkuri hypännyt Huomenta Suomen juontajaksi ja uransa alussa oleva uutisliven toimittaja jounut kylmiltään uutisankkuriksi.Tämäkin olisi kiva katsoa uusin silmin Katsomosta!
Jos joku osaa linkata päivämäärää, niin pliis! Kiitos! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimäisen kevään aikana. Toni tullut rock'n'rollille tuoksuen sunnuntaina töihin, kollegat lähettäneet kotiin, uutisankkuri hypännyt Huomenta Suomen juontajaksi ja uransa alussa oleva uutisliven toimittaja jounut kylmiltään uutisankkuriksi.Linkkiä tai päivämäärää tuosta kehiin, kiitos!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimäisen kevään aikana. Toni tullut rock'n'rollille tuoksuen sunnuntaina töihin, kollegat lähettäneet kotiin, uutisankkuri hypännyt Huomenta Suomen juontajaksi ja uransa alussa oleva uutisliven toimittaja jounut kylmiltään uutisankkuriksi.Miltä päivältä tuollainen tapahtuma on?
Kuka ryhtyi juontajaksi, kuka uutisankkuriksi?
- AnonyymiUUSI
Se oli suunnattoman ärsyttävä juontaja. Ehkei pitäs ajella kännissä, jos haluu pitää työnsä. Oma valinta.
- AnonyymiUUSI
No mikä siinä neuraalissa juontajassa ärsytti? Neutraalius?
- AnonyymiUUSI
Pitää juoda kaksin käsin että oma pohja löytyy, jos haluaa lopettaa.
- AnonyymiUUSI
Nyt kun ei tyät rajota voi ryyppätä!
- AnonyymiUUSI
Ehdoton tuomio työnantajalta.
- AnonyymiUUSI
Sympaattinen juontaja ja kivan oloinen tyyppi. Harmi juttu.
- AnonyymiUUSI
Nevö hööd.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nevö hööd.
Älä ota enää!
- AnonyymiUUSI
Irtisanomisen syy on joku muu kuin nämä rattituomiot.
Eihän voi irtisanoa vuosien jälkeen tuomion saamisesta.
Joku muu työhön liittyvä asia, tai työhön liittymätön asia on syynä.- AnonyymiUUSI
Niin, jos vaikka krapulapanetuksissaan lähettelee kiusallisia viestejä työkavereille, niin.. Tämä toki vain spekulaatio.
- AnonyymiUUSI
Ehdollinen vankeustuomio tuli vasta nyt Työnantajan tietoon ja MTV irtisanoi toimittajan
Oli hyvä ja selväsanainen toimittaja!
Kaikkea hyvää jatkoon! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos vaikka krapulapanetuksissaan lähettelee kiusallisia viestejä työkavereille, niin.. Tämä toki vain spekulaatio.
Jos vaikka niin tai näin, kuhan arvaillaan.
- AnonyymiUUSI
Immonen sanoi suorassa lähetyksessä totuuden, jota ei olisi saanut sanoa. Oliko fudut jo tiedossa tuolloin niin mahdollisesti...kuulosti omaan korvaan todella pahalta, että eihän tuo voi noin sanoa, ei vaan voi.
- AnonyymiUUSI
Olisiko peräti ilmastonmuutokseen liittynyt ja siitä todennut että ihmisiä kusetaan ilmastonmuutoksen varjolla...
- AnonyymiUUSI
niinku mitä sanoi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niinku mitä sanoi?
...että nyt täytyy hakea 4 työpaikkaa kuukaudessa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316