Helsingin Uutisissa juttu, jossa kaksi sosiaalityöntekijää kirjoittaa juuri näin: "Tarvitaan järjestelmällisiä ja kohdennettuja tukipalveluja valtaväestön sopeutumisen tukemiseksi monikulttuuriseen yhteiskuntaan."
Eli siinä nyt tulee ilmi se, että suomalaisten pitäisi sopeutua tulijoiden kulttuuriin, nuo sossutyypit ovat 100% varmasti punavihreitä.
Noiden idioottien mielestä esim. osa lapsista voi omaksua lapsuuden kodissaan rassistisia ajattelutapoja ja heitä kielletään leikkimästä tietystä etnisestä taustasta tulevien lasten kanssa.
Todellisuudessa on ties kuinka paljon muslimiperheitä, jotka eivät hyväksy että heidän lapsensa pyörii suomalaisten kanssa, ja varsinkaan tytöt eivät saa seurustella "vääräuskoisen" pojan kanssa, siitä voi tytölle seurata kova rangaistus.
Terv, Jukka S.
"Tarvitaan tukipalveluja, jotta valtaväestö sopeutuu monikulttuuriseen yhteiskuntaan"
32
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilkaapa mennä johonkin valtion ja vaatikaa että teidän on sopeuduttava meidän ryyppäämiseen ja tarjottava mustaa makkaraa aamupalalla.
- Anonyymi
Islamilaiseen maahan....
- Anonyymi
khylla meila olsma mhustamhakkara aina tharjola ahmula
- Anonyymi
Sossutyöntekijät ovat selvästi aivan pihalla, ainakin nuo.
- Anonyymi
Vihervasemmistolainen ideologia on Suomen tuho.
- Anonyymi
Oikeisto hallitukset olleet kaksikymmentä vuotta vallassa . Paitsi huippu hyvä super Marinin huulipuna hallitus .
- Anonyymi
Persu tehän otitte ne orpolapset Suomeen.
Teillä Persuilla voi olla huono muisti, mutta kansalla ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto hallitukset olleet kaksikymmentä vuotta vallassa . Paitsi huippu hyvä super Marinin huulipuna hallitus .
Joo, kyllä, vaan demarit, vasliitto ja vihertävät sekä keskusta mukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä Persuilla voi olla huono muisti, mutta kansalla ei ole.Miksi sanot minua persuksi vaikka en ole, oletko jotenkin vajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä Persuilla voi olla huono muisti, mutta kansalla ei ole.Eikö punikki tiedä, että kansainvälisiä soppareita on noudatettava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot minua persuksi vaikka en ole, oletko jotenkin vajaa?
Eräillä vassuilla on vaan persupakkomielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä Persuilla voi olla huono muisti, mutta kansalla ei ole.Et sinä ole mikään suomen kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sanot minua persuksi vaikka en ole, oletko jotenkin vajaa?
Kaikki vihetvassarit on vajaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä Persuilla voi olla huono muisti, mutta kansalla ei ole.Ei persut ottaneet yhtään mitään.
- Anonyymi
Ohhoh olipa sossu tädeillä ajatuksia. Tuskin olivat suomalaisia.
- Anonyymi
On ne.
- Anonyymi
Parempi kun matu nuoret eivät ota oppia meiän nuorisolta ! Pysyisivät uskossaan niin eivät alkaisi touhuamaan viinan ja huumeiden kanssa .
- Anonyymi
Onhan niitä vihan hallinta kursseja vaikka kuinka paljon . Vankiloita kyllä tarvitaan lisää kun tuo köyhyyskin lisääntynyt niin paljon ja niin ollen myös rikollisuus .
- Anonyymi
Mielisairas sossuämmä kyseessä.
- Anonyymi
NYT TE VITUN HELPON ELÄMÄN ELÄNEET VIRKAMIESPENNUT NÄETTTE! SUOMEEN EI MITKÄÄN MUSUT SOVI!
- Anonyymi
Se on kyllä tunkeutujan tehtävä sopeutua ja jos ei sovi niin voi painua omaan maahansa.
- Anonyymi
Olkiukko.
Eipä AP uskaltanut linkittää itse uutiseen.
Nyt siitä levitetään rasse-persu-versiota.
Huoh....- Anonyymi
Hae Helsingin Uutisista pässi, siellä se juttu on. Vai etkö punikki osaa?
Ja ne kaksi sossupelleä ovat nämä:
Jukka Piitulainen, sosiaalityöntekijä
Minna Selänniemi, sosiaalityöntekijä
Helsinki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HelsinkiEihän suvakit osaa muuta muuta kuin lässyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän suvakit osaa muuta muuta kuin lässyttää.
Se on aina sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HelsinkiKaksi pölhöä, jotka pitää erottaa. Ei suomalaisten kannata elättää tuollaista roskaväkeä, suomalaista yhteiskuntaa tuhoavia psykopaatteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän suvakit osaa muuta muuta kuin lässyttää.
Osaa ne loisia verovaroilla eli SINÄ MAKSAT SEN.
- Anonyymi
Tuollaista vihervasemmisto haluaa.
- Anonyymi
Sossutantat on punavihreitä.
- Anonyymi
Eivät varmasti tiedä mistä rahoista se heidän palkkansa maksetaan.
- Anonyymi
Uskomatonta tyhmyyttä.
- Anonyymi
Rasismi ei ole valkoisen miehen yksinoikeus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161